PSV lijkt me stug, maar AZ zou wel een goeie stap zijn voor hem, een club waar het echt moet is toch wat anders.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou trouwens snel die trainer van Telstar oppikken voordat je te laat bent. Want anders gaat AZ of PSV hem gauw strikken denk ik.
Ten Hag kan natuurlijk ook, maar die is wel heel gigantisch geflopt afgelopen jaren. Kan zomaar helemaal verkeerd lopen.
Net als vroeger en in de nabije toekomst , gaat het weer lang duren voordat er poppetjes zijn ingevuld omdat iedereen in die club mede zeggenschap wilt hebben , en dat zijn er veel.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:21 schreef 3rr0r het volgende:
Lekker onnodig lang tot dit besluit genomen werd, terwijl zo goed als iedereen zag dat dit niet goed ging komen.
Heeft Sneijder zich al aangeboden?quote:Op donderdag 6 november 2025 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als vroeger en in de nabije toekomst , gaat het weer lang duren voordat er poppetjes zijn ingevuld omdat iedereen in die club mede zeggenschap wilt hebben , en dat zijn er veel.
Zelfs die idioot zag dat je tegen Marseille maar beter niet op de middenlijn kan verdedigen.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft Sneijder zich al aangeboden?
Dat was misschien wel het meeste schokkende wat ik heb zien gebeuren onder Sjon. Tactisch de les gelezen krijgen door Sneijder of all people.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs die idioot zag dat je tegen Marseille maar beter niet op de middenlijn kan verdedigen.
Dit ja, het is nu 1 stap vooruit, maar dat kunnen er straks weer 3 achteruit zijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als vroeger en in de nabije toekomst , gaat het weer lang duren voordat er poppetjes zijn ingevuld omdat iedereen in die club mede zeggenschap wilt hebben , en dat zijn er veel.
Ik niet. Ik vind Correia zeker een goede trainer maar voorlopig wel alleen bij volksclubs gewerkt. Bij Telstar heb je maar met 20 man in kantoor en 20 man op veld te maken. Bij Ajax heb je met vereende krachten van RvC, bestuursraad, debielen van F-Side en 200 man staf te maken.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou trouwens snel die trainer van Telstar oppikken voordat je te laat bent. Want anders gaat AZ of PSV hem gauw strikken denk ik.
Ten Hag kan natuurlijk ook, maar die is wel heel gigantisch geflopt afgelopen jaren. Kan zomaar helemaal verkeerd lopen.
De verkopen waren vrijwel allemaal met hooguit winst op boekwaarde, niet op aankoop. Dus daar gaat geen talent verloren.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft wel wat spelers verkocht maar ik denk dat veel andere TD's dat ook wel was gelukt.
Aanstelling van Heitinga en Keizer was natuurlijk vanaf het begin gedoemd om te mislukken.
Verder is er voor enkele posities in het elftal vrij weinig gedaan afgelopen zomer.
Tot nu toe missschien, maar hij wordt dan ook flink tegengewerkt door de politieke burelen, waar Diamantaugen vrij spel kreeg. Gelukkig gaat Ajax op de volgende ALV kijken hoe ze de organisatiestructuur kunnen aanpassen, zodat Alex alsnog de sleutels van het huis krijgtquote:Op donderdag 6 november 2025 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kroes bijna nog een teleurstellendere aanstelling dan Mislintat? Wel iets minder schade aangericht.
Positie ter beschikking toch, hij vertrekt sowieso eind seizoen, ik zou daar niet op wachten.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:59 schreef Tjacka het volgende:
Heeft kroes zijn ontslag ingediend of is dit weer zo'n sneaky manier?
Akkoord.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als je accepteert dat Gordon je in je kont neukt, lijkt me dit ook mogelijk.
Dat tegenwerken valt toch wel mee, al denk ik dat Heitinga geen beslissing van hem was.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tot nu toe missschien, maar hij wordt dan ook flink tegengewerkt door de politieke burelen, waar Diamantaugen vrij spel kreeg. Gelukkig gaat Ajax op de volgende ALV kijken hoe ze de organisatiestructuur kunnen aanpassen, zodat Alex alsnog de sleutels van het huis krijgt
Volgens Fallentijn wel toch? Beuker was tegen, maar ja Fallentijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat tegenwerken valt toch wel mee, al denk ik dat Heitinga geen beslissing van hem was.
Let nou maar op. Die “positie ter beschikking” is een wassen neus. Hij loopt al tijden te jammeren dat het te bureaucratisch is, en toevallig gaan ze hier nu ineens wat aan doen (wat haaks staat op de eerdere bevindingen met Mislintat). Kroes grijpt via een omweg alsnog de macht.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat tegenwerken valt toch wel mee, al denk ik dat Heitinga geen beslissing van hem was.
Ja maar gepusht door het pluche van de bestuursraad, daarom was hij het zo aan het verkopen #Slotball etc.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Volgens Fallentijn wel toch? Beuker was tegen, maar ja Fallentijn.
Lijkt me niet, maar we gaan het zien .quote:Op donderdag 6 november 2025 18:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Let nou maar op. Die “positie ter beschikking” is een wassen neus. Hij loopt al tijden te jammeren dat het te bureaucratisch is, en toevallig gaan ze hier nu ineens wat aan doen (wat haaks staat op de eerdere bevindingen met Mislintat). Kroes grijpt via een omweg alsnog de macht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |