Ik vraag me dan af wie haar als vermist heeft aangegevenquote:We gaan nu eerst naar haar huis toe, misschien is ze daar in de tussentijd aangekomen.
Er wordt nergens over een hond/hont gesproken.quote:Op zondag 2 november 2025 14:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Hebben ze haar hond wel gevonden?
Wie zegt dat er wat is gebeurd. Bij de laatste vermissingen waren ze uitzichzelf weer terug.quote:Op zondag 2 november 2025 14:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het is nou echt waar iedere week raak hè dat er iets met een vrouw gebeurd.
Typisch vrouwenprobleemquote:Op zondag 2 november 2025 14:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wie zegt dat er wat is gebeurd. Bij de laatste vermissingen waren ze uitzichzelf weer terug.
Verdwaald raken bij het routinewandelingetje. klinkt niet onaannemelijk nee.quote:
Vaak? Juist niet gelukkigquote:Op zondag 2 november 2025 14:51 schreef Jahr00n het volgende:
Hopen op het beste maar helaas lopen dit soort zaken vaak verkeerd af.
Maakt het uit als deze vrouw Miranda de Vries of Miranda van der Meer is ?quote:Op zondag 2 november 2025 15:02 schreef Tengano het volgende:
Waarom noemen ze eigenlijk geen naam bij de vrouw?
Wat is daar de meerwaarde van?quote:Op zondag 2 november 2025 15:02 schreef Tengano het volgende:
Waarom noemen ze eigenlijk geen naam bij de vrouw?
Dat je lekker haar sociaals kan afspeuren en insinuaties kan maken?quote:
Jij misschien niet, maar er zijn nogal wat "detectives" op FOK! en X ed.quote:Op zondag 2 november 2025 15:17 schreef Tengano het volgende:
Ik ga het ook niet uitleggen ook, maar speculeer gerust verder.
En FYI ik heb niet eens Facebook, instagram, tik tok of whatever. Kan daar niet eens op komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |