Ik stel voor dat de grootste partij die de grootste coalitie kan maken wint.quote:Op zondag 9 november 2025 16:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ x ]
Hadden jullie peiling van Mauriesje al gezien? (In be4 woede over framing van de coalities)
95% van de VVD wil liever JA21, 3% liever GroenLinks-PvdA. Good luck met de VVD overtuigen.
Voor D66 geldt in iets mindere mate hetzelfde, maar dan andersom. CDA'ers blijken weer eens CDA'ers te zijn.
Ik stel voor dat veroordeeld crimineel Maurice de H. wordt doodgezwegen in WLR.quote:Op zondag 9 november 2025 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de grootste partij die de grootste coalitie kan maken wint.
Het is een patient inmiddels. Niet meer te redden.quote:Op zondag 9 november 2025 18:41 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Goes is ook uit zie ik, wat een infantiele kleuter
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 10 november 2025 07:03 schreef DeeBee het volgende:
Ach, de altijd ruggengraatloze democraten
Troeppartijquote:Op maandag 10 november 2025 07:03 schreef DeeBee het volgende:
Momentum was aan het schuiven en dan deze NSB-poging van een aantal.quote:Op maandag 10 november 2025 07:03 schreef DeeBee het volgende:
Van wie is deze uitstekende quote?quote:Op maandag 10 november 2025 10:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De VVD is een partij van wannabe’s, van bange kleinburgers die hun eigen tegeltuin willen verdedigen
Deels eens. De VVD drijft vooral op stemmen van mensen die hun eigen rijkdom overschatten. Als je geen multimiljonair bent handelt de VVD niet in jouw belang, maar veel stemmers denken ten onrechte dat ze goed vertegenwoordigd worden als ze nipt bovenmodaal verdienen.quote:Op maandag 10 november 2025 10:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De VVD is een partij van wannabe’s, van bange kleinburgers die hun eigen tegeltuin willen verdedigen
De HARDWERKENDE Nederlander.quote:Op maandag 10 november 2025 12:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deels eens. De VVD drijft vooral op stemmen van mensen die hun eigen rijkdom overschatten. Als je geen multimiljonair bent handelt de VVD niet in jouw belang, maar veel stemmers denken ten onrechte dat ze goed vertegenwoordigd worden als ze nipt bovenmodaal verdienen.
Het gaat om wereldvreemdheid. VVD'ers beseffen dat ze rijkdom hebben, maar weten gewoon niet wat het is om met minder te leven. Ook als het modaal is. De perceptie bij welvarende mensen is dat ze er hard voor hebben moeten werken. Of dat het je eenmaal toekomt. Had je maar meer je best moeten doen. Die perceptie, die aannames zitten gewoon in hun hersenpan verworven. Het is ook een vorm van discriminatie, eigenlijk. Racisme, maar dan in vermogende zin.quote:Op maandag 10 november 2025 12:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deels eens. De VVD drijft vooral op stemmen van mensen die hun eigen rijkdom overschatten. Als je geen multimiljonair bent handelt de VVD niet in jouw belang, maar veel stemmers denken ten onrechte dat ze goed vertegenwoordigd worden als ze nipt bovenmodaal verdienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor @Pistolero en @Rellende_Rotscholier
Dat zou een goed scenario zijn. Denk helaas dat de VVD ook mee mag schrijven.quote:Op maandag 10 november 2025 17:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Koolmees zinspeelt op een 1994-scenario. CDA en D66 een proeve van akkoord laten schrijven.
Scenario wat ik vanmiddag nog in een app met studiematen voorspelde.
quote:Op maandag 10 november 2025 17:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn club heeft drie keer verloren, dus nu wil ik een gozer die aan alle vrouwen een dickpic stuurt terug want dan is de kans groter dat we weer een potje winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor @:Pistolero en @:rellende_rotscholier
De leegheid van die levens schokt me.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
The Voice-hooligans overleggen inmiddels over een Marco Borsato-campagne.quote:Op maandag 10 november 2025 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn club heeft drie keer verloren, dus nu wil ik een gozer die aan alle vrouwen een dickpic stuurt terug want dan is de kans groter dat we weer een potje winnen.
De leegheid van die levens schokt me.
quote:Op maandag 10 november 2025 17:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een club in totaal en volledig moreel verval. Ach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor @:Pistolero en @:rellende_rotscholier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |