Nee dat doe je niet. Je doet net of ik dat post om iets te bewijzen.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:59 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik wil niks. Ja de staatsloterij winnen. Ik geef alleen aan dat anekdotisch bewijs geen bewijs is.
Dat doe je toch ook? "Ik heb heel veel Syriėrs in de buurt wonen allemaal schatten van mensen, doen nog geen vlieg kwaad." Daarmee wil je bewijzen dat Syriėrs heus niet allemaal slecht zijn. Je plaatst die comment toch niet volkomen willekeurig? Prima. Maar ga nou niet doen alsof jij geen agenda hebt met je comments. Ook jij probeert net als ieder ander iets te bewijzen.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:01 schreef recursief het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet. Je doet net of ik dat post om iets te bewijzen.
Omgekeerde wereld en compleet van de zotte. Maar je hebt wel gelijk, we zijn overgeleverd aan de barbaren en we moeten het zelf oplossen.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:16 schreef Elan het volgende:
Nederlanders moeten zich leren organiseren en leren fysieke weerstand bieden in plaats van zich beroepen op de rechtstaat want die doet niet zoveel als je jezelf in een situatie geconfronteerd ziet met dergelijk tuig.
Ik heb 1 keer uitgelegd waarom ik dat postte. Daar zul je het mee moeten doen.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:08 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook? "Ik heb heel veel Syriėrs in de buurt wonen allemaal schatten van mensen, doen nog geen vlieg kwaad." Daarmee wil je bewijzen dat Syriėrs heus niet allemaal slecht zijn. Je plaatst die comment toch niet volkomen willekeurig? Prima. Maar ga nou niet doen alsof jij geen agenda hebt met je comments. Ook jij probeert net als ieder ander iets te bewijzen.
Wenselijk is het absoluut niet maar vooral met al die losgeslagen asielzoekers die niks te verliezen hebben moet je wel minimaal voorbereid zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld en compleet van de zotte. Maar je hebt wel gelijk, we zijn overgeleverd aan de barbaren en we moeten het zelf oplossen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |