Tja, een fatsoenlijke OP had het misschien anders gemaakt. Dit is nu gewoon een linkdump. Men ziet eigenlijk 'BBC BOE!' en het logo van GB News, dan kun je zulke reacties eigenlijk gewoon verwachten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:37 schreef Durmada het volgende:
Dit lijkt mij best wel groot nieuws, maar het topic oogt weinig serieus.
Het is ook best serieus nieuws. Het topic verdiende alleen een betere OP.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:37 schreef Durmada het volgende:
Dit lijkt mij best wel groot nieuws, maar het topic oogt weinig serieus.
nou ja 'links' doet er ook zelf wel hard aan mee. check deze officiele whitehouse.gov paginaquote:
Je loopt me in ieder topic te stalken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:34 schreef Basp1 het volgende:
Ah dus weer eens een betrouwbare bron die onze wetenschapper hier gebruikt om zijn doorzichtige extreem rechtse propaganda te proberen te verkopen.
Is niet relevant, de BBC heeft misleiden geknipt of heeft niet misleidend geknipt. Als ze misleidend hebben geknipt dan zijn ze niet integer en onbetrouwbaar en moet de bezem er doorheen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:29 schreef golfer het volgende:
Alweer een bericht van het altijd zo betrouwbare GBNews.![]()
Ongehoord Nederland is nog links en betrouwbaar vergeleken bij dit 'nieuws'bedrijf.
GB News isn’t really a news channel at all – it’s a factory for rightwing propaganda, where accuracy and integrity go out the window.
Bron.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |