neequote:Op dinsdag 4 november 2025 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je daar überhaupt wel eens verwarming aan?
De levenquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeHet zakt hier binnen niet onder de 28 graden denk ik
quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
mag ik mee doen met hoe warm het binnen is?
Wat een hel.quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lag vandaag weer op het strand te frituren rival en af en toe een beetje dobberenquote:
God wat een kutleven bal, dat je dit allemaal moet meemakenquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lag vandaag weer op het strand te frituren rival en af en toe een beetje dobberen
Maar het is ook welles super naar. zoals nu. Nu heb ik een mug binnen
Echt een goede keuze geweest om daarheen te gaan hequote:Op dinsdag 4 november 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lag vandaag weer op het strand te frituren rival en af en toe een beetje dobberen
Maar het is ook welles super naar. zoals nu. Nu heb ik een mug binnen
ja vind het heel zwaarquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
God wat een kutleven bal, dat je dit allemaal moet meemaken
ja denk ik wel. Al heb ik wel meer sociale contacten nodig. Thuis had ik daar niet zo'n gemis aan omdat ik werkte. Kan mij hier nu wel laatste tijd eenzaam voelen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Echt een goede keuze geweest om daarheen te gaan he
quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met jou er bij?quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over de TT
mijn benen hebben ooit 21.km gerend door de straten van Wenen.
Ik begin al te zweten als ik dit leesquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zat aan ze vast ja. Is ook al weer ruim 8 jaar geleden,maar wel een erg mooi avontuur/herinnering. Was ook voor het eerst dat ik met het vliegtuig ergens heen ging.quote:
Rond de 21 is wel lekker binnen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik begin al te zweten als ik dit lees
Ze houden je in de gatenquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:26 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij is het leger aan het oefenen met laagvliegen. Er vliegen steeds 2 helicopters zo laag over dat je de piloten kunt zien zitten
Zo kun je goed zien of de cockpit @Wereldgozerquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:26 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij is het leger aan het oefenen met laagvliegen. Er vliegen steeds 2 helicopters zo laag over dat je de piloten kunt zien zitten
I still don't care about cookies voor je Chrome browser gebruikenquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Kan dat eeuwige gezeik met cookietoestemmingen eens een keer kappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |