Definieer smerig, ik ben wel wat gewend qua filmsquote:Op zondag 2 november 2025 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
7 november zie ik net staan. Wel een beetje langdradig soms hoor. Maar het ziet er prachtig uit. Beetje smerig soms ook.
Ah ok dat soortquote:Op zondag 2 november 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zeg maar enkelsokken die net over je enkels gaanHeb daar nooit problemen mee qua blaren en dergelijke
ik moest even google openen om te zien wat het was..quote:Op zondag 2 november 2025 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Oeh nieuwe Treacle Moon bij Kruidvat.
Maar dat is de eerste film na de grote finalequote:Op zondag 2 november 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was in januari ook begonnen maar ben bij Black Widow gestopt in mei en moet nog eens de tijd vinden om verder te gaan
Bakkes.quote:
Ik heb geen echte wandelschoenen, loop liever op trailschoenenquote:Op zondag 2 november 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok dat soortIs te laag voor al m'n wandelschoenen.
Beetje ontleding enzo.quote:Op zondag 2 november 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Definieer smerig, ik ben wel wat gewend qua films
Ik kijk ze in chronologische volgorde van het verhaal, niet waarin ze zijn uitgekomen.quote:Op zondag 2 november 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat is de eerste film na de grote finale
Zie nu dat ik Captain Marvel nog niet heb, die zit tussen de twee finale delen in. Hm...
Pijnlijke achillespees.quote:Op zondag 2 november 2025 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik echt serieus ga wandelen dan moet ik geen lage schoenen aantrekken. Op een gegeven moment sla ik dan vast een keer mijn enkel om.
Sowieso nu niet al teveel aan de wandel aangezien mijn achillespees vrij pijnlijk is.
Knap van jequote:Op zondag 2 november 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moest even google openen om te zien wat het was..
Oh valt wel mee dan, geen rondvliegende organen?quote:
Neuh misschien wat ledematen.quote:Op zondag 2 november 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh valt wel mee dan, geen rondvliegende organen?
Er wordt zoveel over geklaagdquote:Op zondag 2 november 2025 22:13 schreef dud0r het volgende:
Net de eerste aflevering van welkom in Derry gekeken. Best prima
Je moet blijkbaar rust houden.quote:Op zondag 2 november 2025 22:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pijnlijke achillespees.
* dud0r heeft trauma flashbacks
Zoiets zal het voor mij ook geweest zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er wordt zoveel over geklaagdik heb me wel vermaakt. Maar het is dertig jaar geleden dat ik het boek heb gelezen dus ik weet het allemaal niet meer. Iets met een schildpad enzo.
Doe danquote:Op zondag 2 november 2025 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet blijkbaar rust houden.
Op vlak terrein kan dat ook primaquote:Op zondag 2 november 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen echte wandelschoenen, loop liever op trailschoenen
ik ga voor de schouderklopjesquote:
Met oud en nieuw ook lekker Stranger Things kijken.quote:Op zondag 2 november 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
Eind van de maand komt ook het laatste seizoen Stranger Things uit
Ja bergen of een spannend landschap heb je hier helaas nietquote:
quote:Op zondag 2 november 2025 22:22 schreef Ama het volgende:
* Ama schuift @:ettovanbelgie een liter Chocomel toe.
Wanneer kunnen we seizoen 2 verwachten dan?quote:Op zondag 2 november 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer voor oplichting, zelfde product bij MM België 16,99 en bij NL 47,99
https://www.mediamarkt.be(...)blu-ray-2186582.html
https://www.mediamarkt.nl(...)blu-ray-1886569.html
met vlinderkoekjesquote:Op zondag 2 november 2025 22:22 schreef Ama het volgende:
* Ama schuift @:ettovanbelgie een liter Chocomel toe.
Vanaf de kerst ongeveerquote:Op zondag 2 november 2025 22:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we seizoen 2 verwachten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |