abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2025 @ 00:30:35 #126
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_219498020
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2025 00:29 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Niet mee eens.
Als we dit soort dingen niet meer organiseren dan wordt het allemaal erg saai hoor.
Je zou daarvoor in de plaats andere dingen kunnen organiseren met een meer universeel karakter.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 15 december 2025 @ 00:33:35 #127
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219498026
quote:
15s.gif Op maandag 15 december 2025 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je zou daarvoor in de plaats andere dingen kunnen organiseren met een meer universeel karakter.

Als dat op een natuurlijke manier overgaat prima. Maar omdat bepaalde mensen angst zaaien en aanslagen plegen. Dat gaat me echt te ver.

Als dit allemaal niet zou gebeuren was dit niet eens aan de orde om het te veranderen (denk ik).
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219498027
quote:

[..]

Een Iftar?
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  maandag 15 december 2025 @ 00:36:45 #129
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219498031
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 00:33 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Een Iftar?
Haha idd.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219498091
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 00:17 schreef perseus_of_greece het volgende:

[..]
Hoezo vanaf na de oorlog? Omdat men toen heel woke moest vinden dat Joden en homo's ook gewoon mensen waren en extreem-rechts weer even in z'n hok was geramd?

We kunnen net doen of heel conservatief rechts Nederland ineens spontaan bij z'n verstand was gekomen inderdaad. Of dat homosexualiteit door conservatief rechts salonfähig is geworden later in de vorige eeuw.

Of was er wellicht een andere (WOKE!) stroming voor verantwoordelijk? Evenals als het herinneren van de Jodenvervolging of de tweede wereldoorlog in het algemeen op 4 mei?

Het is sowieso lachwekkend dat platrechtse conservatieven te koop lopen met waarden waar ze zelf exact 0 aan bij hebben gedragen in het verleden en waar als het uitkomt ze die rechten voor minderheden net zo hard weer in de prullenbak gooien.
Heel verhaal, geen antwoorden.

Jammer. Stop dan ook met die idiote bewering als je hem niet kan onderbouwen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219514680
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 22:05 schreef LXIV het volgende:

[..]
Niet op deze schaal
Het principe zonder goede reden, maar vooral uit méédoen, was gewoon aanwezig.
En nu nu met de islamitische instroom en de toegenomen hersenloosheid mede door slecht geworden onderwijs is het dus zo groot geworden. De islamieten die roepen dat ze zwaar gediscrimineerd worden (voor hun in indertijd dat discriminiatiemeldpunt geopend) die de joden het leven onmogelijk maken en vanu it het Cidi en in eig regio de hedendaagje joden, vooral kolonisten, die het de Palestijnen onmogelijk maken, met raids door de kolonisten op de westelijke Jordaan oever hebben het naar dit niveau gebracht door lafheid van de regeringen. .

@ matspontius
Beter lezen, je verzint iets wat er niet staat.
pi_219514698
quote:

[..]

Nou zijn kerstmarkten ook best saai en als je er 2-3 hebt gezien, dan heb je ze allemaal wel gezien. Maar je hebt deels gelijk, de hele kerst zou meer naar de oorsprong terug moeten: heidense wintersolstice.
pi_219541047
twitter
-
  zaterdag 20 december 2025 @ 10:17:16 #134
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219541234
Deportaties is het enige dat nog werkt. Er is geen enkele reden dat deze lieden niet enkeltje retour gaan. Maar daar zijn we te week en besluiteloos voor. Dus zinkt het schip gewoon langzaam totdat we het echt niet meer kunnen negeren.
pi_219541795
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:38 schreef quo_ het volgende:
[ x ]
Die is haar leven ook niet meer zeker
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219542493
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:17 schreef Richestorags het volgende:
Deportaties is het enige dat nog werkt. Er is geen enkele reden dat deze lieden niet enkeltje retour gaan. Maar daar zijn we te week en besluiteloos voor. Dus zinkt het schip gewoon langzaam totdat we het echt niet meer kunnen negeren.
Zoveel hebben gewoon NL paspoort.
En als ze tevens een Marokkaanse hebben mogen we dat niet afpakken want daar hebben ze niet voor gekozen zogezegd.

Terrorisme gevaar weegt dus minder zwaar eigenlijk dan indirecte discriminatie op basis van etniciteit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_219544573
Edit: verplaatst.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 20 december 2025 @ 18:32:04 #138
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219544586
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:29 schreef Aether het volgende:
In Engeland noemen ze het "hostile vehicle mitigation".

https://www.geenstijl.nl/(...)-mitigation-bollards
[ x ]
Big changes :')

Blijf je vooral niet afvragen waarom dit nodig is en hoe je de kern van het probleem kunt aanpakken in plaats van aan nutteloze symptoombestrijding te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')