geitewollesokken als ik bij huis ben... happy socks als ik schoenen aan moetquote:Op zondag 2 november 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb tegenwoordig alleen saaie witte sokken. En een paar met croissants. De tijd van hysterische sokken met avocado's enzo is voorbij.
quote:
quote:Op zondag 2 november 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geeft zo'n troep iemand vermoorden in je eigen huis
quote:Op zondag 2 november 2025 21:29 schreef Recce het volgende:
Op de middelbare school had iemand in de klas altijd witte sokken aan en die waren bij de tenen helemaal geel van z'n zweetvoeten.
Ik heb vrijwel alleen zwarte sokkenquote:Op zondag 2 november 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb tegenwoordig alleen saaie witte sokken. En een paar met croissants. De tijd van hysterische sokken met avocado's enzo is voorbij.
Ik ookquote:Op zondag 2 november 2025 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb zwarte en grijze sokken. Op een aantal staan iets van boeken.
Goed bezig! Slaap ze.quote:Op zondag 2 november 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga slapen. Toch 13.280 stappies geworden![]()
Heerlie de peerliequote:Op zondag 2 november 2025 21:29 schreef Recce het volgende:
Op de middelbare school had iemand in de klas altijd witte sokken aan en die waren bij de tenen helemaal geel van z'n zweetvoeten.
Ik heb voor lopen bijna alleen maar quarter sokken van puma, daar heb ik vrijwel nooit problemen mee met blaren of afzakkenquote:Op zondag 2 november 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlie de peerlie![]()
Ik heb sokken in alle kleuren van de regenboog, om te matchen met m'n schoenen. En multicolor wandel- en skisokken
Niet te overdramatisch?quote:Op zondag 2 november 2025 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik was trouwens naar Frankenstein vandaag. Zag er mooi uit.
Is die al ergens op de streamerts te zien of alleen nog in de bios?quote:
Mooiquote:Op zondag 2 november 2025 21:35 schreef Nizno het volgende:
heb een hele zooi sokken gekocht van dedoles.
Die hebben sokken die bij elkaar passen maar niet hetzelfde zijn zoals dit
[ afbeelding ]
koop ik telkens twee paar van, heb ik twee gelijke sokken
Volgens mij komt ie volgende week ofzo op Netflix.quote:Op zondag 2 november 2025 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die al ergens op de streamerts te zien of alleen nog in de bios?
Zijn quarter sokken van die sneaker sokken zeg maar? Heb voor wandelen alles van smartwool, dat zit lekker strak en ook nooit blaren in de wandelschoenenquote:Op zondag 2 november 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb voor lopen bijna alleen maar quarter sokken van puma, daar heb ik vrijwel nooit problemen mee met blaren of afzakken
Hier voornamelijk Smartwool en Falke.quote:Op zondag 2 november 2025 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn quarter sokken van die sneaker sokken zeg maar? Heb voor wandelen alles van smartwool, dat zit lekker strak en ook nooit blaren in de wandelschoenen
Hmm, ga ik nog over nadenken, weet niet of het mijn soort film isquote:Op zondag 2 november 2025 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie volgende week ofzo op Netflix.
7 november zie ik net staan. Wel een beetje langdradig soms hoor. Maar het ziet er prachtig uit. Beetje smerig soms ook.quote:Op zondag 2 november 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ga ik nog over nadenken, weet niet of het mijn soort film is
Ik was in januari ook begonnen maar ben bij Black Widow gestopt in mei en moet nog eens de tijd vinden om verder te gaanquote:Op zondag 2 november 2025 22:00 schreef Nattekat het volgende:
Zo, Thor 2 ook afgestreept.
Alleen nog Black Panther en het is tijd voor de grote finale.
Nicequote:Op zondag 2 november 2025 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
7 november zie ik net staan. Wel een beetje langdradig soms hoor. Maar het ziet er prachtig uit. Beetje smerig soms ook.
Ja zeg maar enkelsokken die net over je enkels gaanquote:Op zondag 2 november 2025 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn quarter sokken van die sneaker sokken zeg maar? Heb voor wandelen alles van smartwool, dat zit lekker strak en ook nooit blaren in de wandelschoenen
Definieer smerig, ik ben wel wat gewend qua filmsquote:Op zondag 2 november 2025 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
7 november zie ik net staan. Wel een beetje langdradig soms hoor. Maar het ziet er prachtig uit. Beetje smerig soms ook.
Ah ok dat soortquote:Op zondag 2 november 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zeg maar enkelsokken die net over je enkels gaanHeb daar nooit problemen mee qua blaren en dergelijke
ik moest even google openen om te zien wat het was..quote:Op zondag 2 november 2025 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Oeh nieuwe Treacle Moon bij Kruidvat.
Maar dat is de eerste film na de grote finalequote:Op zondag 2 november 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was in januari ook begonnen maar ben bij Black Widow gestopt in mei en moet nog eens de tijd vinden om verder te gaan
Bakkes.quote:
Ik heb geen echte wandelschoenen, loop liever op trailschoenenquote:Op zondag 2 november 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok dat soortIs te laag voor al m'n wandelschoenen.
Beetje ontleding enzo.quote:Op zondag 2 november 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Definieer smerig, ik ben wel wat gewend qua films
Ik kijk ze in chronologische volgorde van het verhaal, niet waarin ze zijn uitgekomen.quote:Op zondag 2 november 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat is de eerste film na de grote finale
Zie nu dat ik Captain Marvel nog niet heb, die zit tussen de twee finale delen in. Hm...
Pijnlijke achillespees.quote:Op zondag 2 november 2025 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik echt serieus ga wandelen dan moet ik geen lage schoenen aantrekken. Op een gegeven moment sla ik dan vast een keer mijn enkel om.
Sowieso nu niet al teveel aan de wandel aangezien mijn achillespees vrij pijnlijk is.
Knap van jequote:Op zondag 2 november 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moest even google openen om te zien wat het was..
Oh valt wel mee dan, geen rondvliegende organen?quote:
Neuh misschien wat ledematen.quote:Op zondag 2 november 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh valt wel mee dan, geen rondvliegende organen?
Er wordt zoveel over geklaagdquote:Op zondag 2 november 2025 22:13 schreef dud0r het volgende:
Net de eerste aflevering van welkom in Derry gekeken. Best prima
Je moet blijkbaar rust houden.quote:Op zondag 2 november 2025 22:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pijnlijke achillespees.
* dud0r heeft trauma flashbacks
Zoiets zal het voor mij ook geweest zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er wordt zoveel over geklaagdik heb me wel vermaakt. Maar het is dertig jaar geleden dat ik het boek heb gelezen dus ik weet het allemaal niet meer. Iets met een schildpad enzo.
Doe danquote:Op zondag 2 november 2025 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet blijkbaar rust houden.
Op vlak terrein kan dat ook primaquote:Op zondag 2 november 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen echte wandelschoenen, loop liever op trailschoenen
ik ga voor de schouderklopjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |