abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219243799
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2025 11:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Dit is de werkelijkheid.

Hoe zou het anders mogelijk geweest zijn dat een partij die zich vooral kenmerkt door besluiteloosheid, mooie beloftes niet nakomen, met wazige voorstellen in dure woorden aankomen waarbij een normaal mens denkt "Ik snap daar geen zak van, maar het klinkt intelligent dus het zal wel goed zijn" en uiteindelijk blijkt D66 de boel te belazeren met nutteloze micro-initiatieven ... hoe kan zo'n partij de verkiezingen winnen? Het enige wat D66 goed kan, is konkelen en manipuleren. Ze propageren vooral door andere partijen zwart te maken.

PVV en FvD zijn ook niet bepaald mijn favoriete partijen. Ik moet wel nageven dat ze wel weten hoe ze de aandacht van het volk weten te trekken en hoe ze zich met bepaalde uitspraken populair weten te maken onder het volk. In vergelijking tot die partijen pakt D66 het veel minder handig aan: charisma heeft die partij absoluut niet.

Tja, kan je je afvragen wat er dan overblijft. Weer VVD, CDA of PvdA/GroenLinks in de regering, vind ik ook geen aantrekkelijk idee.

Ik had zelf SP gestemd: niet omdat ik mij kan vinden in hun standpunten, maar omdat het mij één van de minder corrupte partijen lijkt. Voor mij was wel glashelder: D66 ab-so-luut niet! Hun programma en standpunten vind ik op zich niet slecht. Maar ze hebben zich voor mij jarenlang bewezen als zeer corrupt.

Nu snap ik dat andere mensen ook een andere mening kunnen hebben als ik. Maar ik snap niet hoe mensen het kunnen opbrengen om die partij na alles wat ze geflikt hebben, het voordeel van de twijfel gunt.

En zeg nou zelf. Sigrid Kaag lijkt toch sprekend op de Borg queen. Misschien niet helemaal, omdat Sigrid angstaanjagender en gewetenlozer is.
Maar wat is nou precies het gewetenloze en angstaanjagende aan Kaag?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219243828
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 november 2025 11:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar wat is nou precies het gewetenloze en angstaanjagende aan Kaag?
Ze bezorgt mij nog veel meer kippenvel dan bijvoorbeeld Charles Manson.

Tijdens debatten vertoont ze psychopathisch of op z'n minst narcistisch gedrag. Geveinsde emoties of helemaal geen emoties, behalve als ze haar zin niet krijgt. Haar woede laat ze subtiel en passief-agressief merken, maar het is er wel degelijk.
pi_219254601
Nederland heeft gestemd voor meer kontsex en pedofilie ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')