Mij eigenlijk niksquote:Op donderdag 6 november 2025 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat maakt het uit wat anderen vinden?
Inderdaad haha.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet denken aan een personage uit één van mijn favoriete series. Hij draagt ook in de serie regelmatig een pet en hij is toch echt wat ouder![]()
[ afbeelding ]
Ik zou boven je veertigste geen baseball cap dragen of een pet achterstevoren (maar uiteraard is dat uiteindelijk gewoon aan diegene die het draagt), maar met een simpele stoffen pet zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 06:04 schreef cnoska het volgende:
[..]
Inderdaad haha.
En het misstaat hem niet.
Ik denk ook dat iedereen een pet wel staat. Oke misschien niet als je er een van 2 euro op je hoofd hebt of van 20 jaar oud
Dit.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:02 schreef Armani XL het volgende:
In een restaurant zou ik het niet doen, maar verder lekker belangrijk wat anderen vinden.
Ik heb met regelmaat een gewoon petje op. Ik ben bijna 49.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:14 schreef cnoska het volgende:
Maar de zus deed net of niemand van medio veertig met een pet loopt. En al helemaal niet altijd.
Baseball cap is met hardere voorkant toch?quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou boven je veertigste geen baseball cap dragen of een pet achterstevoren (maar uiteraard is dat uiteindelijk gewoon aan diegene die het draagt), maar met een simpele stoffen pet zie ik het probleem niet.
Ik zei het verkeerd. Baseball cap met schreeuwende opdruk bedoelde ik, zoals @deedeetee zei.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:50 schreef cnoska het volgende:
[..]
Baseball cap is met hardere voorkant toch?
Die staan mij geloof ik het beste.
Petje die @:vosss laat zien zijn ook mooi maar staan mij minder. Ik had zoiets van Nike. Die zitten overigens wel lekker. Misschien kwestie van wennen ook.
Hoed heeft niet mijn eerste voorkeur. Toupet ook niet:) Die helpt ook niet tegen lichtinval
Ik draag zelf nog weleens een bucket hat, maar ik heb lang blond haar en begin nog lang niet kaal te worden.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:57 schreef cnoska het volgende:
Als bijwerking van medicatie heb ik erg dun haar gekregen wat slordig oogt, en heb ik meer moeite met licht.
Sinds een paar weken heb ik gemerkt dat een pet voor allebei een goede oplossing is.
Vandaag zei mijn zus dat een pet eigenlijk niet past bij een man van medio veertig.
En dat het ook niet gebruikelijk en hygiënisch is om een pet de hele dag te dragen.
Ik zelf zie het probleem niet zo, maar ik toch eens op een groot forum als FOK! dit checken;
Zijn er meer oudere mannen die de hele dag of veel een pet dragen?
Welke draag je zoals en wissel je bv af per gelegenheid?
Is het anno 2025 wel of niet gebruikelijk om een pet in een winkel / normaal restaurant etc te dragen? (Niemand ziet nl dat ik die uit medisch oogpunt draag).
Pet tips en draag tips zijn welkom!
Dit maakt mij nieuwsgierigquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:03 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ik draag zelf nog weleens een bucket hat, maar ik heb lang blond haar en begin nog lang niet kaal te worden.
Dat staat 'net' genoeg voor iemand van mijn leeftijd en toch 'jong' genoeg voor het soort van activiteiten die ik erin uitspook.
Dat staat me op mijn leeftijd (48) beter dan zo'n pet (ben nooit een petten-type geweest al droeg ik ze vroeger weleens)
Ik zou zelf alleen kaal een pet (of liever een muts) opdoen als ik het koud had, of als het regende.
Binnen moet hij af, behalve in een schuur of garage.
Met je eens.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zei het verkeerd. Baseball cap met schreeuwende opdruk bedoelde ik, zoals @:deedeetee zei.
Gewoon doen wat je mooi vindt en fijn vindt zitten. Als we ons zorgen moeten maken wat andere mensen wel niet van ons vinden hebben we nauwelijks een leven.
Waus worden in het frikandellenbos en dan toch op de Duits leraar van Van Kooten en De Bie lijken, mocht dat nodig zijn.quote:
Nog een reden dat ik blij ben in een grote stad te wonen, het interesseert mensen geen fuck wat een ander draagt.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:31 schreef cnoska het volgende:
Goed om te horen dat mensen van rond mijn bouwjaar petten dan wel hoeden dragen.
Mijn zus zei dat petten voor jonge mensen mensen zijn, en dat je er mee voor paal loopt als veertig plusser. Ik vond het al gek want ik zie genoeg petdragers als je erop let. Hier op dit forum wordt het bevestigd
@:cruzinats kan die pet tegen regen? Ziet er lekker warm uit idd
Ik woon in een klein dorpje en hier boeit het ook niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nog een reden dat ik blij ben in een grote stad te wonen, het interesseert mensen geen fuck wat een ander draagt.
Ik vind het persoonlijk wel leuk als een 'ouder' iemand een pet draagt. Ik vind het er altijd wel sportief uit zien. Je loopt er zeker niet voor paal mee.
Hier net onder de 800 inwonersquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik woon in een klein dorpje en hier boeit het ook niet.
Zelfs niemand kijkt raar op van mijn tijdelijke Dwayne Wayne zonnebrilklep-ding wat ik nu ff tijdelijke heb gehaald ivm netvliesproblemen die op mn bril klikt.
Denk 3000 inwoners hier ofzo?
Sowieso schijt hebben aan wat anderen van jou vindenquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou zie TS, gewoon dragen die pet. Al is het alleen maar om tegendraads te zijn bij je zus
Dat had een hoop levens bespaard tijdens de Spaanse Inquisitie en de heksenvervolgingen 😱quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb een mintgroene ralph lauren pet, recent nog complimenten over gekregen.
Draag die vaak in de zoner met de honden uitlaten tegen de zon en verbranden.
ik ben een tovenaarquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat had een hoop levens bespaard tijdens de Spaanse Inquisitie en de heksenvervolgingen 😱
nee zonder tietenquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2025 18:12 schreef cnoska het volgende:
Zijn de meeste petten eigenlijk tegenwoordig voorzien van plastic klep?
Of nog steeds karton in de klep (en boven klep) normaliter?
Handig om te weten met wassen of in de regen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |