Nou ja, we beoordelen elkaar hier wel en niet iedereen kan daar even goed tegen altijdquote:Op zondag 2 november 2025 13:59 schreef bitterbal het volgende:
denk dat wel iets wat fokkers gemeen hebben eigenlijk? Een wat lager zelfbeeld omdat je hier natuurlijk makkelijker jezelf kan zijn zonder echt beoordeeld te kunnen worden.
hm en hoe gaat dat je nu af?quote:Op zondag 2 november 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik was niet eenzaam, maar echt connecties maken lag niet in mijn aard.
wat bedoel je?quote:Op zondag 2 november 2025 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat het sommige users maar niet horen.
Omdat het verschilt per user of ze hier gewoon zichzelf zijn zoals ze in het echt ook zijn of dat ze hier een karakter spelenquote:Op zondag 2 november 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, we beoordelen elkaar hier wel en niet iedereen kan daar even goed tegen altijd
Een zelfbeeld komt ook deels voort uit hoe belangrijk je de mening van anderen vindt. Ik geef daar echt geen ene ruk om (beetje te hard uitgedrukt misschien, maar punt is hopelijk wel duidelijkquote:Op zondag 2 november 2025 13:59 schreef bitterbal het volgende:
denk dat wel iets wat fokkers gemeen hebben eigenlijk? Een wat lager zelfbeeld omdat je hier natuurlijk makkelijker jezelf kan zijn zonder echt beoordeeld te kunnen worden.
ja maar je kan je natuurlijk makkelijk terugtrekken.quote:Op zondag 2 november 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, we beoordelen elkaar hier wel en niet iedereen kan daar even goed tegen altijd
Ik zou dat heel irritant vinden. Die zuinige dingen doen er toch iets van 3 uur over?quote:Op zondag 2 november 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft een raar iets, niet de droger aan willen zetten als je er niet bent ivm met brandgevaar. Ik heb dat zelf ook hoor, ondanks dat dat ding nog nooit in de fik is gevlogen
Gelukkig heb ik geen zuinigequote:Op zondag 2 november 2025 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou dat heel irritant vinden. Die zuinige dingen doen er toch iets van 3 uur over?
dat lijkt mij echt heerlijk als je zo denktquote:Op zondag 2 november 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een zelfbeeld komt ook deels voort uit hoe belangrijk je de mening van anderen vindt. Ik geef daar echt geen ene ruk om (beetje te hard uitgedrukt misschien, maar punt is hopelijk wel duidelijk)
Ja ik ben in het echt heel gemeen en ordiquote:Op zondag 2 november 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het verschilt per user of ze hier gewoon zichzelf zijn zoals ze in het echt ook zijn of dat ze hier een karakter spelen
Ja is denk ik ook maar een act of persoonlijkheidsstoornisquote:Op zondag 2 november 2025 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat sommige mensen soms eerder een te hoog zelfbeeld hebben.
Ben er beter in geworden, het is iets waar ik nog altijd aan werk. Enige jammere is dat je op latere leeftijd toch minder makkelijk die connecties maakt die je tijdens je schooltijd gewoon op je af geworpen krijgt.quote:
lol neequote:Op zondag 2 november 2025 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er beter in geworden, het is iets waar ik nog altijd aan werk. Enige jammere is dat je op latere leeftijd toch minder makkelijk die connecties maakt die je tijdens je schooltijd gewoon op je af geworpen krijgt.
waarom denk je dat je er niet goed in bent?quote:Op zondag 2 november 2025 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er beter in geworden, het is iets waar ik nog altijd aan werk. Enige jammere is dat je op latere leeftijd toch minder makkelijk die connecties maakt die je tijdens je schooltijd gewoon op je af geworpen krijgt.
Ik wist hetquote:Op zondag 2 november 2025 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ben in het echt heel gemeen en ordi
quote:Op zondag 2 november 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
het is al 8 uur en heb nog steeds niet gegeten
de oude droger van mijn oom ging na een jaartje wel roken, die is daarna verhuisd naar de tuinquote:Op zondag 2 november 2025 14:04 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een oude condensdroger, die had mijn oom over
Gebruik hem niet heel vaak
Maar ben er wel achter dat met van die drogerballen het wel echt sneller droog is
Die droger van mij droogt maar matig, heb eigenlijk een nieuwe nodig maar geen zin om er eentje te kopenquote:Op zondag 2 november 2025 14:04 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een oude condensdroger, die had mijn oom over
Gebruik hem niet heel vaak
Maar ben er wel achter dat met van die drogerballen het wel echt sneller droog is
Ahjaquote:Op zondag 2 november 2025 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de oude droger van mijn oom ging na een jaartje wel roken, die is daarna verhuisd naar de tuin
Je wordt in een klas gegooid met 25 gelijkgestemden in dezelfde levensfase met allemaal activiteiten eromheen die voor je geregeld worden, dat gaat je op latere leeftijd niet zo snel meer overkomenquote:
Bij die van mij had ik dat ook verwacht. Maar die is aan zijn tweede jeugd begonnen.quote:Op zondag 2 november 2025 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de oude droger van mijn oom ging na een jaartje wel roken, die is daarna verhuisd naar de tuin
Ook niet aardig om je tante uit het raam te gooienquote:Op zondag 2 november 2025 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:
dit is 20 jaar geleden en die droger was toen mogelijk ook al 15 jaar oudquote:Op zondag 2 november 2025 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Ik heb deze al een jaar of 2 staan oid
Lolquote:Op zondag 2 november 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dit is 20 jaar geleden en die droger was toen mogelijk ook al 15 jaar oud
Dat is met elke keuze zo, behalve als je een coalitie van 150 zetels aangaat.quote:Op zondag 2 november 2025 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is toch niet wat het volk wil? Zo zet je miljoenen mensen buitenspel.
Inmiddels ben ik wel voorbij de ondergrens, maar ik heb heel lang gewoon geen goed gesprek met iemand aan kunnen knopen.quote:Op zondag 2 november 2025 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom denk je dat je er niet goed in bent?
Daar heb je ons voor.quote:Op zondag 2 november 2025 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik wel voorbij de ondergrens, maar ik heb heel lang gewoon geen goed gesprek met iemand aan kunnen knopen.
En hier maar doen alsof je het onschuldige snoezige tijgertje bentquote:
hmm gaat je hier toch wel oke afquote:Op zondag 2 november 2025 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik wel voorbij de ondergrens, maar ik heb heel lang gewoon geen goed gesprek met iemand aan kunnen knopen.
Het hele land wordt gewoon gegijzeld door links, terwijl het volk duidelijk heeft gesproken.quote:Op zondag 2 november 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is met elke keuze zo, behalve als je een coalitie van 150 zetels aangaat.
Hoort allemaal bij mijn geniepige plan, lief doen tegen iedereenquote:Op zondag 2 november 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hier maar doen alsof je het onschuldige snoezige tijgertje bent
Dit is wel het veiligste sociale contact natuurlijk, zonder fysieke interactie toch met elkaar kunnen pratenquote:
Ok Cruellaquote:Op zondag 2 november 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoort allemaal bij mijn geniepige plan, lief doen tegen iedereen
Gnagnagna
nee, d66 heeft een eerste optie om een formatie te doenquote:Op zondag 2 november 2025 14:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Het hele land wordt gewoon gegijzeld door links, terwijl het volk duidelijk heeft gesproken.
Ik heb het precies andersom, maak sinds m'n 30e juist makkelijker betere connecties. Vrienden die ik tijdens m'n schooltijd maakte waren voor 90% geen échte vrienden. De vrienden die ik nu heb zijn grotendeels gelijk gestemd, en kan ik dag en nacht bij terecht als het nodig is. Ook als ik ze niet altijd even vaak spreek.quote:Op zondag 2 november 2025 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb zo'n 10 vrienden die ook allemaal echt goede vrienden zijn, de rest noem ik kennissenquote:Op zondag 2 november 2025 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Echte vrienden heb je er misschien ook maximaal maar een handjevol van.
Wilders was oorspronkelijk een hele rechtse VVD-er, ook economisch. Die gaat echt op dat gebied z'n best niet doen voor zijn achterban. En de VVD is met het beleid vooral het oude geld aan het beschermen. Hopelijk krijgt D66 het voor elkaar een beetje een progressief kabinet in elkaar te timmeren, maar ik zie het somber in met de huidige VVD.quote:Op zondag 2 november 2025 14:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, d66 heeft een eerste optie om een formatie te doen
daarbij is het praktisch onmogelijk om dat te doen met enkel linkse partijen
d66 is zelf redelijk midden
ik ga er vanuit dat het een paars kabinet wordt
ik gun het de vvd en pvv niet want die hebben er in 2 jaar alleen maar voor gezorgd dat rijken het beter hebben in plaats van al de mooie beloftes die gedaan zijn
Kloptquote:Op zondag 2 november 2025 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Echte vrienden heb je er misschien ook maximaal maar een handjevol van.
progressiequote:Op zondag 2 november 2025 14:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Wilders was oorspronkelijk een hele rechtse VVD-er, ook economisch. Die gaat echt op dat gebied z'n best niet doen voor zijn achterban. En de VVD is met het beleid vooral het oude geld aan het beschermen. Hopelijk krijgt D66 het voor elkaar een beetje een progressief kabinet in elkaar te timmeren, maar ik zie het somber in met de huidige VVD.
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt
Je merkt ook heel gauw wie je echte vrienden zijn als het met jou niet zo goed gaat.
Eens. En zo kom je er soms ook achter dat mensen die je eerst niet als echt goede vriend(in) beschouwde, dat dan toch blijken te zijn. Dat is ook leuk/fijnquote:Op zondag 2 november 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt
Je merkt ook heel gauw wie je echte vrienden zijn als het met jou niet zo goed gaat.
Jij bent dan ook een heel sociaal dier.quote:Op zondag 2 november 2025 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb zo'n 10 vrienden die ook allemaal echt goede vrienden zijn, de rest noem ik kennissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |