abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219205985
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 14:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is niet hetzelfde als bemoeien.
Ik vind het bemoeizuchtige uitlatingen die jij doet over onfortuinlijke medemensen. Want over de rijken en de hogere inkomens heb ik jou hetzelfde soort uitlatingen niet zien doen.
pi_219205994
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 14:05 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik vind het bemoeizuchtige uitlatingen die jij doet over onfortuinlijke medemensen. Want over de rijken en de hogere inkomens heb ik jou hetzelfde soort uitlatingen niet zien doen.
Dus als ik nog wat uitlatingen doe over welgestelden, dan is het voor jou geen bemoeienis meer.

Heel bijzonder...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219206057
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 14:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus als ik nog wat uitlatingen doe over welgestelden, dan is het voor jou geen bemoeienis meer.

Heel bijzonder...
Precies, doe ook maar even vaak laatdunkende uitlatingen over welgestelden. Krijg je namelijk dezelfde bagger over je heen als ik krijg en kreeg.
  donderdag 6 november 2025 @ 15:32:38 #179
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219206507
Gelukkig wil DENK het meest progressieve kabinet mogelijk!

Hun leden staan dan ook bekend om enorm progressief te zijn voor Nederlandse standaarden. :')
pi_219206939
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 14:16 schreef torentje het volgende:

[..]
Precies, doe ook maar even vaak laatdunkende uitlatingen over welgestelden. Krijg je namelijk dezelfde bagger over je heen als ik krijg en kreeg.
Waarom zou ik laatdunkend doen over welgestelden?
pi_219206952
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 07:35 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nou, onderhand komen we wel op dat punt. Ik denk dat het leven in Rusland zo slecht nog niet is (tenzij je homo bent misschien).
Je kunt hier wel heen verhuizen:
Bekijk deze YouTube-video

Allemaal rust en ruimte in het voor jou mooie Rusland...
pi_219207354
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 08:18 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Het conservatisme heeft verschillende smaken. In het Tucker Carlson conservatisme misschien wel, maar in het Buckley of Burke conservatisme helemaal niet. Daar gruwt men van mannetjes.
Carlson moet elke conservatief individu zich keihard van distantiëren.

En ondertussen gaat het autoritair en zeer radicaal linkse PvdD gaat lekker door met polariseren zo te zien:
quote:
Ouwehand: probleem ligt bij de VVD

Esther Ouwehand van de Partij voor de Dieren is aangeschoven bij Wouter Koolmees. Zij wil de verkenner erop wijzen dat één van de grote problemen bij de VVD ligt, omdat die partij "antidemocratische krachten de ruimte geeft".

Zij zegt dat de problemen in het land de afgelopen twee jaar, onder het kabinet-Schoof, alleen maar groter zijn geworden: "De haat is toegenomen, mensen zijn opgehitst, er is meer geweld". En wat haar betreft heeft de partij van Dilan Yesilgöz daaraan meegewerkt door met bepaalde partijen, die zij niet bij name noemt, samen te werken.

"Ik vind dat de VVD bij zichzelf te rade moet gaan. Die partij heeft veel huiswerk te doen."

Bron
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219207436
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom zou ik laatdunkend doen over welgestelden?
Om dezelfde reden als dat jij laatdunkende uitlatingen doet over de bijstandsgerechtigden.
pi_219207507
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2025 17:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

En ondertussen gaat het autoritair en zeer radicaal linkse PvdD gaat lekker door met polariseren zo te zien:
[..]

Ze zetten steeds meer druk op de VVD om in een kabinet te stappen met PvdA/GL. Dit is echt een enorme lastige test voor Yesilgoz om haar rug recht te houden. Ze heeft eigenlijk ook weinig keus als ze de VVD nog enigszins geloofwaardig willen houden.
pi_219207539
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 17:59 schreef torentje het volgende:

[..]
Om dezelfde reden als dat jij laatdunkende uitlatingen doet over de bijstandsgerechtigden.
En welke reden is dat?
pi_219207548
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2025 17:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[..]

Ouwehand heeft wel een punt.
En dat is voor sommigen pijnlijk.
pi_219207560
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 18:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ze zetten steeds meer druk op de VVD om in een kabinet te stappen met PvdA/GL. Dit is echt een enorme lastige test voor Yesilgoz om haar rug recht te houden. Ze heeft eigenlijk ook weinig keus als ze de VVD nog enigszins geloofwaardig willen houden.
Dan is ze de laatste partijleider van de VVD :9
  donderdag 6 november 2025 @ 18:20:03 #188
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219207574
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 18:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als Dilan hiervoor niet buigt dan is het haar grootste politieke overwinning.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219207623
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 18:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ouwehand heeft wel een punt.
En dat is voor sommigen pijnlijk.
Het is vooral pijnijk om te zien hoe deze vrouw bezig blijft met polariseren aan de hand van onwaarheden. De VVD geeft namelijk 'antidemocratische' krachten niet de ruimte.

Sterker nog, de PvdD is zelf een antidemocratische speler met hun autoritaire partijprogramma waar zij de overheid willen inzetten om het leven van burgers tot in de kleinst details te kunnen dicteren.

Zo wilde men zelfs een 'Ministerie voor Dieren' oprichten. Zouden Nederlanders geen leer of bont meer mogen kopen en moest plantaardig eten de norm worden in kantines van overheden, ziekenhuizen en scholen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 6 november 2025 @ 18:38:03 #190
319979 Fok-it
All is well
pi_219207683
Het probleem ligt ook bij de VVD.

Je kan PvdD extreem vinden maar ze zijn wel duidelijk wat hun politieke kleur is. De VVD heeft geen kleur meer
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219207689
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 18:38 schreef Fok-it het volgende:
Het probleem ligt ook bij de VVD.

Je kan PvdD extreem vinden maar ze zijn wel duidelijk wat hun politieke kleur is. De VVD heeft geen kleur meer
En waarom ligt het probleem bij de VVD volgens jou?
  donderdag 6 november 2025 @ 18:42:55 #192
319979 Fok-it
All is well
pi_219207723
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2025 18:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En waarom ligt het probleem bij de VVD volgens jou?
Als je door een groot deel van het electoraat als linkse partij wordt gezien en je jongerentak zeer kritisch is dat de VVD zich leent voor meer racisme dan doe je iets niet goed en ben je in de loop der jaren beide kanten kwijtgeraakt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219207735
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 18:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Als Dilan hiervoor niet buigt dan is het haar grootste politieke overwinning.
Ik vind dat ze toch erg goed uit de verkiezingen is gekomen. Nauwelijks iets verloren maar wel op basis van een belofte dat de VVD niet in een kabinet stapt met PvdA/GL combinatie.
  donderdag 6 november 2025 @ 18:45:11 #194
319979 Fok-it
All is well
pi_219207744
Maargoed standaard -nee juist extreem links-riedeltje incoming
pi_219207780
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 18:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Als je door een groot deel van het electoraat als linkse partij wordt gezien en je jongerentak zeer kritisch is dat de VVD zich leent voor meer racisme dan doe je iets niet goed en ben je in de loop der jaren beide kanten kwijtgeraakt.
Meer racisme? Waar heb je het over?
pi_219207786
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 18:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan is ze de laatste partijleider van de VVD :9
Dat niet, maar dan zal de linksige VVD definitief de machtsstrijd hebben gewonnen binnen de VVD.
Laten we hopen dat het niet gebeurt, we hebben aan 1 D66 meer dan genoeg.
  donderdag 6 november 2025 @ 18:52:29 #197
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219207798
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2025 18:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat er een Turkse vrouw aan het roer kan staan bij die racisten!1!1 :(
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 6 november 2025 @ 18:53:03 #198
319979 Fok-it
All is well
pi_219207803
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2025 18:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als je toegeeft aan een kabinet met PVV dan draagt dat daar niet aan bij nee.
pi_219207816
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 18:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Als je toegeeft aan een kabinet met PVV dan draagt dat daar niet aan bij nee.
Kortom, je hebt geen concrete voorbeelden van al het vermeende racisme. Dat dacht ik al wel.

De PVV wil namelijk vooral de migratie en de Islam in Nederland beperken, daar is niets racistisch aan, dat is simpelweg goed beleid. Het probleem was natuurlijk dat de PVV dit zelf niet om wist te zetten in goede beleidsplannen om het waar te maken.
pi_219207840
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2025 18:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kortom, je hebt geen concrete voorbeelden van al het vermeende racisme. Dat dacht ik al wel.

De PVV wil namelijk vooral de migratie en de Islam in Nederland beperken, daar is niets racistisch aan, dat is simpelweg goed beleid. Het probleem was natuurlijk dat de PVV dit zelf niet om wist te zetten in goede beleidsplannen om het waar te maken.
Het is dan ook tijd voor Geert Wilders om de politiek te verlaten. Er zijn nu voldoende partijen in de kamer die qua immigratie echt stappen willen zetten. Ik hoopte dat Lale Gul gelijk had en dat Wilders zou vertrekken naar de VS. Bosma de enige die nog toegevoegde waarde heeft kan zo bij Ja21 aan de slag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')