Nou, onderhand komen we wel op dat punt. Ik denk dat het leven in Rusland zo slecht nog niet is (tenzij je homo bent misschien).quote:
Toch is dit soort gedrag typisch voor wat je krijgt als men doorschiet in conservatisme. Het is niet voor niets dat sterke mannen in die hoek nogal populair zijnquote:
Zoals gewoonlijk reageer jij niet inhoudelijk, maar uit weer een belediging tegen mij. Dat is typisch het gedrag van een labiele leider.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je heb het allemaal echt niet op een rijtje he?
Zie de post van Wantie na je.
Het conservatisme heeft verschillende smaken. In het Tucker Carlson conservatisme misschien wel, maar in het Buckley of Burke conservatisme helemaal niet. Daar gruwt men van mannetjes.quote:Op donderdag 6 november 2025 07:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Toch is dit soort gedrag typisch voor wat je krijgt als men doorschiet in conservatisme. Het is niet voor niets dat sterke mannen in die hoek nogal populair zijn.
Waarom ga je dan niet daar wonen ?quote:Op donderdag 6 november 2025 02:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Polen is een heerlijk land, mede dankzij jaren van kneiterrechts en conservatief beleid.
Als West-Europa straks uiteenvalt en ontaardt in totale chaos, zullen mogelijk alleen de oostbloklanden nog overeind blijven, al ligt Rusland natuurlijk op de loer. Maar zelfs in Rusland is het beter toeven dan bij ons inmiddels.
Je bent duidelijk nog nooit in Rusland geweest. Buiten de grote steden is het daar de kwaliteit van leven zeer armoedig. Houten huizen, buiten WCs en geen stromend water is de norm.quote:Op donderdag 6 november 2025 07:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou, onderhand komen we wel op dat punt. Ik denk dat het leven in Rusland zo slecht nog niet is (tenzij je homo bent misschien).
Er zijn dan toch heel veel bijstandsgerechtigden die geen betaalde baan kunnen krijgen en dan het schone water van de Aldi niet kunnen betalen, met als gevolg dat hun kleding en zijzelf gaan stinken omdat zij van jou geen bijstand krijgen?quote:Op woensdag 5 november 2025 20:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar bij de Aldi flessen schoon water halen.
Kan mooi op de terugweg van het werk.
Allicht. Maar dat type conservatisme is in de praktijk overvleugeld (en meegegaan) in het platte populistische conservatisme.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:18 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het conservatisme heeft verschillende smaken. In het Tucker Carlson conservatisme misschien wel, maar in het Buckley of Burke conservatisme helemaal niet. Daar gruwt men van mannetjes.
Waarom zijn het bijstandsmoeders? Waar is de vader? Waarom zijn ze niet in staat om samen te blijven?quote:Op donderdag 6 november 2025 08:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Er zijn dan toch heel veel bijstandsgerechtigden die geen betaalde baan kunnen krijgen en dan het schone water van de Aldi niet kunnen betalen, met als gevolg dat hun kleding en zijzelf gaan stinken omdat zij van jou geen bijstand krijgen?
De exen van de bijstandsmoeders zullen wel labiele leiders zijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Waarom zijn het bijstandsmoeders? Waar is de vader? Waarom zijn ze niet in staat om samen te blijven?
Klinkt als de hemel voor een willekeurige XR-demonstrant.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog nooit in Rusland geweest. Buiten de grote steden is het daar de kwaliteit van leven zeer armoedig. Houten huizen, buiten WCs en geen stromend water is de norm.
Misschien moet je verhuizen dan. Ik wil best het ticket betalen hoorquote:Op donderdag 6 november 2025 07:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou, onderhand komen we wel op dat punt. Ik denk dat het leven in Rusland zo slecht nog niet is (tenzij je homo bent misschien).
Waarom zou ik iemand bijstand geven?quote:Op donderdag 6 november 2025 08:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Er zijn dan toch heel veel bijstandsgerechtigden die geen betaalde baan kunnen krijgen en dan het schone water van de Aldi niet kunnen betalen, met als gevolg dat hun kleding en zijzelf gaan stinken omdat zij van jou geen bijstand krijgen?
Raar beeld heb je van XR-demonstranten.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Klinkt als de hemel voor een willekeurige XR-demonstrant.
Jij wil je toch bemoeien met de taak van de gemeente?quote:Op donderdag 6 november 2025 09:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom zou ik iemand bijstand geven?
Dat is de taak van de gemeente.
En in de grote stad wonen veel mensen op elkaarquote:Op donderdag 6 november 2025 08:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog nooit in Rusland geweest. Buiten de grote steden is het daar de kwaliteit van leven zeer armoedig. Houten huizen, buiten WCs en geen stromend water is de norm.
Nee, waarom?quote:Op donderdag 6 november 2025 09:45 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij wil je toch bemoeien met de taak van de gemeente?
Ach ja laten we dat doenquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is niet either or. Ik ben helemaal voor het inkrimpen van de agrarische sector en het stoppen van de uitbuiting daar. Dat laat niet onverlet dat het daarnaast een goed idee is om asiel aan banden te leggen.
Dat is wat anders dan bemoeien met de gemeente.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:47 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij pleit toch voor het afschaffen van de bijstand?
Het pleiten voor afschaffen van de bijstand is bemoeien met het beleid van een gemeente. Ik weet niet van wie jij een ex bent, maar die had ik toch graag gesproken.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan bemoeien met de gemeente.
Anyway, hier in de stad zijn gratis waterpunten.
Hoe werkt dat precies?quote:Op donderdag 6 november 2025 10:18 schreef torentje het volgende:
[..]
Het pleiten voor afschaffen van de bijstand is bemoeien met het beleid van een gemeente. Ik weet niet van wie jij een ex bent, maar die had ik toch graag gesproken.
Jij typt dat toch met een reden? Jij zou dat gemeentebeleid toch graag veranderd zien?quote:Op donderdag 6 november 2025 12:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies?
Ik typ iets op Fok, en daarmee bemoei ik me met gemeentebeleid?
Dat is niet hetzelfde als bemoeien.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:40 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij typt dat toch met een reden? Jij zou dat gemeentebeleid toch graag veranderd zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |