Waus worden in het frikandellenbos en dan toch op de Duits leraar van Van Kooten en De Bie lijken, mocht dat nodig zijn.quote:
Nog een reden dat ik blij ben in een grote stad te wonen, het interesseert mensen geen fuck wat een ander draagt.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:31 schreef cnoska het volgende:
Goed om te horen dat mensen van rond mijn bouwjaar petten dan wel hoeden dragen.
Mijn zus zei dat petten voor jonge mensen mensen zijn, en dat je er mee voor paal loopt als veertig plusser. Ik vond het al gek want ik zie genoeg petdragers als je erop let. Hier op dit forum wordt het bevestigd
@:cruzinats kan die pet tegen regen? Ziet er lekker warm uit idd
Ik woon in een klein dorpje en hier boeit het ook niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nog een reden dat ik blij ben in een grote stad te wonen, het interesseert mensen geen fuck wat een ander draagt.
Ik vind het persoonlijk wel leuk als een 'ouder' iemand een pet draagt. Ik vind het er altijd wel sportief uit zien. Je loopt er zeker niet voor paal mee.
Hier net onder de 800 inwonersquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik woon in een klein dorpje en hier boeit het ook niet.
Zelfs niemand kijkt raar op van mijn tijdelijke Dwayne Wayne zonnebrilklep-ding wat ik nu ff tijdelijke heb gehaald ivm netvliesproblemen die op mn bril klikt.
Denk 3000 inwoners hier ofzo?
Sowieso schijt hebben aan wat anderen van jou vindenquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou zie TS, gewoon dragen die pet. Al is het alleen maar om tegendraads te zijn bij je zus
Dat had een hoop levens bespaard tijdens de Spaanse Inquisitie en de heksenvervolgingen 😱quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb een mintgroene ralph lauren pet, recent nog complimenten over gekregen.
Draag die vaak in de zoner met de honden uitlaten tegen de zon en verbranden.
ik ben een tovenaarquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat had een hoop levens bespaard tijdens de Spaanse Inquisitie en de heksenvervolgingen 😱
nee zonder tietenquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2025 18:12 schreef cnoska het volgende:
Zijn de meeste petten eigenlijk tegenwoordig voorzien van plastic klep?
Of nog steeds karton in de klep (en boven klep) normaliter?
Handig om te weten met wassen of in de regen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |