quote:
Levert vast mooie plaatjes op.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je met een vlammenwerper de straat op moet om tunnels in het ijs te maken om naar de supermarkt te komen
Jawel want de vrachtwagens hebben ook vlammenwerpersquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Levert vast mooie plaatjes op.
Maar de winkels kunnen dan niet meer bevoorraad worden
Beetje zoals in The Mistquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel want de vrachtwagens hebben ook vlammenwerpers
De bank is voor de kleren etc.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag vast wel bij iemand opnaast de bank slapen.
Ik ben nog wel zo slim om alles handgeschakeld te houdenquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de bouwlamp nu niet meer onder controle?
quote:
awwquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
AaahNWS / Oud-presentatrice Viola Holt (76) overleden
zet het online danquote:
heb je zondag geen kilo's chocopinda's besteld?quote:
Ja, weer een 'wie?'...quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
AaahNWS / Oud-presentatrice Viola Holt (76) overleden
Serieus?quote:
quote:
Nattekat kent alleen maar Tiktok mensen denk ikquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet dat je net uit de luiers bent maar man man man. Kan toch niet Viola Holt niet kennen.
enzoknol is vast zijn favorietquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat kent alleen maar Tiktok mensen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |