Jij bent de laatste die iemand iets uit mag leggen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Whut?
Snap jij niet wat m2 is?
Een spinnenweb is maar een paar centimer normaal gesproken.
Mijn broer werkt bij een dierenspeciaalzaak. Kennelijk hebben spinnen niet meer leefruimte nodig dan een tupperware bakje of stoeptegel. Nooit geweten!quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok foutje met omrekenen. Net wakker. Maargoed, dan nog heeft elke spin maar een vakje van net iets groter dan 3 bij 3 cm.
Als die spinnen inclusief poten 2,5cm zijn is er weinig ruimte over.
Geinig. Ik ken aardig wat vrouwen die met deze wetenschap geen oog dicht meer zouden doen in de nacht.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:02 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Alleen al in een gemiddeld huis leven zo’n 1500 spinnen
Sure.....quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:40 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die iemand iets uit mag leggen.
Staat niet in de bijbel, dus dat je weet je helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sure.....
Ik weet ten minste wat m2 is.
Want wrm zou dat relevant zijn?quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:42 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Staat niet in de bijbel, dus dat je weet je helemaal niet.
M'n vrouw en ik kwamen zo'n negen jaar geleden een dode tarantula in de keuken tegen die door de kat was koud gemaakt.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geinig. Ik ken aardig wat vrouwen die met deze wetenschap geen oog dicht meer zouden doen in de nacht.
Grote kans omdat spinnen doodeng en smerig zijn. Nu moet je wat mij betreft dieren nooit doodmaken, ik zet zelfs een simpele bromvlieg nog buiten en ga daar niet met een vliegenklapper op hameren. Maar gadverdamme wat zijn deze foto's creepy.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:52 schreef Starhopper het volgende:
Waarom wil iedereen in dit topic dit mooie web nou weer kapot maken![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De angst voor spinnen in Nederland was niet zo gegrond. Maar met wat invasieve exoten die kunnen bijten wel iets meer.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Grote kans omdat spinnen doodeng en smerig zijn. Nu moet je wat mij betreft dieren nooit doodmaken, ik zet zelfs een simpele bromvlieg nog buiten en ga daar niet met een vliegenklapper op hameren. Maar gadverdamme wat zijn deze foto's creepy.
Dat is zo cool, holy shit. Wou dat ik het zelf zou kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:52 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stel je voor dat je eronder loopt, en dat web plotseling bezwijkt en bovenop je valtquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:52 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |