Zo’n zwaaaaar leeevuuuuuhquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lag vandaag weer op het strand te frituren rival en af en toe een beetje dobberen
Maar het is ook welles super naar. zoals nu. Nu heb ik een mug binnen
Ben je nog steeds niet echt aan het werk daar?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik had vandaag dat verdomme examen kunnen doen als ik gisteren niet vals werd ingelicht over vandaag. Nu zit ik echt uit m'n neus te vreten omdat ik ook niet aan iets nieuws wil beginnen voor dat examen donderdag
Hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ik gaar ben aan het einde van de dag.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je nog steeds niet echt aan het werk daar?
Neequote:Op dinsdag 4 november 2025 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Kan dat eeuwige gezeik met cookietoestemmingen eens een keer kappen?
Dan weet je straks wel veel.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben nu trainingen aan elkaar aan het rijgen. Maar daar is nu een kleine knik in de planning gekomen dus...
Snap eigenlijk niet waarom je niet 1x in chrome e.d. je standaard instellingen kunt vastleggen en dit dan door elke website automatisch over wordt genomen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Kan dat eeuwige gezeik met cookietoestemmingen eens een keer kappen?
Maar begrijpt hij het ook?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan weet je straks wel veel.
Ligt eraan wat je zoekt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Zometeen nieuwe keukenfrontjes uitzoeken, hopelijk hebben ze wat we zoeken
Weet nu ook van de persoon die met mij is begonnen dat het certificaat dat ik deze week wilde halen nog best belangrijk kan zijn. Volgende week heb ik nu 4 trainingsdagen gevolgd door nog een examen, dus hopelijk kan ik dat nog ergens tussen proppen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan weet je straks wel veel.
Ja zal het ook nooit echt willen hoorquote:
Achja het heeft wel zijn charme dat haarquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zal het ook nooit echt willen hoormaar ja niet dat gedoe met haar overal.
Lang leve zo'n plakroller.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja het heeft wel zijn charme dat haar
Examensquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet nu ook van de persoon die met mij is begonnen dat het certificaat dat ik deze week wilde halen nog best belangrijk kan zijn. Volgende week heb ik nu 4 trainingsdagen gevolgd door nog een examen, dus hopelijk kan ik dat nog ergens tussen proppen.
Doe er eentje namens mij dan!quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, kreeg zin om weer een studie te beginnen toen ik dit las
Wat wil je graag studeren?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe er eentje namens mij dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |