abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219184572
Gelukkig passen wij de meest strenge klimaatmaatregelen toe. Bij ons zal de zeespiegel niet stijgen, en bij de rest van de wereld wel. Lekker puh!

Klacht: verkeerd gestemd
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_219184599
Sowieso een boeler als premier :') :r

Deze land is ver afgezakt
pi_219184850
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 14:50 schreef locoG het volgende:

Nee, want wij passen klimaat toe.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_219184867
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2025 14:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gelukkig passen wij de meest strenge klimaatmaatregelen toe. Bij ons zal de zeespiegel niet stijgen, en bij de rest van de wereld wel. Lekker puh!

Ja en je blauw betalen straks. Ik ben ook heel blij. *O* *O* *O*

Klimaat & energie
-> Hogere belastingen of heffingen op vervuiling, fossiele brandstoffen en intensief energieverbruik.
-> Dat kan indirect wel de energierekening of brandstofprijs verhogen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219185356
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 15:13 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja en je blauw betalen straks. Ik ben ook heel blij. *O* *O* *O*

Klimaat & energie
-> Hogere belastingen of heffingen op vervuiling, fossiele brandstoffen en intensief energieverbruik.
-> Dat kan indirect wel de energierekening of brandstofprijs verhogen.
Ik tank toch altijd maar voor 20,-.
pi_219185392
Jij lijkt me wel een pvv stemmer
pi_219185395
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 16:22 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Jij lijkt me wel een pvv stemmer
Je moeder
pi_219185488
Ach en binnenkort weer de nodige gebroken verkiezingsbeloften. :D
Ook in moeilijke tijden.
  maandag 3 november 2025 @ 17:44:52 #9
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_219185914
Nu zal de zeespiegel in Tuvalu 0,01mm minder stijgen. Is toch pure winst.
pi_219186039
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2025 14:47 schreef vogeltjesdans het volgende:

Logisch toch? Bomen, oceanen, regenbuien houden zich keurig netjes aan de regeltjes die de mensjes uitvaardigen.
En doen ze dat niet, nou dan krijgen ze gewoon een bekeuring. Of zoiets.

De mensheid is de meest debiele levensvorm op deze planeet.
pi_219186445
quote:

Beetje gay is oke
  woensdag 5 november 2025 @ 11:15:34 #12
503746 Hogwarts
School of swag
pi_219197695
Extreem rechtse tijdperk is voorbij, je ziet het overal
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_219197707
Niet weten hoe je klimaatidioot schrijft. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219200560
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2025 11:17 schreef xpompompomx het volgende:
Niet weten hoe je klimaatidioot schrijft. _O-
Die lul verdient een extra spatie.
  donderdag 6 november 2025 @ 19:04:42 #15
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_219207888
Gewoon 0.000036 graden verschil maakt het!
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 6 november 2025 @ 19:18:37 #16
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219208011
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 16:36 schreef Gibson88 het volgende:
Ach en binnenkort weer de nodige gebroken verkiezingsbeloften. :D
Dat is met elk kabinet. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 6 november 2025 @ 19:33:59 #17
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_219208187
Nou ik ben die hitte beu, ik ben blij dat ze eindelijk er een keer wat aan gaan doen
Want het wetboek ken ik ook
pi_219225725
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Ik tank toch altijd maar voor 20,-.
Ik tank nooit. Ga lopen of fietsen of neem een taxi.
Wees nu ook een echte vent en vertel hier hoever je komt met je armzalige 20 euro's.
pi_219225733
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 19:33 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Nou ik ben die hitte beu, ik ben blij dat ze eindelijk er een keer wat aan gaan doen
Welke hitte?
pi_219231566
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik tank nooit. Ga lopen of fietsen of neem een taxi.
Wees nu ook een echte vent en vertel hier hoever je komt met je armzalige 20 euro's.
Dat is een paar 1000 liter water, daar rennen die negers wel voor terwijl ik op hun rug zit en me laat rondrijden
pi_219241506
quote:

Ik vind het triester dat er mensen zijn die woorden als 'boeler' gebruiken en niet normaal abn kunnen schrijven
pi_219241513
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 16:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Dat is een paar 1000 liter water, daar rennen die negers wel voor terwijl ik op hun rug zit en me laat rondrijden
Vieze racist
pi_219243519
In werkelijkheid is het Sigrid Kaag die nog steeds de macht heeft.

Ze heeft zich uit de media teruggetrokken. Ze is eigenlijk geen mens maar een soort Borg-queen.

Bekijk deze YouTube-video

Ze geeft Jetten bevelen wat hij moet doen. Gesprekken gaan ongeveer zo:
- "Heb je nog nagedacht over mijn politieke tegenstanders?"
- "Jazeker, uwe Genadeloosheid! Ik denk daar elke dag aan."
- "Mooi. Laat horen!"
- "Ik fantaseer elke nacht over Baudet die naakt op zijn vleugel ligt en dan zegt hij tegen mij..."
- "Dat bedoel ik niet, jij imbeciel stuk onbenul!!! Wat heb ik nou aan jou als ik ooit heerseres van de Melkweg wil worden?! Ga uit mijn ogen!! En neem jouw vriendje mee; ik veracht mensen die er vrijwillig voor kiezen om bottom te zijn!"

Huilend loopt Rob samen met zijn vriendje weg. En als Frau Sigrid alleen is, roept ze schaterlachend:

"HAHAHAHA! Wat is het toch heerlijk om slecht te zijn!"
pi_219243527
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2025 10:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
In werkelijkheid is het Sigrid Kaag die nog steeds de macht heeft.

Ze heeft zich uit de media teruggetrokken. Ze is eigenlijk geen mens maar een soort Borg-queen.

Bekijk deze YouTube-video

Ze geeft Jetten bevelen wat hij moet doen. Gesprekken gaan ongeveer zo:
- "Heb je nog nagedacht over mijn politieke tegenstanders?"
- "Jazeker, uwe Genadeloosheid! Ik denk daar elke dag aan."
- "Mooi. Laat horen!"
- "Ik fantaseer elke nacht over Baudet die naakt op zijn vleugel ligt en dan zegt hij tegen mij..."
- "Dat bedoel ik niet, jij imbeciel stuk onbenul!!! Wat heb ik nou aan jou als ik ooit heerseres van de Melkweg wil worden?! Ga uit mijn ogen!! En neem jouw vriendje mee; ik veracht mensen die er vrijwillig voor kiezen om bottom te zijn!"

Huilend loopt Rob samen met zijn vriendje weg. En als Frau Sigrid alleen is, roept ze schaterlachend:

"HAHAHAHA! Wat is het toch heerlijk om slecht te zijn!"
Is het niet wat vroeg op de dag om stronken te zijn?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219243789
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 november 2025 10:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Is het niet wat vroeg op de dag om stronken te zijn?
Dit is de werkelijkheid.

Hoe zou het anders mogelijk geweest zijn dat een partij die zich vooral kenmerkt door besluiteloosheid, mooie beloftes niet nakomen, met wazige voorstellen in dure woorden aankomen waarbij een normaal mens denkt "Ik snap daar geen zak van, maar het klinkt intelligent dus het zal wel goed zijn" en uiteindelijk blijkt D66 de boel te belazeren met nutteloze micro-initiatieven ... hoe kan zo'n partij de verkiezingen winnen? Het enige wat D66 goed kan, is konkelen en manipuleren. Ze propageren vooral door andere partijen zwart te maken.

PVV en FvD zijn ook niet bepaald mijn favoriete partijen. Ik moet wel nageven dat ze wel weten hoe ze de aandacht van het volk weten te trekken en hoe ze zich met bepaalde uitspraken populair weten te maken onder het volk. In vergelijking tot die partijen pakt D66 het veel minder handig aan: charisma heeft die partij absoluut niet.

Tja, kan je je afvragen wat er dan overblijft. Weer VVD, CDA of PvdA/GroenLinks in de regering, vind ik ook geen aantrekkelijk idee.

Ik had zelf SP gestemd: niet omdat ik mij kan vinden in hun standpunten, maar omdat het mij één van de minder corrupte partijen lijkt. Voor mij was wel glashelder: D66 ab-so-luut niet! Hun programma en standpunten vind ik op zich niet slecht. Maar ze hebben zich voor mij jarenlang bewezen als zeer corrupt.

Nu snap ik dat andere mensen ook een andere mening kunnen hebben als ik. Maar ik snap niet hoe mensen het kunnen opbrengen om die partij na alles wat ze geflikt hebben, het voordeel van de twijfel gunt.

En zeg nou zelf. Sigrid Kaag lijkt toch sprekend op de Borg queen. Misschien niet helemaal, omdat Sigrid angstaanjagender en gewetenlozer is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')