Ja over bejaardengeurtjes gesproken, al die bejaarde vrouwen hebben zo'n zelfde bloemige parfum. Hoe gaat dat, ze lopen de Douglas in en zeggen "geef me de bejaardengeur" ofzo? Want het is echt zo'n kenmerkende parfum.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:37 schreef Dutch_view het volgende:
Bejaarden geurtjes. Mijn vader had vroeger altijd "Fresh-up"
Gewoon fabreze onder je oksel spuitenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:37 schreef Dutch_view het volgende:
Bejaarden geurtjes. Mijn vader had vroeger altijd "Fresh-up"
Waar ruik je die dan? Als je met de oudjes leuke dingen doet?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja over bejaardengeurtjes gesproken, al die bejaarde vrouwen hebben zo'n zelfde bloemige parfum. Hoe gaat dat, ze lopen de Douglas in en zeggen "geef me de bejaardengeur" ofzo? Want het is echt zo'n kenmerkende parfum.
Vaak op het winkelcentrum. Loopt er een oud vrouwtje voorbij en krijg je zo'n vlaag van ouderwetse parfum. Vroeger zelf in een winkel gewerkt, daar ook regelmatig gehad.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar ruik je die dan? Als je met de oudjes leuke dingen doet?
Donatie vereist inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Papa heeft een derde leg
Anders kan hij geen veel jongere Frau krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |