abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8683429
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:50 schreef Knaller het volgende:
Sorry voor z'n fans maar ik denk dat als ie wint Nederland een pleefiguur zal slaan!!
Vooral als er een wereldwijde Idols komt waar ie geen ene schijn van kans zal maken...
Verder ben ik hem goed gezind en hoop ik voor hem dat ie tweede zal worden, aardig van mij!!
Nee Jim of Hind zullen veel kans maken! Dacht ut niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jamai is gewoon the best!
pi_8683454
Met Jamai zal Nederland zekers een pleefiguur slaan, zijn Engels is ronduit bagger.En wat te denken van die duimpjes omhoog, is gewoon ontzettend fout.
pi_8683468
quote:
Op maandag 24 februari 2003 13:13 schreef schatje het volgende:
Met Jamai zal Nederland zekers een pleefiguur slaan, zijn Engels is ronduit bagger.En wat te denken van die duimpjes omhoog, is gewoon ontzettend fout.
dat vind juist wel grappig
pi_8683482
quote:
Op maandag 24 februari 2003 13:12 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee Jim of Hind zullen veel kans maken! Dacht ut niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jamai is gewoon the best!

Ja, er is er maar 1 met een fantastische stem en performance
tegelijk en dat is gewoon Jamai.
Hind zingt ook fantastisch maar heeft nu al kapsones en over
Jim wil ik het al helemaal niet hebben.
  maandag 24 februari 2003 @ 13:16:23 #6
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8683513
Zelfs Jim heeft denk ik internationaal meer kans dan een Jamai... je weet wel waarom!!
Dat wil dus niet zeggen dat ik Jim beter vind maar zo zit het denk ik wel in elkaar hoor...
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_8683599
quote:
Op maandag 24 februari 2003 13:16 schreef Knaller het volgende:
Zelfs Jim heeft denk ik internationaal meer kans dan een Jamai... je weet wel waarom!!
Dat wil dus niet zeggen dat ik Jim beter vind maar zo zit het denk ik wel in elkaar hoor...
Ja, jij hebt er natuurlijk meer verstand van als de jury.
Ze hebben hem al een paar keer het beste commentaar gegeven
en dat heb ik bij Jim nooit gehoord.
pi_8683632
quote:
brrrr Hind doet dat ook de hele tijd......... word er een beetje zenuwachtig van.
;)
pi_8683937
Persoonlijk vind ik Jamai de leukste all-round entertainer (a la Paul de Leeuw). Een soort duizendpoot.

Jim is het enige echte idool, al is zijn stem het minste. Wordt vast nog een soapie of presentator oid.

Hind heeft met voorsprong de mooiste stem, maar is niet echt een pop-idool.

Dewi tenslotte had ook een superstem maar was ietsie te alternatief. Maar die zal wel de nieuwe Anouk worden.

pi_8683962
Hehe, all about the looks.. dus dat wordt Jim of Hind
pi_8684661
Zoals ik al eerder zei, zal Jim nooit winnen. Want het kan gewoon niet mogelijk zijn dat iemand die al 3 keer op de stoel heeft gezeten gaat winnen van iemand die nog nooit op die stoel heeft gezeten.......dus Jim:

Ik ben voor Jamai, maar ik ben bang dat Hind toch uiteindelijk wint.......

Maar we blijven hopen

pi_8685357
quote:
En vergeet niet die tong die er elke keer weer uit steekt.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_8686958
Tsja, na zijn meesterlijke "Liling la lia looka" in de theaterrondes hadden we het al kunnen weten...
Als ie zichzelf nou K.O. had geslagen met die microfoon dan was ons een hoop internationale ellende bespaard gebleven.

Ik vrees voor de dag dat ie gaat roepen: allemaal de handjes de lucht in.

[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_8687182
Maar ik heb toch het idee dat Jamai populairder is dan Hind. Het zal niet veel schelen, maar toch.
De meeste Jim-meisjes zijn nu massaal overgestapt op Jamai.
pi_8687282
quote:
Op maandag 24 februari 2003 15:36 schreef dolfg het volgende:
Tsja, na zijn meesterlijke "Liling la lia looka" in de theaterrondes hadden we het al kunnen weten...

Die was ik bijna vergeten. Bedankt voor het terugbrengen van die herinnering.

quote:
Op maandag 24 februari 2003 15:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ik heb toch het idee dat Jamai populairder is dan Hind. Het zal niet veel schelen, maar toch.
De meeste Jim-meisjes zijn nu massaal overgestapt op Jamai.
Is ook logisch. Jamai is veel knapper dan Jim. Maar heb je bewijs dat de meeste Jim-meisjes zijn overgestapt op Jamai? Ik merk daar niets van.
pi_8687326
Laat ik het anders zeggen: Jim-meisjes in mijn omgeving.
pi_8687607
quote:
Op maandag 24 februari 2003 15:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jak, heb jij Jim-meisjes in je omgeving
pi_8687674
In het begin vond ik em leuk, hij is idd wel goed, maar mij een beejte te "grappig/publiciteitsgeil"
pi_8688566
quote:
Ik heb gelukkig veel Jim-mensen in mijn omgeving en weinig Jamai-mensjes.
pi_8688612
quote:
Hey wonen wij in dezelfde omgeving?

Al die Jim-meisjes bij mij uit de straat zijn sinds zaterdag overgestapt naar Jamai, en nu het Jamai-meisjes!
hihihi

maandag 24 februari 2003 @ 16:41:21 #21
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_8688650
quote:
Ik vind het een vieze pisnicht in de categorie; jaques d'ancona!!
Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
pi_8688921
Jamai is leuk voor partijen en feesten, maar meer ook niet.
  maandag 24 februari 2003 @ 20:02:28 #23
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8692703
Gelukkig is Jamai hetero en hij zit ook nog gewoon op school ongeacht wat sommigen hier beweren.

Maak er geen woorden meer aan vuil, Jamai krijgt het beste commentaar, veel beter dan Jim, en de mensen die denken het beter dan de jury te weten, die moeten dat zelf maar weten, maar dan ben je niet objectief.

We zien het zaterdag wel wie er beter is

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  maandag 24 februari 2003 @ 20:51:57 #24
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_8694035
Jamai werkt me met de week meer op de zenuwen. Voordat die live-uitzendingen begonnen waren, vond ik hem nog leuk. Inmiddels vind ik hem dommer en irritanter overkomen dan ik voor mogelijk had gehouden. Zuiver zingen gaat hem ook moeilijker af dan ik ingeschat had. En ja, die duimpjes he, zwaaaaaar ergerlijk.
Hind heeft echt een geweldige stem, maar haar uitstraling staat me niet aan. En even lekker 'gas' geven tijdens het zingen zit er niet in bij haar, dat is echt een gemis!
Jim, tja, Jim, die vind ik dus echt HET idool! Hij ziet er fenomenaal uit, zingt zuiver. Wat een schatje !!! Nee echt, Jamai moet er volgende week uit. En Hind wordt tweede
  maandag 24 februari 2003 @ 21:23:01 #25
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8694967
Misschien moet je eens wat verder kijken dan je neus lang is, want Jim en Hind steken hun duim net zo vaak op.

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_8695175
quote:
Op maandag 24 februari 2003 21:23 schreef GerardVanAs het volgende:
Misschien moet je eens wat verder kijken dan je neus lang is, want Jim en Hind steken hun duim net zo vaak op.

[afbeelding]

Maar ze steken hun tong niet zo vaak uit als Jamai.
pi_8695846
quote:

[afbeelding]

Leuk gedaan.
pi_8696300
Jamai mag van mij eigenlijk ook wel winnen.. Hij is gewoon de leukste persoon van de drie, met de meeste humor. En ik erger me eerlijk gezegd niet aan die twee keer per uitzending dat hij even z'n duimpjes omhoog steekt, damn, waar je je druk over kan maken zeg.. Bij hem zie ik gewoon echt dat hij enthousiast is, i.t.t Hind en vooral Jim, en dat vind ik belangrijker tellen dan die duimen of een tong uitsteken..
Hind's stem vind ik wel mooier dan die van hem, daarom boeit het me niet of Jamai of Hind wint. Het wordt in ieder geval een van die 2.
  maandag 24 februari 2003 @ 22:09:18 #29
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8696668
quote:
Op maandag 24 februari 2003 21:28 schreef CJ het volgende:

[..]

Maar ze steken hun tong niet zo vaak uit als Jamai.

Oke, dat is waar
pi_8699602
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:09 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Oke, dat is waar

pi_8701466
Sommige woorden van hem klinken misschien vreemd, maar slecht is overdreven. Je moet niet vergeten hoe Jamai zingt, hij zingt vrij energiek en verlengt de tonen. Ik kan helemaal begrijpen waarom hij zijn woorden zo kiest. Woorden die met een T of R klank eindigen klinken niet als je de noten aanhaalt. Zo moet je de D (t-klank) in Loud bijvoorbeeld heel zacht uitspreken. Maar goed dit is technisch en beetje flauw dat ze zo benadrukken dat zijn engels slecht is, want dat is het niet.
pi_8701845
In principe heeft Jamai de beste eigenschappen voor een idool; hij is grappig,kan goed zingen en hij draagt leuke brilletjes...
pi_8704119
Ik ben geen fan van Jamai, hij kan goed zingen hoor, maar ik erger me dood aan dat popijopie gedrag van hem. Contstant bezig zijn om grappig over te komen, ik hou niet van dat soort persoonlijkheden.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_8712398
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:51 schreef schatje het volgende:
Jamai is leuk voor partijen en feesten, maar meer ook niet.
juist
pi_8723892
Ik zou Jamai best op mijn partijtje willen hebben hoor
Laat maar komen, ben je wel verzekerd van een geweldige avond!

Ben trouwens erg benieuwd hoe hij het zaterdag gaat doen!!

pi_8724064
Van mij mag hij winnen, hoor. Na het vertrek van Dewi ( ) is het nu mijn favoriet.

Jim vind ik saai en van de eeuwige grijns en lieve lachjes van Hind krijg ik onderhand de zenuwen. Jamai zingt uitstekend vind ik, heeft een enthousiaste presentatie, en lijkt me een wat boeiender persoon dan die andere twee.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 26-02-2003 09:17]

pi_8724078
quote:
[afbeelding]
tis nou toch T-mobile !?? mrja.. dan klopt de Ben reclame niet meer..
" Werkend brein! "
  woensdag 26 februari 2003 @ 09:26:00 #38
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8724164
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 09:16 schreef Rubend het volgende:

[..]

tis nou toch T-mobile !?? mrja.. dan klopt de Ben reclame niet meer..

Lekker boeiend zeg.

En op de FP staat dat Jamai homo is, dit is dus niet zo. Dat kan ik 200% verzekeren.

pi_8724237
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 09:26 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]
En op de FP staat dat Jamai homo is, dit is dus niet zo. Dat kan ik 200% verzekeren.

hoe dan!? Is het je zoon ofzow?!?
" Werkend brein! "
pi_8724499
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 09:33 schreef Rubend het volgende:

[..]

Misschien heeft-ie geprobeerd om 'm z'n bed in te krijgen, maar is-ie afgewezen door Jamai met de mededeling dat-ie niet op mannen valt.
pi_8725149
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 09:26 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Lekker boeiend zeg.

Dat zal mij ook een rot zorg zijn of Jamai homo is of niet.En het heeft denk ik ook wel een beetje met afgunst te maken.
pi_8725404
half showbizz-Nederland is homo. Zijn dát dan géén idolen
  woensdag 26 februari 2003 @ 11:10:45 #43
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8725610
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 09:33 schreef Rubend het volgende:

[..]

Nee, en ook niet m'n vriendje
pi_8727278
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 10:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat zal mij ook een rot zorg zijn of Jamai homo is of niet.En het heeft denk ik ook wel een beetje met afgunst te maken.

Zeiden veel mensen namelijk niet precies hetzelfde van Jim?
pi_8728013
Ja als je iemand niet moet is het makkelijkst hem maar gelijk homo te noemen!!
  woensdag 26 februari 2003 @ 13:46:48 #46
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8728127
quote:
Op maandag 24 februari 2003 13:19 schreef lin1406 het volgende:

[..]

Ja, jij hebt er natuurlijk meer verstand van als de jury.
Ze hebben hem al een paar keer het beste commentaar gegeven
en dat heb ik bij Jim nooit gehoord.

Om nog even hierop terug te komen... ja dat heb ik denk ik wel!!
Vooral als ik zie dat die jury enorm zit te overdrijven... dat valt me tegen van ze!!
pi_8732455
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 11:10 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]
Nee, en ook niet m'n vriendje

hoe kun jij dan weten of tie wel of geen homo is!?!?!?
Als je iets niet 200% weet zoals je beweerde moet je niet zo stoer erover zijn en al helemaal niet als je een ouwe vent van 56 bent!! die moet wel beter weten!!
" Werkend brein! "
pi_8732498
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 16:30 schreef Rubend het volgende:

[..]

Als je iets niet 200% weet zoals je beweerde moet je niet zo stoer erover zijn en al helemaal niet als je een ouwe vent van 56 bent!! die moet wel beter weten!!

psies
pi_8732922
quote:

[..]
erover zijn en al helemaal niet als je een ouwe vent van 56 bent!! die moet wel beter weten!!

herstel 59 zelfs... nah dan ben je nog ouder.. moet je nog beter weten... owowow.. mensen mensen waar gaat dat heen met de ouderen onder ons... vroeger was het altijd de jeugd tegenwoordig de oudere.. maar ja das allemaal off-topic eigenlijk...

nah jamai is een beste gozer maar ik vrees het ergste voor hem... ik denk toch dat Hind wint.. al mag Jamai wel winnen van mij!! maar ja boeit niet echt wie er wint.. ik vond dat Dewi toch wel mocht winnen!!

" Werkend brein! "
pi_8733903
Ik denk niet dat Jamai eruit gaat zaterdag.
  woensdag 26 februari 2003 @ 17:49:31 #51
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8734118
quote:

[..]

Achja, dan geloof je me toch niet. Wat jij wil
pi_8735279
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 17:49 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Achja, dan geloof je me toch niet. Wat jij wil

beetje respect voor de jongeren graag... ik wil door alle mensen van 55 + voortaan i.p.v je met u aangesproken worden!!
" Werkend brein! "
  woensdag 26 februari 2003 @ 19:28:45 #53
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8735792
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:02 schreef Rubend het volgende:

[..]

beetje respect voor de jongeren graag... ik wil door alle mensen van 55 + voortaan i.p.v je met u aangesproken worden!!

Wie zegt dat ik ouder dan 55 ben behalve ikzelf

Niet gelijk alles geloven.

pi_8739720
Waarom vinden mensen hind nou weer "superarrogant"????
Ze is toch gewoon ??
omdat ze nadat ze zaterdag door was gewoon opstond zonder de andere succes te wensen: boeia!
HIND ROCKS
pi_8743881
Jamai gaat zaterdag Kool and the Gang zingen.....
Dat zal wel weer een feestelijke meebruller worden.
pi_8744634
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 01:03 schreef dolfg het volgende:
Jamai gaat zaterdag Kool and the Gang zingen.....
Dat zal wel weer een feestelijke meebruller worden.
Zeg me alsjeblieft dat hij het commentaar van de jury (over feest enzo) niet serieus heeft genomen en "Celebration" gaat doen.... Doe dan "Get Down On ïT" ofzo. Bij nader inzien.... Laat hem helemaal geen nummers van Kool & The Gang doen. Straks gaat-ie nog "Ladies Night" doen.
pi_8745025
Hopelijk gaat Jim er nu eens eindelijk uit zaterdag.
Heeft al 3 keer op die stoel gezeten!!
pi_8745714
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 08:40 schreef Koningin het volgende:
Het zal erom spannen. Als Jim net zo goed is als vorige week dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat ie toch doorgaat. De beide jongens hebben ook allebei veel fans dus daar zal een verschil ook niet echt liggen.

Jamai heeft wel als pre dat ie veel meer interactie heeft met de camera (alhoewel het iedere keer ook hetzelfde is, bij een ballad zijn hand uitreiken en in de camera kijken) en dat ie echt een feestbouwer is.

pi_8746020
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:28 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik ouder dan 55 ben behalve ikzelf

Niet gelijk alles geloven.

waarom zet je het dan in je profiel wijsneus??
kwordt echt moe van mensen zoals jij
" Werkend brein! "
pi_8749051
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 08:40 schreef Koningin het volgende:
Ben bang dat hij er toch weer doorheen glipt.
Ik hoop alleen dat het niet ten koste van Jamai gaat.
pi_8749084
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 12:57 schreef lin1406 het volgende:
Ik hoop alleen dat het niet ten koste van Jamai gaat.
Met Hind of Jim komen we tenminste internationaal nog een beetje goed over, Jamai zou denk ik niet zo ver komen in een Europese of wereldwijde versie van Idols (maar ik vind hem wel leuk, daar niet van).
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  donderdag 27 februari 2003 @ 17:04:13 #62
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8754933
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 12:59 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Met Hind of Jim komen we tenminste internationaal nog een beetje goed over, Jamai zou denk ik niet zo ver komen in een Europese of wereldwijde versie van Idols (maar ik vind hem wel leuk, daar niet van).

Nee, Jim zou ver komen internationaal, die mag niet eens 's avonds zingen/werken vanwege z'n leeftijd

Jamai kan er een feest van maken.

donderdag 27 februari 2003 @ 17:04:35 #63
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8754941
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 10:10 schreef Rubend het volgende:

[..]

waarom zet je het dan in je profiel wijsneus??
kwordt echt moe van mensen zoals jij

Slaaplekker dan he
pi_8755618
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 17:04 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Nee, Jim zou ver komen internationaal, die mag niet eens 's avonds zingen/werken vanwege z'n leeftijd

Joh, denk je nou echt dat HMG daar geen rekening mee heeft gehouden? Al die contracten die ze hebben moeten tekenen, en ze zouden dan zeker over het hoofd hebben gezien dat een potentieel winnaar bepaalde beperkingen heeft... Nee, die lui die hebben alles goed voor elkaar.
quote:
Jamai kan er een feest van maken.
Tja, als je van volkszangers en dorpsfeesten houdt in grote feesttenten dan zal je je vast goed vermaken met Jamai.
pi_8755697
Aangezien Roel_Jewel verzuimd om ook in dit topic een passende quote uit de column van Nico Dijkshoorn over de desbetreffende deelnemer (dus Jamai) te plaatsen, post ik het zelf even hier.
quote:
Het enige dat ik voel als Jamai zingt, is een over mijn rug woekerende schurft van irritatiebultjes. Dat beschaafde eunuchstemmetje. Volgens mij zingt hij met zijn balletjes keurig onder zijn arm, in een klein appelmoespotje. Iedere keer die duimpjes laten zien die hij her en der in konten steekt om een ronde verder te komen.
Bron: http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=babesnieuws&sid=325

Ik vind Nico eigenlijk niets , maar ik ben het wel met hem eens over dit stukje.

pi_8756501
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 17:43 schreef CJ het volgende:
Aangezien Roel_Jewel verzuimd om ook in dit topic een passende quote uit de column van Nico Dijkshoorn over de desbetreffende deelnemer (dus Jamai) te plaatsen, post ik het zelf even hier.
[..]

Bron: http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=babesnieuws&sid=325

Leuk stukje van Nico.
  donderdag 27 februari 2003 @ 18:30:50 #67
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8756603
Gaan jullie maar lekker naar de Jim topics ipv hier Jamai lopen afzeiken

Jaloezie, dat zeg ik dan.

pi_8756681
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 18:30 schreef GerardVanAs het volgende:

Volgens mij komen er ook veel van deze 'Jamai-aanhangers' in het topic van Jim, om Jim af te zeiken..dus mogen zij dat ook best hier doen!!

Oh ja en nog maar een keer..ik ben hem echt zat...zelfs zo erg dat ik al wegzap als hij moet optreden..dat blije gedoe de hele tijd.. Het lijkt me echt een hele aardige en lieve jongen.. maar ik kan er gewoon niet meer tegen...

En nou niet mij meteen weer aanvallen want dit is ook maar mijn mening

pi_8758046
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 18:30 schreef GerardVanAs het volgende:

Zegt degene die Hind zelf zwart loopt te maken.
  donderdag 27 februari 2003 @ 19:33:27 #70
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8758084
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 19:31 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik loop Hind helemaal niet zwart te maken, geef alleen mijn mening

Maargoed, wat je niet kunt laten moet je doen.

pi_8758117
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 19:33 schreef GerardVanAs het volgende:
Ik loop Hind helemaal niet zwart te maken, geef alleen mijn mening

Maargoed, wat je niet kunt laten moet je doen.

Ja, dus, die mensen hier geven ook hun mening. En dat jaloers geblaat is helemaal stom.
pi_8759141
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 17:43 schreef CJ het volgende:
nouwzeg ... t ging me in dat stukkie alleen ff om dat stuk van jim. Ik hoef toch niet iedereen evenveel letters aandacht te geven op het forum
pi_8759318
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

nouwzeg ... t ging me in dat stukkie alleen ff om dat stuk van jim. Ik hoef toch niet iedereen evenveel letters aandacht te geven op het forum

En mij ging het nu even om dat stukje over Jamai. Anders lijkt het net alsof Nico alleen maar op Jim zat te kutten en dat willen we natuurlijk niet hè?
pi_8768935
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 19:31 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Tom_Tom- slaat terug.
pi_8777420
tip voor de mensen die allergisch zijn voor de duimpjes van Jamai: kijk niet naar voorkant van de Break-out van deze week, Jamai staat op de cover met de duimpjes
pi_8778085
Mocht Jamai Idols winnen dan wordt in ieder geval ingezet op een Nederlandstalige hit.

Jamai in het Engels laten zingen dreigt dramatische gevolgen te hebben voor ons internationale aanzien en het is al zo onrustig in de wereld.

Dat van die Nederlandstalige hit klopt overigens (zolang mijn betrouwbare bron niet liegt natuurlijk).

vrijdag 28 februari 2003 @ 17:45:38 #77
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8778234
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 17:39 schreef dolfg het volgende:
Mocht Jamai Idols winnen dan wordt in ieder geval ingezet op een Nederlandstalige hit.

Jamai in het Engels laten zingen dreigt dramatische gevolgen te hebben voor ons internationale aanzien en het is al zo onrustig in de wereld.

Dat van die Nederlandstalige hit klopt overigens (zolang mijn betrouwbare bron niet liegt natuurlijk).

Als Jamai goed oefent voor een nummer lukt dat wel hoor, hij zong afgelopen zaterdag toch ook prima Engels

Heb geen woord kunnen ontdekken wat fout ging, in beide nummers.

pi_8782725
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 17:45 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Als Jamai goed oefent voor een nummer lukt dat wel hoor, hij zong afgelopen zaterdag toch ook prima Engels

*PROEST*

ROTFLMAO!!

vrijdag 28 februari 2003 @ 21:20:55 #79
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8782961
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:11 schreef CJ het volgende:

[..]

*PROEST*

ROTFLMAO!!

Nou, vertel mij dan even welk woord fout werd uitgesproken, dan zoek ik dat na ipv dom te reageren en niets te onderbouwen.

Je loopt als een stomme koe achter de kudde aan, de jury had toch ook geen commentaar?

En ik kan je verzekeren, in de studio hoor je het tig keer beter dan thuis.

pi_8783012
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:20 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Nou, vertel mij dan even welk woord fout werd uitgesproken, dan zoek ik dat na ipv dom te reageren en niets te onderbouwen.

Je loopt als een stomme koe achter de kudde aan, de jury had toch ook geen commentaar?

Lets get loud: if joe wanna lif yor laaif

Ik heb niets tegen Jamai trouwens maar zn engels is idd niet echt goed..

pi_8783168
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:23 schreef Sven- het volgende:

[..]

Lets get loud: if joe wanna lif yor laaif

Ik heb niets tegen Jamai trouwens maar zn engels is idd niet echt goed..

Op de een of andere manier blijf ik een soort van nederlands accent in zijn engels horen. Maar goed, hij heeft nog maar 4 jaartjes engels gehad he, dat komt vast wel goed, als hij vaker in het buitenland mag optreden
pi_8783333
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:20 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Stomme koe? Kijk naar je zelf ouwe. Ik weet dat ouderdom met gebreken komt, dus misschien wordt het tijd om je oren even uit te laten spuiten. Of anders misschien een cursus Engels voor Beginners bij de LOI?

Maar goed, je wilde een lijstje om te checken? Prima. Hier heb je er eentje van de afgelopen uitzending.

"Prove It" zing je niet als "Prove At".

"Taste It" idem. "It" wordt steeds "At".

"Whatcha Gonna Do" -> "Do" spreek je uit als "Doe" en niet als "Dooo".

"Don't You Waste It" -> "West At".

Verder slikt hij woorden in "When we're gray and old" wordt "When we gray and old". Verder klinken alle uithalen heel erg nasaal bij Jamai. Let maar eens op "All" bij Angels.

vrijdag 28 februari 2003 @ 21:59:27 #83
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8783633
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:42 schreef CJ het volgende:

[..]

Stomme koe? Kijk naar je zelf ouwe. Ik weet dat ouderdom met gebreken komt, dus misschien wordt het tijd om je oren even uit te laten spuiten. Of anders misschien een cursus Engels voor Beginners bij de LOI?

Maar goed, je wilde een lijstje om te checken? Prima. Hier heb je er eentje van de afgelopen uitzending.

"Prove It" zing je niet als "Prove At".

"Taste It" idem. "It" wordt steeds "At".

"Whatcha Gonna Do" -> "Do" spreek je uit als "Doe" en niet als "Dooo".

"Don't You Waste It" -> "West At".

Verder slikt hij woorden in "When we're gray and old" wordt "When we gray and old". Verder klinken alle uithalen heel erg nasaal bij Jamai. Let maar eens op "All" bij Angels.

Wat een geluk dat ik dat niet hoor, en tienduizenden mensen en de juryleden met mij.

Het gejuich en geklap wat Jamai veroorzaakt na zijn optreden in de studio krijgt Jim in nog geen 10 live-uitzendingen voor elkaar.

pi_8783695
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:59 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Wat een geluk dat ik dat niet hoor, en tienduizenden mensen en de juryleden met mij.

Het gejuich en geklap wat Jamai veroorzaakt na zijn optreden in de studio krijgt Jim in nog geen 10 live-uitzendingen voor elkaar.

Heel goed gezegd.
Jamai is the best
pi_8783903
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:59 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Ze hoorden het anders wel de afgelopen paar weken. Alleen als ze elke keer moeten zeggen dat Jamai slecht Engels zingt, dan begint het ook een beetje te vervelen. Net zoals ze niet elke keer hebben gezegd dat Jim 'monotoon' zingt, zeggen dit dus ook niet van Jamai.

En gelukkig horen tienduizenden andere mensen het wel. En als Jamai mee doet aan Idols International, dan horen miljoenen andere mensen het en zal Jamai's Idolschap zich beperken tot de Nederlandse grens.

vrijdag 28 februari 2003 @ 22:57:05 #86
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8784937
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:14 schreef CJ het volgende:

[..]

Ze hoorden het anders wel de afgelopen paar weken. Alleen als ze elke keer moeten zeggen dat Jamai slecht Engels zingt, dan begint het ook een beetje te vervelen. Net zoals ze niet elke keer hebben gezegd dat Jim 'monotoon' zingt, zeggen dit dus ook niet van Jamai.

En gelukkig horen tienduizenden andere mensen het wel. En als Jamai mee doet aan Idols International, dan horen miljoenen andere mensen het en zal Jamai's Idolschap zich beperken tot de Nederlandse grens.

Mooi zo, want de winnaar gaat allemaal NL-talig CD-tjes opnemen
pi_8785344
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:57 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Mooi zo, want de winnaar gaat allemaal NL-talig CD-tjes opnemen

Dat vind ik trouwens echt jammer.
pi_8785434
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 23:15 schreef Sven- het volgende:

[..]

Dat vind ik trouwens echt jammer.

Jamai zingt ook te netjes als het om Nederlandstalig gaat.
pi_8786365
Eigenlijk haat ik Jamai met een emorm sompige haat. is dat erg?
pi_8786493
Jim en Hind wil ik ook niet Nederlandstalig horen zingen.
pi_8789664
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 00:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jamai juist wel...
pi_8790158
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 08:42 schreef Grooviee17 het volgende:
Jamai juist wel...
Nou, dat Vogels van mijn Vlucht was vreselijk. Maar dat lag ook aan het nummer.
pi_8790387
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 00:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ook niet.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 11:10:55 #94
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8790390
Jamai's 2de nummer vanavond is echt helemaal the bomb

Ik mag niet verklappen welke, maar ik verzeker de Jamai fans, deze is erg mooi

Nummer begint met een I voor degenen die mijn niet geloven

pi_8790401
Ja hoor, komt 'ie weer met z'n geheime informatie die we niet mogen weten maar die dat 'ie wel vast even zegt dat hij weet wat ze gaan zingen.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 11:13:44 #96
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8790418
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 11:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja hoor, komt 'ie weer met z'n geheime informatie die we niet mogen weten maar die dat 'ie wel vast even zegt dat hij weet wat ze gaan zingen.
Leuk toch

Vorige keer had ik het ook bij het rechte eind, dus geen enkele reden om te twijfelen aan de waarheid van mijn bericht.

Mag het gewoon niet zeggen, maar post het wel, en degenen die dat niet leuk vinden moeten niet reageren

pi_8793345
HMG heeft wel gelijk als ze zeggen dat je niet iedere gek serieus moet nemen.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 15:00:52 #98
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8793425
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 14:55 schreef schatje het volgende:
HMG heeft wel gelijk als ze zeggen dat je niet iedere gek serieus moet nemen.
We shall see of ik met mijn tip gelijk heb
pi_8793472
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 15:00 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

We shall see of ik met mijn tip gelijk heb

zaterdag 1 maart 2003 @ 15:07:26 #100
13973 ranja
image means nothing
pi_8793520
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 11:10 schreef GerardVanAs het volgende:

I can see clearly now?
  zaterdag 1 maart 2003 @ 15:52:03 #101
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8794144
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 11:10 schreef GerardVanAs het volgende:

in the air tonight
is she really going out
of zo?
  zaterdag 1 maart 2003 @ 16:17:06 #102
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8794548
Ik zou hem eigenlijk weleens YMCA horen zingen, leuk vrolijk liedje voor hem!!
  zaterdag 1 maart 2003 @ 18:11:21 #103
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8796245
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 15:52 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

in the air tonight
is she really going out
of zo?

Nee, het begint niet met in of is.

Het is een mooi nummer, en over een uurtje of 3 weten jullie het ook.

pi_8796773
Ironic?

Dat zou ik leuk vinden.

zaterdag 1 maart 2003 @ 18:46:19 #105
13973 ranja
image means nothing
pi_8796832
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 16:17 schreef Knaller het volgende:
Ik zou hem eigenlijk weleens YMCA horen zingen, leuk vrolijk liedje voor hem!!

Of:
I will always love you

zaterdag 1 maart 2003 @ 18:52:40 #106
16715 Mylene
*schatje*
pi_8796931
Papa Don't Preach
  zaterdag 1 maart 2003 @ 18:54:25 #107
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_8796960
* ivetje heeft foto van Jamai met handtekening
To infinity…and beyond!
pi_8797003
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 18:54 schreef ivetje het volgende:
Ik ook. Van idols.nl geplukt:

zaterdag 1 maart 2003 @ 18:57:19 #109
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_8797022
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

[afbeelding]

jammer joh, ik heb een originele Bij mij staat er ook een zwarte handtekening op trouwens

dit was ivetje dus

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_8797122
Is Jamai niet te grappig geworden eigenlijk?
  zaterdag 1 maart 2003 @ 19:13:41 #111
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8797367
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 18:46 schreef ranja het volgende:

[..]

Of:
I will always love you

Nope
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 18:54 schreef ivetje het volgende:
Wij geven er ook 3 van hem weg via Idols.nu, en nog eentje van Jim. Originelen dus.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 19:18:37 #112
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_8797478
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 19:13 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Nope
[..]

Wij geven er ook 3 van hem weg via Idols.nu, en nog eentje van Jim. Originelen dus.

ik heb ook originele, en volgende week krijg ik nog een speciale persoonlijk aan mij gericht (met mijn naam erbij dus)

ivetje dus...

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_8797491
Wat leuk. Ik heb Jamai maanden geleden een mail gestuurd maar ik heb nooit wat terug gekregen. Wie is er hier nou arrogant .
  zaterdag 1 maart 2003 @ 19:21:58 #114
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_8797550
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 19:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat leuk. Ik heb Jamai maanden geleden een mail gestuurd maar ik heb nooit wat terug gekregen. Wie is er hier nou arrogant .
tijd lijkt me het probleem...hij kan moeilijk alle fanmail persoonlijk beantwoorden, hij krijgt volgens mij nogal veel mailtjes van allemaal mensjes hoor
To infinity…and beyond!
  zaterdag 1 maart 2003 @ 19:45:14 #115
16715 Mylene
*schatje*
pi_8798027
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 19:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is Jamai niet te grappig geworden eigenlijk?
Jamai is slachtoffer van zijn eigen persoonlijkheid.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 20:09:59 #116
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8798572
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 19:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Al een reactie van Hind
  zaterdag 1 maart 2003 @ 20:14:46 #117
47560 Superdragon
The Simply the Best..
pi_8798660
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 20:09 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Al een reactie van Hind

Ja, met een bedankje voor m'n smsje die ik nog niet verzonden had.
Eindelijk iemand die Fatsoenlijk is.
pi_8799609
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 20:09 schreef GerardVanAs het volgende:
Al een reactie van Hind
Ik heb Hind nooit gemaild ofzo, dus: NEE!
pi_8799937
Wil iemand mij uitleggen waarom Jamai de slechtste muziekkeuze heeft gemaakt?
Dat nummer van Simply Red klonk echt voor geen meter
Waarom kiezen ze toch altijd voor de verkeerde nummers !!!
  zaterdag 1 maart 2003 @ 21:46:26 #120
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8800647
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 21:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom Jamai de slechtste muziekkeuze heeft gemaakt?
Dat nummer van Simply Red klonk echt voor geen meter
Waarom kiezen ze toch altijd voor de verkeerde nummers !!!
Daar dachten de jury en het publiek toch anders over

Hij zong het helemaal geweldig, wat een feest weer.

Ook al gaat hij er vanavond uit, hij blijft mijn superstar

pi_8800690
Ik vrees met grote vrezen.... Voor Jamai .
  zaterdag 1 maart 2003 @ 22:18:40 #122
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8801399
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 21:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vrees met grote vrezen.... Voor Jamai .
Hij kreeg het beste commentaar samen met Jim, was er niets op aan te merken.

Hind had wel een kritiekpuntje, namelijk dat ze op sommige momenten valszong.

Maar dit gaat niet om wie het beste zong, maar om wie de meeste fans heeft die stemmen, dus om de populariteit.

pi_8802893
Jamai jongen!! Mocht je dit lezen!! WINNEN!!!
Suc6 en goed gedaan!!
jammer Hind...
" Werkend brein! "
  zaterdag 1 maart 2003 @ 23:23:55 #124
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8802966
JAMAI

Jamai, of je nu wint of niet, je bent toch een winnaar voor mij!

Gewoon top!

schatje
CJ
Tom-Tom_

pi_8803139
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

[afbeelding]

die gast heeft ook een kop als een schuifdeur he?
  zaterdag 1 maart 2003 @ 23:29:53 #126
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8803180
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:28 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

die gast heeft ook een kop als een schuifdeur he?

Met een gouden keeltje.

zaterdag 1 maart 2003 @ 23:42:06 #127
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_8803595
Hij is dooOOoOOoRR! Heb ik in ieder geval niet voor lul 3 smsjes gestuurd (of wel, maar goed) .

ah daar komen mn dure bedankt smsjes

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_8803624
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:29 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Met een gouden keeltje.

vind ik ook weer overdreven. hij kan leuk zingen en heeft geloof ik nog niet helemaal door wat hij nog in de gayscene met dat gouden keeltje allemaal on en -offstage in de darkroom gaat doen.

soort gordon de tweede zal het worden denk ik.

[edit]oh ik zal dat irritante handje er ook nog even voor je bij doen en de jamai duimpjes [/edit]

zaterdag 1 maart 2003 @ 23:44:58 #129
38705 lin1406
sst bitch
pi_8803665
Vanaf de theaterronde heeft hij mijn hart gestolen en hij
staat terecht in de finale.
Jim natuurlijk niet maar dat is allang bekend
  zaterdag 1 maart 2003 @ 23:46:39 #130
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8803707
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:43 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

vind ik ook weer overdreven. hij kan leuk zingen en heeft geloof ik nog niet helemaal door wat hij nog in de gayscene met dat gouden keeltje allemaal on en -offstage in de darkroom gaat doen.

pi_8803740
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:46 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

jij verheugt je er al op zie ik! naja nog even sjorren met dat handje van je en je mag vast wel in zijn holletje!
  zaterdag 1 maart 2003 @ 23:53:28 #132
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8803890
Dinsdag toch maar zo'n Jamai-poster halen...

Maar ik vraag me af... kun je ook de auto winnen als je alletwee de posters voor je raam hebt hangen?

zondag 2 maart 2003 @ 00:05:33 #133
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8804216
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:47 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

jij verheugt je er al op zie ik! naja nog even sjorren met dat handje van je en je mag vast wel in zijn holletje!

pi_8804290
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:05 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

leuk man, mensen die zo snel uitgelult zijn! <- kijk! jamai duimpjes!
pi_8804425
het is wel een gevoelig mannetje he....hij moest al huilen bij die beelden van Dewi en dan ook nog es bij het eind
pi_8804938
Haha hard hey

Reinout; Je zit bij de laatste drie
Jamai; ahhh!
Reinout; Laatste DRIE! DRIE!
Jamai; oh

zondag 2 maart 2003 @ 00:39:41 #137
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8805050
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:34 schreef karoltje het volgende:
Haha hard hey

Reinout; Je zit bij de laatste drie
Jamai; ahhh!
Reinout; Laatste DRIE! DRIE!
Jamai; oh

Ja, Reinout bracht het weer volledig verkeerd
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:08 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

leuk man, mensen die zo snel uitgelult zijn! <- kijk! jamai duimpjes!

zondag 2 maart 2003 @ 00:45:49 #138
16715 Mylene
*schatje*
pi_8805192
Jamai was absoluut het slechtste vanavond.
  zondag 2 maart 2003 @ 00:50:22 #139
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8805302
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:45 schreef schatje het volgende:
mwah
  zondag 2 maart 2003 @ 01:03:26 #140
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8805587
quote:
Dat vonden er veel he, vanavond?

pi_8806986
quote:
Jim gaat ook winnen.
quote:
Op zondag 2 maart 2003 01:03 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Dat vonden er veel he, vanavond?

Homepage
http://www.lijstpimfortuyn.nl

zegt eigenlijk wel genoeg. die deden het ook zo goed he?

pi_8807279
quote:
Op zondag 2 maart 2003 02:05 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Jim gaat ook winnen.
[..]

Dag Mirrorman, jij ook weer hier? Ik heb je quote maar wat ingekort. Alles goed? Ik vind Jamai een rare jongen. Veel te vroegrijp voor zijn leeftijd. Dat zo iemand al zo belegen kan zijn op zo'n jonge leeftijd, ik heb bijna medelijden met hem. Dat jonk moet lol gaan maken met vrienden en op die manier meedoen met een talentenjacht. Vanavond zat hij daar alsof zijn leven ervan afhing. Natuurlijk zien die kinderen gouden euro's als ze daar zitten, maar ze vergallen het plezier van zo'n programma. En mijn plezier. Zingen kreng, zou ik zeggen. En een beetje goed aub. Beter dan vanavond dus, en beter dan de laatste 18 weken.

Met andere woorden: Jamai zit onterecht in de finale. Hij schmiert en dat is niet waar het om gaat. Zingen moet hij, en niet dom karaoken zoals hij tot dusver heeft gedaan. Het echte talent is inmiddels weggestemd dus ik vrees het ergste. Om met Mirrorman van een aantal jaren terug te spreken:

Ophoeren!
Helga

zondag 2 maart 2003 @ 03:57:21 #143
13973 ranja
image means nothing
pi_8808227
Shit Hij zit er nog in
  zondag 2 maart 2003 @ 08:30:39 #144
38705 lin1406
sst bitch
pi_8808531
quote:
Hij was het beste van alledrie.
Vooral zijn eerste nummer was kippevel.
Hind vond ik met haar tweede nummer zeer slecht voor haar doen.
Jim vond ik zoals altijd niet om aan te horen.
pi_8808712
quote:
Op zondag 2 maart 2003 02:19 schreef Helga het volgende:
Dag Mirrorman, jij ook weer hier? Ik heb je quote maar wat ingekort. Alles goed? Ik vind Jamai een rare jongen. Veel te vroegrijp voor zijn leeftijd. Dat zo iemand al zo belegen kan zijn op zo'n jonge leeftijd, ik heb bijna medelijden met hem. Dat jonk moet lol gaan maken met vrienden en op die manier meedoen met een talentenjacht. Vanavond zat hij daar alsof zijn leven ervan afhing.
Inderdaad, dat joch heeft zijn eerste schaamhaar nog niet kunnen vinden en weet nog niet dat zijn toekomst eerder in het gefist worden ligt dan in de muziekindustrie. De wereld heeft geen tweede jantje smit nodig.

Alles goed hier hoor trouwens! Daar ook?

zondag 2 maart 2003 @ 10:38:39 #146
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8808851
quote:
Op zondag 2 maart 2003 10:06 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Inderdaad, dat joch heeft zijn eerste schaamhaar nog niet kunnen vinden [..]

Nee, Jim is veel volwassener

Je staat ver van de realiteit jongen, Jamai heeft alle live uitzendingen met een straatlengte voorsprong gewonnen, en krijgt het beste commentaar, hij krijgt het meeste gejuich in de zaal en is gewoon de beste.

En ook al wint die niet, van hem gaan we toch nog veel horen. En hij heeft een grote kans om te winnen, want veel Hind fans lopen over naar Jamai omdat ze beiden goed liggen bij ouderen, in tegenstelling tot Jim.

met je kinderachtige gedrag.

pi_8809279
quote:
Waarom had ik dan kippenvel gisteravond?

Maar ja ze zijn allemaal wel goed en zoals GerardVanAs al eerder zei, het gaat nu niet meer zozeer om kwaliteit maar om populariteit. Ik denk daarom dat Jim de grote favoriet zal worden voor volgende week (hij is echt het tiener-idool), maar dat Jamai het zover geschopt heeft is natuurlijk . Zijn auditie was niet denderend, maar hij heeft zich daarna vaak genoeg wel bewezen.

zondag 2 maart 2003 @ 11:32:06 #148
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_8809340
quote:
Boeiûh
pi_8809341
quote:
Op zondag 2 maart 2003 10:06 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Alles goed hier hoor trouwens! Daar ook?

Prima. Maar wat lees ik nu? Trotse Pappa? Heb je een nieuwe amiga gekocht of een kindje gemaakt?

Back on topic: in denk dat Jamai het vooral ver zal schoppen in de lichte muziek dus niet als hitkrantpopidool. Daarom vind ik het ook zo raar dat een Dewi is weggemanipuleerd...

pi_8809401
quote:
Op zondag 2 maart 2003 10:38 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Nee, Jim is veel volwassener

Je staat ver van de realiteit jongen, Jamai heeft alle live uitzendingen met een straatlengte voorsprong gewonnen, en krijgt het beste commentaar, hij krijgt het meeste gejuich in de zaal en is gewoon de beste.

En ook al wint die niet, van hem gaan we toch nog veel horen. En hij heeft een grote kans om te winnen, want veel Hind fans lopen over naar Jamai omdat ze beiden goed liggen bij ouderen, in tegenstelling tot Jim.

met je kinderachtige gedrag.

jij snapt echt niet wat ik hier zeg he? geeft niet, blijf jamai maar verdedigen tegenover mensen die hem ook niet slecht vinden zingen.

ik heb niks tegen jamai, dus haal die onderbroek uit je naad en losen up. mij maakt het echt geen rotte moer uit wie er wint ik vind het gewoon een leuk programmaatje en blaat er hier graag over.

ga je druk maken man, is goed voor je hoge bloed druk, en steek die maar in je reet.

quote:
Op zondag 2 maart 2003 11:32 schreef Helga het volgende:

[..]

Prima. Maar wat lees ik nu? Trotse Pappa? Heb je een nieuwe amiga gekocht of een kindje gemaakt?

Back on topic: in denk dat Jamai het vooral ver zal schoppen in de lichte muziek dus niet als hitkrantpopidool. Daarom vind ik het ook zo raar dat een Dewi is weggemanipuleerd...

twee kinderen zelfs pappa heeft niet stil gezeten. wie weet doen ze nog wel mee met idols op een dag lol. stem je dan ook????
  zondag 2 maart 2003 @ 11:59:18 #151
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8809755
quote:
Op zondag 2 maart 2003 11:26 schreef Sassie het volgende:

[..]

Waarom had ik dan kippenvel gisteravond?

Maar ja ze zijn allemaal wel goed en zoals GerardVanAs al eerder zei, het gaat nu niet meer zozeer om kwaliteit maar om populariteit. Ik denk daarom dat Jim de grote favoriet zal worden voor volgende week (hij is echt het tiener-idool), maar dat Jamai het zover geschopt heeft is natuurlijk . Zijn auditie was niet denderend, maar hij heeft zich daarna vaak genoeg wel bewezen.

Op het forum op de fansite van Hind roepen ze de Hind-stemmers op om Jim te boycotten volgende week .

Vele Hind stemmers stappen denk ik over op Jamai omdat ze beiden goed liggen bij ouderen.

pi_8809775
quote:
Op zondag 2 maart 2003 11:59 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Op het forum op de fansite van Hind roepen ze de Hind-stemmers op om Jim te boycotten volgende week .

Vele Hind stemmers stappen denk ik over op Jamai omdat ze beiden goed liggen bij ouderen.

ouden van dagen, mongooltjes en vergeet de gay community niet die jamai ook wel ziet zitten.
pi_8809803
quote:

[..]

Nou, dan zijn we er toch? Welk idool valt er nu voornamelijk in de smaak bij bejaarden? Hind en Jamai zijn inderdaad, zoals zo voortreffelijk uitgelegd is door Helga, veel te belegen voor hun leeftijd, alleen daarom verdienen ze de kwalificatie idool niet imo. Jim gaat dus gewoon winnen, dan kan Jamai leuk op zilveren en gouden bruiloften gaan staan karaoke-en en belegen moppen gaan vertellen.
Proud Israeli citizen and regular drinker of Carmel wine
pi_8809832
quote:
Mee eens!
pi_8809851
quote:
Op zondag 2 maart 2003 08:30 schreef lin1406 het volgende:

[..]

Hij was het beste van alledrie.
Vooral zijn eerste nummer was kippevel.
Hind vond ik met haar tweede nummer zeer slecht voor haar doen.
Jim vond ik zoals altijd niet om aan te horen.

Had je je gehoorapparaat wel aan staan??
  zondag 2 maart 2003 @ 12:15:36 #156
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8809982
Jamai voor Idol !!!

hind had moeten winnen, maar ik stap nu dus zeer wijs over op jamai

zondag 2 maart 2003 @ 12:22:03 #157
38705 lin1406
sst bitch
pi_8810066
quote:
Op zondag 2 maart 2003 12:06 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Had je je gehoorapparaat wel aan staan??

Had ik alleen bij Jim even uitgedaan. Luchte echt op.
  zondag 2 maart 2003 @ 13:17:29 #158
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8811007
quote:
Op zondag 2 maart 2003 12:00 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

ouden van dagen, mongooltjes en vergeet de gay community niet die jamai ook wel ziet zitten.

Leuk dat je nog steeds denkt dat Jamai gay is, getuige van een hoog IQ
pi_8811027
quote:
Op zondag 2 maart 2003 13:17 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Leuk dat je nog steeds denkt dat Jamai gay is, getuige van een hoog IQ

nee hoor, eerder een goed werkende gaydar. daar heb je totaal geen IQ voor nodig.
  zondag 2 maart 2003 @ 13:47:31 #160
16715 Mylene
*schatje*
pi_8811620
Ik ben bang dat Jamai gaat winnen.
  zondag 2 maart 2003 @ 13:49:46 #161
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8811664
quote:
Op zondag 2 maart 2003 13:47 schreef schatje het volgende:
Ik ben bang dat Jamai gaat winnen.
ik bang met je mee
  zondag 2 maart 2003 @ 13:59:40 #162
33886 k1mmetje
Don't let me get me..!!!!
pi_8811880
Ik hoop echt dat Jamai gaat winnen !

En Jim is alleen maar populair omdat ie knap is, en omdat ie 1/2 x redelijk/goed gezongen heeft....:N

Er gaat niks boven een mooie brunette..!! ben ik zelf namenlijk ook..
pi_8811909
  zondag 2 maart 2003 @ 14:08:45 #164
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8812075
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
pi_8812102
  zondag 2 maart 2003 @ 14:13:55 #166
13973 ranja
image means nothing
pi_8812176
quote:

Ik vind Jamai veel erger dan Jim. Ik hoop nu dan ook dat Jim wint
pi_8814218
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
  zondag 2 maart 2003 @ 16:09:50 #168
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8814241
Ik hoop dat ie wint
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  zondag 2 maart 2003 @ 17:46:48 #169
16715 Mylene
*schatje*
pi_8815930
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Spam.
  zondag 2 maart 2003 @ 18:18:02 #170
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8816381
quote:
Op zondag 2 maart 2003 17:46 schreef schatje het volgende:

[..]

Spam.

pi_8816718
Hij is *nu* bij Life & Cooking
  zondag 2 maart 2003 @ 18:39:51 #172
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8816772
quote:
Op zondag 2 maart 2003 18:36 schreef Sven- het volgende:
Idd, met z'n tourbus
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 2 maart 2003 @ 19:00:35 #173
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8817187
quote:
Op zondag 2 maart 2003 18:36 schreef Sven- het volgende:
Leuk
  zondag 2 maart 2003 @ 19:37:16 #174
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8817902
quote:
Op zondag 2 maart 2003 18:39 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Idd, met z'n tourbus

zondag 2 maart 2003 @ 19:49:25 #175
16715 Mylene
*schatje*
pi_8818165
quote:
Op zondag 2 maart 2003 19:00 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Leuk

Denk je dat werkelijk??
  zondag 2 maart 2003 @ 20:27:28 #176
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8819025
quote:
Op zondag 2 maart 2003 19:49 schreef schatje het volgende:

[..]

Denk je dat werkelijk??

pi_8819859
Ik stem op ben voor Jamai.
pi_8820321
quote:
Op zondag 2 maart 2003 18:18 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

je zit echt bij iedereen met dat handje he? irritant figuur.
pi_8820355
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ben je al over de schok heen van gisteren. .
  zondag 2 maart 2003 @ 21:25:51 #180
16715 Mylene
*schatje*
pi_8820368
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tom_Tom-, is dat wel zo wijs??
  zondag 2 maart 2003 @ 21:26:36 #181
16715 Mylene
*schatje*
pi_8820387
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:25 schreef berney het volgende:

[..]

Hij staat nog op zwart berney.
pi_8820399
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:25 schreef berney het volgende:
Een beetje .
pi_8820415
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:25 schreef schatje het volgende:
Tom_Tom-, is dat wel zo wijs??
Wat? Dat ik voor hem ben?
pi_8820432
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:26 schreef schatje het volgende:
Ik zal mijn mooie Hindicon weer van stal halen. Hind strikes back!
pi_8820450
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:26 schreef schatje het volgende:

[..]

O jeminee,nou ik had ook effe tijd nodig om bij te komen hoor!
  zondag 2 maart 2003 @ 21:29:16 #186
47560 Superdragon
The Simply the Best..
pi_8820472
Hind is gewoon geweldig...ik word er gewoon lyrisch van.
pi_8820480
Als we nu eens de hele week zeggen Jim wint.
Dan valt het altijd mee als ie niet wint. .
  zondag 2 maart 2003 @ 21:29:36 #188
16715 Mylene
*schatje*
pi_8820481
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Wat? Dat ik voor hem ben?

Eigenlijk wel ja.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 02-03-2003 21:31]

pi_8820532
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:29 schreef schatje het volgende:

Eigeblijk wel ja.

Waarom? Omdat Jim wint?
  zondag 2 maart 2003 @ 21:32:43 #190
47560 Superdragon
The Simply the Best..
pi_8820560
Hoe spreek je Jamai nou uit:

Jaa-maij
Dja-mij
Gaa-mij
Ja-maar
Ga-maar

zondag 2 maart 2003 @ 21:33:21 #191
16715 Mylene
*schatje*
pi_8820576
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:31 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Waarom? Omdat Jim wint?

Jim wint niet, wordt tweede.

Verder zit ik je maar een beetje te stangen hoor.

pi_8820588
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:33 schreef schatje het volgende:
Verder zit ik je maar een beetje te stangen hoor.
dat vind ik niet zo leuk, schatje.
pi_8820625
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

dat vind ik niet zo leuk, schatje.

Tsja Scanman01 is dr niet he,dan ben jij de l*l. .
pi_8820648
Aah, maar Schatje is opzich best lief hoor. Maar soms niet.
  zondag 2 maart 2003 @ 21:36:32 #195
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_8820651
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik zal mijn mooie Hindicon weer van stal halen. Hind strikes back!

Goed idee. Staat beter dan zo'n zwart vlak en ze is het waard!
patat ftw :)
  zondag 2 maart 2003 @ 21:36:46 #196
47560 Superdragon
The Simply the Best..
pi_8820656
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:35 schreef berney het volgende:

[..]

Tsja Scanman01 is dr niet he,dan ben jij de l*l. .

Ik zal hem wel roepen of Dragonwizard.
pi_8820751
. Maar goed, Jamai.
  zondag 2 maart 2003 @ 21:46:06 #198
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8820963
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
. Maar goed, Jamai.
pi_8821189
Hij kwam wel sympathiek over bij Life & Cooking maar ik denk dat Jamai er al genoegen mee heeft genomen dat Jim wint, het moet wel heel vreemd lopen wil Jamai winnen (de bril is Jamai's enige redding)
pi_8821585
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij kwam wel sympathiek over bij Life & Cooking maar ik denk dat Jamai er al genoegen mee heeft genomen dat Jim wint, het moet wel heel vreemd lopen wil Jamai winnen (de bril is Jamai's enige redding)
Nou iig kan Jamai tenminste zingen. .
pi_8822035
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:32 schreef Superdragon het volgende:

Jaa-maij
Dja-mij
Gaa-mij
Ja-maar
Ga-maar

Jamai spreek je gewoon als STRONT uit.
  zondag 2 maart 2003 @ 22:16:44 #202
16715 Mylene
*schatje*
pi_8822094
quote:
Op zondag 2 maart 2003 22:15 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

pi_8822232
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Aah, maar Schatje is opzich best lief hoor. Maar soms niet.
Schatje is een schatje. .
  zondag 2 maart 2003 @ 22:23:45 #204
16715 Mylene
*schatje*
pi_8822348
quote:
Op zondag 2 maart 2003 22:20 schreef berney het volgende:

[..]

Schatje is een schatje. .

zondag 2 maart 2003 @ 22:26:57 #205
13973 ranja
image means nothing
pi_8822439
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:32 schreef Superdragon het volgende:

Jaa-maij
Dja-mij
Gaa-mij
Ja-maar
Ga-maar

Doe maar op z'n frans. Jamais.
Ik ga echt zwaar teleurgesteld zijn als hij wint
  zondag 2 maart 2003 @ 22:32:20 #206
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_8822594
quote:
Op zondag 2 maart 2003 22:03 schreef berney het volgende:

[..]

Nou iig kan Jamai tenminste zingen. .

Jim ook, dus...?
  zondag 2 maart 2003 @ 23:28:01 #207
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8824416
quote:
Op zondag 2 maart 2003 22:26 schreef ranja het volgende:

[..]

Doe maar op z'n frans. Jamais.
Ik ga echt zwaar teleurgesteld zijn als hij wint

In wie? In de Breezah chicks die het beltegoed op hadden?
  zondag 2 maart 2003 @ 23:43:25 #208
13973 ranja
image means nothing
pi_8824917
quote:
Op zondag 2 maart 2003 23:28 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Ja
pi_8824941
edit: spam

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 02-03-2003 23:47]

maandag 3 maart 2003 @ 01:47:13 #210
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8827076
quote:
Op zondag 2 maart 2003 23:28 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

LOL
  maandag 3 maart 2003 @ 09:17:49 #211
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_8828363
elke keer lach ik hard (LOL dus) als mensen het over BrEeZaH-cHiXxX hebben om hun frustaties te uiten.

"Jim gaat winnen... weeeh Breezah sletjes!!!!"

ja hoor tis wel weer goed

o o o o

Jamai take the coolest glasses of your collection, sing and WIN!!!!!!

patat ftw :)
  maandag 3 maart 2003 @ 12:21:05 #212
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_8831262
Jamai
doei
  maandag 3 maart 2003 @ 12:26:44 #213
38705 lin1406
sst bitch
pi_8831362
Zijn er hier mensen die net als ik al vanaf de theaterronde
voor Jamai zijn?
Hij heeft mijn hart vanaf de eerste ronde van de theaterronde
gestolen.
Had niet gedacht dat hij zover zou komen maar hij staat
toch in de finale!!!!!
pi_8831447
In eerste instantie was ik voor Hind. Nu Hind eruit is, en de andere goede (Dewi) hoop ik dat Jamai wint.

Misschien wel omdat hij in het begin zei dat 'ie zichzelf absoluut geen idool vond, om zijn uiterlijk.

Vind het juist wel cool als zo iemand dan wél wint, in tegenstelling tot Jim, die (ja het is mijn mening) helemaal overstroomt van de kapsonus.
Kan nooit goed zijn voor het verdere leven van zo'n 15 jarig broekie.

Verder vind ik dat Jamai een echte entertainer is (voor een bepaalde doelgroep maar okey) , en dat lijkt me toch minder vervelen dan die saaie stem van Jim...

Maarja, wie ben ik he.

pi_8831458
Even voor de duidelijkheid homos zijn toch altijd swingend?
Jim gaat het toch winnen!! whahahaha ik lach me kapot!!..
Ik hoop dat de meisjes van nederland weer masaal gaan stemmen...
en ik doe lekker met ze mee..
  maandag 3 maart 2003 @ 12:33:16 #216
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_8831493
quote:
Op maandag 3 maart 2003 12:26 schreef lin1406 het volgende:
voor Jamai zijn?
gestolen.
toch in de finale!!!!!

doei
  maandag 3 maart 2003 @ 12:37:08 #217
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8831574
quote:
Op maandag 3 maart 2003 12:31 schreef valtwelmee het volgende:
Jim gaat het toch winnen!! whahahaha ik lach me kapot!!..
Ik hoop dat de meisjes van nederland weer masaal gaan stemmen...
en ik doe lekker met ze mee..
Leuk dat Jim gaat winnen, alleen denk ik niet dat zijn single zo goed gaat verkopen, vind zijn stem niet zo fijn om naar te luisteren.
pi_8831593
quote:
Op maandag 3 maart 2003 12:26 schreef lin1406 het volgende:
voor Jamai zijn?
gestolen.
toch in de finale!!!!!

Vanaf de theaterronde viel hij mij al op en zeker vanaf de workshops behoorde hij tot mijn favorieten. Dat ie het nu zover geschopt heeft vind ik dan ook .
Hij is gewoon leuk/gezellig/lief/sociaal (althans zo komt ie op me over) en doet me qua gedrag ook erg eel aan een studiegenoot van mij denken.
pi_8833000
Jamai is het beste wat dat duffe voorspelbare Idols is overkomen!

[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 03-03-2003 13:43]

Jusqu'ici tout va bien...
pi_8833102
quote:
Op zondag 2 maart 2003 22:15 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Nu vind ik wel dat er aan veel uit jouw mond een luchtje zit.
pi_8838192
Las dit op veronica.. ik lachte me echt een deuk..

En dan die gordon look-a-like die per seconde weet welke camera op zn knaagdieren kop staat gericht!!

maandag 3 maart 2003 @ 17:33:19 #222
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8838303
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:26 schreef valtwelmee het volgende:
Las dit op veronica.. ik lachte me echt een deuk..

En dan die gordon look-a-like die per seconde weet welke camera op zn knaagdieren kop staat gericht!!

Vet lol joh
quote:
Jim danste op een rare oude plaat van zijn mamma. Zo zag het er uit. In zijn pyjama op een verjaardag bij de visite en dan moest hij nog even dansen met dronken mamma die zoveel van hem hield. Die rare verlegenheid zat er in. Jim danst met tegenzin. Hij repareert liever brommertjes en zoekt een vette broek uit.

Schandalig slechte finalisten. Een Gordon-kloon die per seconde weet welke camera er op zijn knaagdierenkop is gericht en een 15 jarige versneld seksueel rijpende jongen die, als de gekte in dit tempo doorzet, nog net voor zijn 21e een poging tot zelfmoord kan doen, murw gebeukt door duizenden mensen die iets van hem willen.

Echt een malloot die dit schrijft.
pi_8838321
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:33 schreef GerardVanAs het volgende:
Nee, iemand die een andere mening dan jij hebt heeft.
  maandag 3 maart 2003 @ 17:34:52 #224
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_8838326
quote:
Op maandag 3 maart 2003 12:37 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Leuk dat Jim gaat winnen, alleen denk ik niet dat zijn single zo goed gaat verkopen, vind zijn stem niet zo fijn om naar te luisteren.

Dus omdat jij. Gerard van As zijn stem niet fijn vind om naar te luisteren, gaat niemand zijn single kopen?

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  maandag 3 maart 2003 @ 17:40:10 #225
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8838406
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:34 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ah, heet dat een mening tegenwoordig

Vind het nergens op slaan, maargoed ,dat is mijn mening

maandag 3 maart 2003 @ 17:40:39 #226
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8838416
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:34 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Dus omdat jij. Gerard van As zijn stem niet fijn vind om naar te luisteren, gaat niemand zijn single kopen?

Er is een groot verschil tussen niemand en weinig, leer lezen.

maandag 3 maart 2003 @ 17:41:54 #227
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8838438
quote:
Op maandag 3 maart 2003 12:31 schreef Athanasia het volgende:
Misschien wel omdat hij in het begin zei dat 'ie zichzelf absoluut geen idool vond, om zijn uiterlijk.
De winnares van American Idol 2002 (Kelly Clarkson) vond dat ze zelf ook niet echt geschikt was als idool...

Later in het programma is ze door visagistes omgetoverd tot beautyqueen en ze is nu razendpopulair

pi_8838470
Die finale van Kelly Clarkson is zooooo mooi, als ze als ze heeft gewonnen A Moment Like This zingt, echt mooie TV. Zo had het met Hind ook gekund. Helaas. Niet dus.
  maandag 3 maart 2003 @ 17:44:20 #229
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8838480
quote:
Op maandag 3 maart 2003 12:31 schreef valtwelmee het volgende:
Wat maakt het trouwens uit of Jamai heteroseksueel of homoseksueel is? Ik vind het alleen maar vóór hem spreken dat er speculaties hierover gaande zijn. Van de grootste popidolen aller tijden wordt ook altijd gespeculeerd over hun geaardheid. Ik noem maar een paar namen: Madonna, Freddy Murcery, Prince, Michael Jackson, Elton John, enz enz.
  maandag 3 maart 2003 @ 17:44:52 #230
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8838487
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die finale van Kelly Clarkson is zooooo mooi, als ze als ze heeft gewonnen A Moment Like This zingt, echt mooie TV. Zo had het met Hind ook gekund. Helaas. Niet dus.
Die malloot van dat stukje tekst had het ook over Hind en hij vond haar niet zo passen in de finale geloof ik
quote:
Hind er uit. Wist je meteen na haar dansje op Bad Girl. Dat deed Donna Summer wel beter. Die wist je het idee te geven dat je boven op haar lag als ze het zong. Ze was een Bad Girl en jij ging daar uitgebreid gebruik van maken, dat geloofde je drie minuten lang, zolang de single duurde. Toet toet, aaaaah, piep piep, dat was duidelijk de vering van het bed als jij en Donna ritmisch bewogen op haar muziek.

Hind bereikte het omgekeerde, door wijdbeens met hoog opgehesen pantys een vervloekingdans te doen. Als je iets niet wilde, was het wel bij haar in de buurt komen. Rare houterige motoriek. Een geile transseksuele Pinokkio, daar leek het het meest op. Je zag de dans adviesjes er aan af. Zet je benen maar lekker zelfverzekerd uit elkaar en dan wat met je bekken, ja, je bekken is je plasser zeg maar, die ja, die je nu aanwijst, naar voren bewegen, dan komt alles goed. Niet vergeten te zingen, want daar ligt je kracht
Hind ging vreselijk voor schut in een up tempo dance classic. Niet om aan te horen. Vals en niet sexy. Ze zong de woorden bad girl zo laag en zo onbeholpen dat het leek alsof ze een uitgehongerde Sint Bernard haar huis in probeerde te lokken. Niet goed dus.

Er werd so wie so niet lekker bewogen tijdens deze halve finale. Jamai leek tijdens Celebrate nog het meest op een trekpopje. Zijn ergste move, let er volgende keer op, is een slowmotion uitvoering van een holbeweging, met die grijnzende rare tandvlees kop steeds richting camera. Te erg. 20.000 volt op zijn anusje zetten en dan het podium op duwen, alleen dan is hij nog te redden .

Jim danste op een rare oude plaat van zijn mamma. Zo zag het er uit. In zijn pyjama op een verjaardag bij de visite en dan moest hij nog even dansen met dronken mamma die zoveel van hem hield. Die rare verlegenheid zat er in. Jim danst met tegenzin. Hij repareert liever brommertjes en zoekt een vette broek uit.

Schandalig slechte finalisten. Een Gordon-kloon die per seconde weet welke camera er op zijn knaagdierenkop is gericht en een 15 jarige versneld seksueel rijpende jongen die, als de gekte in dit tempo doorzet, nog net voor zijn 21e een poging tot zelfmoord kan doen, murw gebeukt door duizenden mensen die iets van hem willen.

Maar hij heeft het niet.

pi_8838542
Ik vind het wel een leuk stukje. Lekker cynisch, daar hou ik wel van.
pi_8838712
Leuk stukje .. groot en deels naar waarheid
pi_8839223
Gaaf geschreven man!
pi_8839318

---> meesterlijk stukje

maandag 3 maart 2003 @ 19:09:56 #235
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8839802
Het is wel leuk geschreven ja, alleen ontbreekt enig realisme
  maandag 3 maart 2003 @ 19:16:50 #236
16715 Mylene
*schatje*
pi_8839966
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:33 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Juist echt een geweldig stukje.
pi_8840238
ROFL ROFL ROFL

Ik plas nog net niet in m'n broehoek

Leuk stukje man.

maandag 3 maart 2003 @ 20:53:39 #238
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_8842078
Ghehe...een leuke maar kritische noot

Ben het niet helemaal met je eens...tenminste...niet over Jamai. Ik denk dat Jamai gewoon goed is...hij heeft een redelijk 'exclusief' image...iets dat je van Jim niet kan zeggen. 15, standaard, net schaamhaar...ik bedoel...dat kan toch nooit wat worden...?

Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 3 maart 2003 @ 20:57:22 #239
38705 lin1406
sst bitch
pi_8842167
quote:
Op maandag 3 maart 2003 20:53 schreef Mikkie het volgende:
Ghehe...een leuke maar kritische noot

Ben het niet helemaal met je eens...tenminste...niet over Jamai. Ik denk dat Jamai gewoon goed is...hij heeft een redelijk 'exclusief' image...iets dat je van Jim niet kan zeggen. 15, standaard, net schaamhaar...ik bedoel...dat kan toch nooit wat worden...?

pi_8842922
quote:
Op maandag 3 maart 2003 13:35 schreef Manono het volgende:
Jamai is het beste wat dat duffe voorspelbare Idols is overkomen!
Yep, helemaal mee eens
  maandag 3 maart 2003 @ 21:49:19 #241
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8843463
quote:
Op maandag 3 maart 2003 19:16 schreef schatje het volgende:

[..]

Juist echt een geweldig stukje.

Is het ook, maar wel geschreven door een malloot, want een normaal iemand verzint zoiets niet
pi_8843972
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:34 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ach dat is Nico Dijkshoorn (toch?). Heb ook wat zijn colums over Expeditie Robinson opgelezen gehoord, ook een en al 'gezeik'.

Maar goed leuk weekje gaan Jamai (en Jim) tegemoet, veel gereis, hysterische fans etc.

maandag 3 maart 2003 @ 22:27:39 #243
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8844502
quote:
Op maandag 3 maart 2003 22:05 schreef Sassie het volgende:

[..]

Ach dat is Nico Dijkshoorn (toch?). Heb ook wat zijn colums over Expeditie Robinson opgelezen gehoord, ook een en al 'gezeik'.

Maar goed leuk weekje gaan Jamai (en Jim) tegemoet, veel gereis, hysterische fans etc.

Dat was 1 dagje, vanaf morgen gaan ze gewoon oefenen voor zaterdag, waarin ze 3 nummers moeten zingen. Your Song van Elthon John, hun eigen single en een verplicht nummer.

De titels van die single's zijn ook al bekend, maar ben ze weer kwijt. Zijn wel terug te vinden op de index van signature

pi_8844534
van jim is de naam van de single dacht ik: tell me of tell her ofzo
pi_8844694
Ik las in een ander topic Tell Her en Step Up voor Jamai.

Zal nu eens luisteren wat Jamai vanochtend bij Stenders deed (stream op www.3fm.nl ).

maandag 3 maart 2003 @ 23:57:16 #246
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8846839
Tijdens de persconferentie vertelde Jim dat zijn nummer 'Tell her' heet en dat van Jamai 'Step right up'.

dinsdag 4 maart 2003 @ 16:43:58 #247
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_8862715
Toen ie belletjetrek ging doen lag ik echt in een deuk. .
LaToya rules
pi_8862846
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 16:43 schreef SmashBro het volgende:
Toen ie belletjetrek ging doen lag ik echt in een deuk. .
dat was inderdaad lachen!
pi_8863329
Zou het toch een beetje wazig vinden als ie dat serieus nog doet.
Afgezien dan als dat samen met kleine neefjes/nichtjes/buurjongentjes/buurmeisjes is. Of in een melige bui met vrienden/vriendinnen ofzow...

Maar in je eentje belletje lellen op je 16e:

pi_8864327
Wanneer ging die belletjes lellen dan?
pi_8864524
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 16:49 schreef BazP het volgende:

[..]

dat was inderdaad lachen!

Nou nou, wat een lol. Dat deed ik toen ik 10 was.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 18:18:53 #252
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_8864808
Ik vind het juist leuk dat Jamai nog zulke dingen doet. Ik heb medelijden met mensen die geen lol meer maken of geintjes uithalen zodra ze ouder worden (het ouwelulsyndroom). Ik hoop dat dat bij mij nooit gebeurt.
LaToya rules
  dinsdag 4 maart 2003 @ 18:32:33 #253
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8865031
Inderdaad, ik lach ook helemaal dubbel.

Hoe hij dat ook uitvoerde, geweldig.

Een geboren entertainer.

dinsdag 4 maart 2003 @ 18:54:40 #254
16715 Mylene
*schatje*
pi_8865441
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 18:32 schreef GerardVanAs het volgende:
Inderdaad, ik lach ook helemaal dubbel.

Hoe hij dat ook uitvoerde, geweldig.

Een geboren entertainer.

Maar niet voor het grote publiek, een Gorden en Paul de Leeuw is wel genoeg.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 18:55:07 #255
16715 Mylene
*schatje*
pi_8865451
tijd
  dinsdag 4 maart 2003 @ 18:55:09 #256
16715 Mylene
*schatje*
pi_8865454
voor
  dinsdag 4 maart 2003 @ 18:55:11 #257
16715 Mylene