Ik vraag me dan af wie haar als vermist heeft aangegevenquote:We gaan nu eerst naar haar huis toe, misschien is ze daar in de tussentijd aangekomen.
Er wordt nergens over een hond/hont gesproken.quote:Op zondag 2 november 2025 14:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Hebben ze haar hond wel gevonden?
Wie zegt dat er wat is gebeurd. Bij de laatste vermissingen waren ze uitzichzelf weer terug.quote:Op zondag 2 november 2025 14:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het is nou echt waar iedere week raak hè dat er iets met een vrouw gebeurd.
Typisch vrouwenprobleemquote:Op zondag 2 november 2025 14:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wie zegt dat er wat is gebeurd. Bij de laatste vermissingen waren ze uitzichzelf weer terug.
Verdwaald raken bij het routinewandelingetje. klinkt niet onaannemelijk nee.quote:
Vaak? Juist niet gelukkigquote:Op zondag 2 november 2025 14:51 schreef Jahr00n het volgende:
Hopen op het beste maar helaas lopen dit soort zaken vaak verkeerd af.
Maakt het uit als deze vrouw Miranda de Vries of Miranda van der Meer is ?quote:Op zondag 2 november 2025 15:02 schreef Tengano het volgende:
Waarom noemen ze eigenlijk geen naam bij de vrouw?
Wat is daar de meerwaarde van?quote:Op zondag 2 november 2025 15:02 schreef Tengano het volgende:
Waarom noemen ze eigenlijk geen naam bij de vrouw?
Dat je lekker haar sociaals kan afspeuren en insinuaties kan maken?quote:
Jij misschien niet, maar er zijn nogal wat "detectives" op FOK! en X ed.quote:Op zondag 2 november 2025 15:17 schreef Tengano het volgende:
Ik ga het ook niet uitleggen ook, maar speculeer gerust verder.
En FYI ik heb niet eens Facebook, instagram, tik tok of whatever. Kan daar niet eens op komen.
Ja dat viel mij ook al op. En dan al zo snel zo'n grootschalige zoekactie incl foto's terwijl volwassenen het recht hebben om te verdwijnen etc etc?quote:Op zondag 2 november 2025 13:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
Vrouw woont alleen? Gezien dit
[..]
Ik vraag me dan af wie haar als vermist heeft aangegeven
Nee, volgens mij las ik ergens "hun huis" maar ik ben natuurlijk weer vergeten waar dat was.quote:Op zondag 2 november 2025 18:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op. En dan al zo snel zo'n grootschalige zoekactie incl foto's terwijl volwassenen het recht hebben om te verdwijnen etc etc?
Het ziekenhuis (en de PAAZ) ligt in deze buurt. Misschien verbleef ze daar.
Ah oke. Misschien was de medebewoner dan weg. Anders zou je denken dat die de vermissingsmelding wel weer intrekt wanneer ze thuis komt. Geldt trouwens voor de paaz ook wel lijkt me.quote:Op zondag 2 november 2025 19:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, volgens mij las ik ergens "hun huis" maar ik ben natuurlijk weer vergeten waar dat was.
Nou ik heb nog even gezocht en ik kan het helaas nu niet meer vinden. Stom. Ik vind het zo raar, dat ze ( zoals elke dag) ging wandelen en nu ineens weg is.quote:Op zondag 2 november 2025 19:08 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ah oke. Misschien was de medebewoner dan weg. Anders zou je denken dat die de vermissingsmelding wel weer intrekt wanneer ze thuis komt. Geldt trouwens voor de paaz ook wel lijkt me.
Ja zeker dat is gek. Maar normaal gesproken nemen ze dat niet zo snel op als vermissing met grootschalig zoekteam en foto's. Alleen als ze zich ernstig zorgen maken, maar dat staat dan ook wel in het bericht.quote:Op zondag 2 november 2025 19:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou ik heb nog even gezocht en ik kan het helaas nu niet meer vinden. Stom. Ik vind het zo raar, dat ze ( zoals elke dag) ging wandelen en nu ineens weg is.
Ik krijg hem niet op mijn scherm.quote:Op zondag 2 november 2025 19:20 schreef tesssssssss het volgende:
Bij dit artikel staat nog een foto van de outfit die ze de dag dat ze verdween droeg.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)oektocht-gaat-verder
Oh, dat is raar, ik wel. Kijken of dat zo gaat:quote:Op zondag 2 november 2025 19:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet op mijn scherm.
Dat valt op; hele lichte kleding.quote:Op zondag 2 november 2025 19:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oh, dat is raar ik wel. Kijken of dat zo gaat:
Dit is ze en dit had ze aan.
[ afbeelding ]
Ze schijnt wel kinderen te hebben.quote:Op zondag 2 november 2025 19:08 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ah oke. Misschien was de medebewoner dan weg. Anders zou je denken dat die de vermissingsmelding wel weer intrekt wanneer ze thuis komt. Geldt trouwens voor de paaz ook wel lijkt me.
Poeh, wat zit daar weer achter? Zelfmoord? Misdrijf? Ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Graag de foto’s verwijderen, ze is overleden aangetroffen
https://www.nhnieuws.nl/n(...)rand-bij-julianadorp
De politie sluit uit dat het om een misdrijf gaat. Waarschijnlijk zelfmoord dus.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Poeh, wat zit daar weer achter? Zelfmoord? Misdrijf? Ben erg benieuwd.
Of gewoon een medische oorzaak.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:24 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
De politie sluit uit dat het om een misdrijf gaat. Waarschijnlijk zelfmoord dus.
Kan ook een hartstilstand zijn geweest, speculeren hoeft imo ook niet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:24 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
De politie sluit uit dat het om een misdrijf gaat. Waarschijnlijk zelfmoord dus.
Vaak bij een vermoedelijke misdrijf hebben de berichten in de media vaak ook een andere insteek..
7-8km wandelen. Best te doen natuurlijk als je in de middag die kant op wandelt.quote:
Okay. Op de kaart zag het er verder uit.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
7-8km wandelen. Best te doen natuurlijk als je in de middag die kant op wandelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |