Ja, maar de zon schijnt nu nog een beetje. Ik denk dat dat voor elkaar lopen niet werkt voor het mentale aspect.quote:Op zondag 2 november 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
luctor en ik zijn al geweest dus je kan blijven zitten
Jaquote:Op zondag 2 november 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat echt stap voor stap. En hopelijk nu iets meer vooruit dan ook nog achteruit.
ah nee werkt alleen voor het fysieke jaquote:Op zondag 2 november 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar de zon schijnt nu nog een beetje. Ik denk dat dat voor elkaar lopen niet werkt voor het mentale aspect.
Jammer wel.quote:Op zondag 2 november 2025 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah nee werkt alleen voor het fysieke ja
ja ik ga ook maar weer. 8072 inmiddelsquote:Op zondag 2 november 2025 15:43 schreef Recce het volgende:
Ik moet ook nog stapjes doen vandaag.
[ afbeelding ]
Kunnen geen Fokkers zijn, want buitenquote:Op zondag 2 november 2025 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom altijd mensen tegen die Âmbar kennen en ik in mijn hoofd maar gokken waar ik deze mensen van moet kennen...
Ik kom tijdens het lopen altijd mensen tegen die mij kennen, maar ik weet niet wie het zijnquote:Op zondag 2 november 2025 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom altijd mensen tegen die Âmbar kennen en ik in mijn hoofd maar gokken waar ik deze mensen van moet kennen...
Als ik in Duitstalig gebied ben niet. Dan zijn het meestal oude nazi-kopstukken.quote:Op zondag 2 november 2025 16:04 schreef kwiwi het volgende:
Zeggen jullie je echte naam bij koffietentjes zoals starbucks waar ze je naam op de beker schrijven en door de tent roepen als het klaar is?
Echt hequote:Op zondag 2 november 2025 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom tijdens het lopen altijd mensen tegen die mij kennen, maar ik weet niet wie het zijn
ja gewoon balquote:Op zondag 2 november 2025 16:04 schreef kwiwi het volgende:
Zeggen jullie je echte naam bij koffietentjes zoals starbucks waar ze je naam op de beker schrijven en door de tent roepen als het klaar is?
Ik kom niet bij Starbucks, ik drink louter echte koffie.quote:Op zondag 2 november 2025 16:04 schreef kwiwi het volgende:
Kom ik nooitquote:Op zondag 2 november 2025 16:04 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2025 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik in Duitstalig gebied ben niet. Dan zijn het meestal oude nazi-kopstukken.
quote:Op zondag 2 november 2025 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
![]()
In zeg buiten Nederland en Duitstalige landen altijd wat anders, omdat ze m'n naam toch niet kunnen schrijven of uitspreken. Alleen vergeet ik dan vaak te reageren als ze m'n 'naam' zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |