Tja, een fatsoenlijke OP had het misschien anders gemaakt. Dit is nu gewoon een linkdump. Men ziet eigenlijk 'BBC BOE!' en het logo van GB News, dan kun je zulke reacties eigenlijk gewoon verwachten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:37 schreef Durmada het volgende:
Dit lijkt mij best wel groot nieuws, maar het topic oogt weinig serieus.
Het is ook best serieus nieuws. Het topic verdiende alleen een betere OP.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:37 schreef Durmada het volgende:
Dit lijkt mij best wel groot nieuws, maar het topic oogt weinig serieus.
nou ja 'links' doet er ook zelf wel hard aan mee. check deze officiele whitehouse.gov paginaquote:
Je loopt me in ieder topic te stalken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:34 schreef Basp1 het volgende:
Ah dus weer eens een betrouwbare bron die onze wetenschapper hier gebruikt om zijn doorzichtige extreem rechtse propaganda te proberen te verkopen.
Is niet relevant, de BBC heeft misleiden geknipt of heeft niet misleidend geknipt. Als ze misleidend hebben geknipt dan zijn ze niet integer en onbetrouwbaar en moet de bezem er doorheen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:29 schreef golfer het volgende:
Alweer een bericht van het altijd zo betrouwbare GBNews.![]()
Ongehoord Nederland is nog links en betrouwbaar vergeleken bij dit 'nieuws'bedrijf.
GB News isn’t really a news channel at all – it’s a factory for rightwing propaganda, where accuracy and integrity go out the window.
Bron.
Protip: Open dan geen topix als je niet wil dat die user er in reageert.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:04 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je loopt me in ieder topic te stalken.
Hoe zat het ook al weer? Heb ik je niet eens enorm te kakken gezet? Kan nog wel even graven als je dat wil, zo dat het duidelijk wordt waar je obsessie vandaan komt.
Je hebt een punt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het is ook best serieus nieuws. Het topic verdiende alleen een betere OP.
Het is wel relevant, want het blijkt dat mensen als jij er dus ook in het bericht van GBNews intuinen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Is niet relevant, de BBC heeft misleiden geknipt of heeft niet misleidend geknipt. Als ze misleidend hebben geknipt dan zijn ze niet integer en onbetrouwbaar en moet de bezem er doorheen.
Hoe staat het met je entropie makker? Probeer het eens op inhoud. Verbaas ons.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Protip: Open dan geen topix als je niet wil dat die user er in reageert.
Wanneer ga je publiceren in Nature? Verbaas ons!quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:10 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hoe staat het met je entropie makker? Probeer het eens op inhoud. Verbaas ons.
Mensen napraten als een kleuter. Je plaatst in ieder geval geen domme smileys meer dus blijkbaar heb je iets geleerd. Dat is verrassend.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wanneer ga je publiceren in Nature? Verbaas ons!
Mag ik aannemen dat je op je (waarschijnlijk vrij kleine) pik getrapt bent daar je meteen op de man denkt te moeten spelen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:15 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Mensen napraten als een kleuter. Je plaatst in ieder geval geen domme smileys meer dus blijkbaar heb je iets geleerd. Dat is verrassend.
Geen idee. Jij bent de meester in op de man spelen. Je doet niet anders. Inhoud is niet jouw ding.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mag ik aannemen dat je op je (waarschijnlijk vrij kleine) pik getrapt bent daar je meteen op de man denkt te moeten spelen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb die hele act van hem altijd wantrouwt en de laatste tijd valt hij wel opzichtig door de mand.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:34 schreef Basp1 het volgende:
Ah dus weer eens een betrouwbare bron die onze wetenschapper hier gebruikt om zijn doorzichtige extreem rechtse propaganda te proberen te verkopen.
Alleen hoort de BBC objectief verslag te doen en geen 'media outlet' voor wie dan ook te zijn als publieke omroep.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:05 schreef Basp1 het volgende:
Verder is selectief quoten waarvan de bbc beschuldigd wordt geen fake nieuws maar een gedraaide waarheid waar veel rechts media outlets zich al jaren schuldig aan maken. Nu het een keer de bbc is moet er fophef ontstaan?
En wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:26 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik heb die hele act van hem altijd wantrouwt en de laatste tijd valt hij wel opzichtig door de mand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |