Vast, voor een leuk links meisjequote:Op donderdag 6 november 2025 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een prima gast, maar ja, Helmond, dat kan gewoon echt niet.
nemaol doenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een prima gast, maar ja, Helmond, dat kan gewoon echt niet.
Die bestaan niet eens meerquote:Op donderdag 6 november 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar was het een blanke Helmonder??
Niets mis met leuke linkse meisjes!quote:Op donderdag 6 november 2025 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vast, voor een leuk links meisje
Jaquote:Op donderdag 6 november 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar was het een blanke Helmonder??
Watquote:Op donderdag 6 november 2025 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Niets mis met leuke linkse meisjes!
totdat je er achter kwam dat die persoon uit Helmond kwam zeker?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ooit een relatie gehad met iemand uit Helmond. Niet zo heel lang natuurlijk.
JA MAARquote:Op donderdag 6 november 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga slapen. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen.
Ja, ik zou ook vroeg(er) gaan slapen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga slapen. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen.
Joh, dat is vast een traumatische ervaring geweest!quote:Op donderdag 6 november 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ooit een relatie gehad met iemand uit Helmond. Niet zo heel lang natuurlijk.
Zoiets.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
totdat je er achter kwam dat die persoon uit Helmond kwam zeker?
Praat er nog steeds niet graag over.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Joh, dat is vast een traumatische ervaring geweest!
Ja, begrijpelijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Praat er nog steeds niet graag over.
Wil je erover kleien?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al knap dat je het overleefd hebt.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was even vergeten dat je postbode bent en ik vond dit een oddly spicy post voor jouw doenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgen weer aan den gleuf
Komquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |