quote:Koolmees aan de slag als verkenner
Oud-minister Wouter Koolmees gaat als
verkenner aan de slag in de formatie
van een nieuw kabinet.Dat heeft de
voorzitter van de Tweede Kamer,Martin
Bosma, bekendgemaakt.
Koolmees is lid van D66 en was voor die
partij lid van de Tweede Kamer,minister
en vice-premier.D66-leider Jetten heeft
de huidige NS-topman aangezocht voor
het voorbereidende werk in de formatie.
Koolmees gaat met de fractievoorzitters
in de Tweede Kamer praten over hun
voorkeuren voor een coalitie.Op basis
van die gesprekken stelt hij een advies
op over het vervolg van de formatie.
Over een week,op 11 november,zal hij
zijn verslag inleveren.
Of Connie Musquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:20 schreef FlippingCoin het volgende:
ik had liever wouter pimpelmees maar oke
Vroeger was alles beter!1!quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:07 schreef Lichtloper het volgende:
Wat een gezeik met zo’n verkenner. Vroeger gingen ze allemaal een kopje thee drinken bij de koning(in) en bereikte je hetzelfde. Wat was daar nou mis mee?
Het staatshoofd behoort geen rol te spelen, ik vond daar van alles mis mee.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:07 schreef Lichtloper het volgende:
Wat een gezeik met zo’n verkenner. Vroeger gingen ze allemaal een kopje thee drinken bij de koning(in) en bereikte je hetzelfde. Wat was daar nou mis mee?
Nee, hij nam ook niet op. Nooit meer.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die hadden ze gebeld maar de kon nie
AI kan dit even goed als koolmeesquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:06 schreef Arcee het volgende:
Volgens kan bijna iedereen wel verkenner zijn. Even alle fractievoorzitters aanhoren, verslagje van schrijven en klaar.
Nee heeft die al gezegd dat die dat niet kan/gaat doen, ivm belangenverstrengeling met zijn baan als NS-baas.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:48 schreef Evangelion het volgende:
Hij zal daarna wel meteen zelf informateur worden lijkt me.
Ja. De rookruimte zal wel weer ingericht gaan worden. Het goede voorbeeld.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |