Nou ja, we beoordelen elkaar hier wel en niet iedereen kan daar even goed tegen altijdquote:Op zondag 2 november 2025 13:59 schreef bitterbal het volgende:
denk dat wel iets wat fokkers gemeen hebben eigenlijk? Een wat lager zelfbeeld omdat je hier natuurlijk makkelijker jezelf kan zijn zonder echt beoordeeld te kunnen worden.
hm en hoe gaat dat je nu af?quote:Op zondag 2 november 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik was niet eenzaam, maar echt connecties maken lag niet in mijn aard.
wat bedoel je?quote:Op zondag 2 november 2025 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat het sommige users maar niet horen.
Omdat het verschilt per user of ze hier gewoon zichzelf zijn zoals ze in het echt ook zijn of dat ze hier een karakter spelenquote:Op zondag 2 november 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, we beoordelen elkaar hier wel en niet iedereen kan daar even goed tegen altijd
Een zelfbeeld komt ook deels voort uit hoe belangrijk je de mening van anderen vindt. Ik geef daar echt geen ene ruk om (beetje te hard uitgedrukt misschien, maar punt is hopelijk wel duidelijkquote:Op zondag 2 november 2025 13:59 schreef bitterbal het volgende:
denk dat wel iets wat fokkers gemeen hebben eigenlijk? Een wat lager zelfbeeld omdat je hier natuurlijk makkelijker jezelf kan zijn zonder echt beoordeeld te kunnen worden.
ja maar je kan je natuurlijk makkelijk terugtrekken.quote:Op zondag 2 november 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, we beoordelen elkaar hier wel en niet iedereen kan daar even goed tegen altijd
Ik zou dat heel irritant vinden. Die zuinige dingen doen er toch iets van 3 uur over?quote:Op zondag 2 november 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft een raar iets, niet de droger aan willen zetten als je er niet bent ivm met brandgevaar. Ik heb dat zelf ook hoor, ondanks dat dat ding nog nooit in de fik is gevlogen
Gelukkig heb ik geen zuinigequote:Op zondag 2 november 2025 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou dat heel irritant vinden. Die zuinige dingen doen er toch iets van 3 uur over?
dat lijkt mij echt heerlijk als je zo denktquote:Op zondag 2 november 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een zelfbeeld komt ook deels voort uit hoe belangrijk je de mening van anderen vindt. Ik geef daar echt geen ene ruk om (beetje te hard uitgedrukt misschien, maar punt is hopelijk wel duidelijk)
Ja ik ben in het echt heel gemeen en ordiquote:Op zondag 2 november 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het verschilt per user of ze hier gewoon zichzelf zijn zoals ze in het echt ook zijn of dat ze hier een karakter spelen
Ja is denk ik ook maar een act of persoonlijkheidsstoornisquote:Op zondag 2 november 2025 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat sommige mensen soms eerder een te hoog zelfbeeld hebben.
Ben er beter in geworden, het is iets waar ik nog altijd aan werk. Enige jammere is dat je op latere leeftijd toch minder makkelijk die connecties maakt die je tijdens je schooltijd gewoon op je af geworpen krijgt.quote:
lol neequote:Op zondag 2 november 2025 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er beter in geworden, het is iets waar ik nog altijd aan werk. Enige jammere is dat je op latere leeftijd toch minder makkelijk die connecties maakt die je tijdens je schooltijd gewoon op je af geworpen krijgt.
waarom denk je dat je er niet goed in bent?quote:Op zondag 2 november 2025 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er beter in geworden, het is iets waar ik nog altijd aan werk. Enige jammere is dat je op latere leeftijd toch minder makkelijk die connecties maakt die je tijdens je schooltijd gewoon op je af geworpen krijgt.
Ik wist hetquote:Op zondag 2 november 2025 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ben in het echt heel gemeen en ordi
quote:Op zondag 2 november 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
het is al 8 uur en heb nog steeds niet gegeten
de oude droger van mijn oom ging na een jaartje wel roken, die is daarna verhuisd naar de tuinquote:Op zondag 2 november 2025 14:04 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een oude condensdroger, die had mijn oom over
Gebruik hem niet heel vaak
Maar ben er wel achter dat met van die drogerballen het wel echt sneller droog is
Die droger van mij droogt maar matig, heb eigenlijk een nieuwe nodig maar geen zin om er eentje te kopenquote:Op zondag 2 november 2025 14:04 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een oude condensdroger, die had mijn oom over
Gebruik hem niet heel vaak
Maar ben er wel achter dat met van die drogerballen het wel echt sneller droog is
Ahjaquote:Op zondag 2 november 2025 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de oude droger van mijn oom ging na een jaartje wel roken, die is daarna verhuisd naar de tuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |