Oeh heb jij dat ook wel eens, ik ook en we hebben nog een dag oh en vanavond.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou weet ik dat mijn gevoel voor de week zwaar verkloot is,
maar de helft moet toch nog?
Tarte Flambeequote:Op zaterdag 8 november 2025 18:22 schreef ChocoFan het volgende:
En wat hebben jullie gegeten of gaan jullie eten?
Ik heb gebakken aardappeltjes op met een grote bal gehakt.
https://www.lowcarbchef.nl/recept/marokkaanse-traybake-met-kipquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ik moest natuurlijk weer googlen wat Tarte Flambee was, ziet er lekker uit en de ingredienten lust ik ook allemaal.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Tarte Flambee
En nu Griekse yoghurt met framboosjes en honing
Wel eens, dat heb ik alleen maar de laatste tijd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh heb jij dat ook wel eens, ik ook en we hebben nog een dag oh en vanavond.
Is lekker knapperigquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moest natuurlijk weer googlen wat Tarte Flambee was, ziet er lekker uit en de ingredienten lust ik ook allemaal.
En lekker toetje hoor.
Moest ik weer googlen wat hallourni was.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://www.lowcarbchef.nl/recept/marokkaanse-traybake-met-kip
Maar dan met halloumi in plaats van kip
Ik ook, dat heet geen werk hebben of schoolgaande kinderen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel eens, dat heb ik alleen maar de laatste tijd.
Krijg je als een ritme wegvalt
Nou ja, die avond is toch ook al grotendeels weg. Over een uur of 3 hoor je wel in bed te liggen.
Voordat ik Aoibhin kende wist ik ook niet wat halloumi wasquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moest ik weer googlen wat hallourni was.![]()
Plaatje zag er goed uit dus zal vast prima gesmaakt hebben.
Ja dat zag ik en toen dacht ik gelijk, dat lust ik ook want ziet er prima uit en lekker knapperig inderdaad.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Is lekker knapperigMet dunne bodem
Altijd handig om nieuwe dingen te leren via iemand anders die het dan waarschijnlijk ook bereid voor je.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voordat ik Aoibhin kende wist ik ook niet wat halloumi was
Samen koken is nog leuker.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We eten dat vaak als we samen koken.
Daar zijn oplossing voor als je wilquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, dat heet geen werk hebben of schoolgaande kinderen.![]()
Inmiddels vind ik het wel prima. Kijk wel op mijn telefoon wat voor dag het is.![]()
En ja, avond is al weer aardig voorbij alhoewel die eigenlijk net pas is begonnen.
En hoe vind je dat je leven nu is? Ben je blij met die halloumi?quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
Heb 1 dag in de week dat ik ergens heen ga, is voor mij nu wel voldoende.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn oplossing voor als je wil
Zie net dat het iets vroeger is dan ik dacht ja
Hoeveel dagen nog voordat de zon het weer normaal doet?
Ik ben blij met Aoibhinquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe vind je dat je leven nu is? Ben je blij met die halloumi?
Zolang je geen mens was vast welquote:
Prei ovenschotel. Prei, spekjes, ui, paprika, aardappelpuree en geraspte kaas.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:22 schreef ChocoFan het volgende:
1 heel dag, hoe houd je het vol?quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb 1 dag in de week dat ik ergens heen ga, is voor mij nu wel voldoende.![]()
Andere oplossingen hoeven van mij momenteel niet.![]()
En ja man is pas net na 6en, oh wacht, richting 7 uur al aan het gaan.![]()
En weet ik het wanneer de zon weer normaal gaat doen, vandaag was iig wel een mooie dag qua weer.
Ondanks de plastic neem ik aanquote:
Ik denk voor de meeste dieren ook niet zo veilig hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je geen mens was vast wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |