Ik heb het niet over rellen.quote:
Ik zou zelfs zeggen een gedwongen ingreep, zeg maar gerust een staatsgreep om het land weer op orde te krijgen.quote:Op zondag 2 november 2025 16:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Het is m.i. gewoon nodig dat het uit de hand loopt in de VK.
Het is niet iets waar ik op hoop, maar hoe langer er niks gaat gebeuren hoe groter de explosie straks zal zijn. Ze kunnen wel iedereen blijven arresteren die iets verkeerds schrijft op Twitter, maar het sentiment blijft groeien.quote:Op zondag 2 november 2025 18:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zeggen een gedwongen ingreep, zeg maar gerust een staatsgreep om het land weer op orde te krijgen.
Deze regering kan niks, de top van het Britse leger moet ingrijpen om de orde te herstellen en het tuig van de straat te halen en deporteren. Drastisch, ik weet het, maar we raken buiten opties. Je kan simpelweg niet een miljoen ongedocumenteerden binnenhalen op jaarbasis en denken dat het verder wel losloopt. Dit gaat in sneltreinvaart af op een burgeroorlog.quote:Op zondag 2 november 2025 18:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is niet iets waar ik op hoop, maar hoe langer er niks gaat gebeuren hoe groter de explosie straks zal zijn. Ze kunnen wel iedereen blijven arresteren die iets verkeerds schrijft op Twitter, maar het sentiment blijft groeien.
Oh, je hebt het niet over rellen, maar over een staatsgreep. Wie zou die staatsgreep om het land weer op orde te krijgen moeten uitvoeren?quote:Op zondag 2 november 2025 18:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zeggen een gedwongen ingreep, zeg maar gerust een staatsgreep om het land weer op orde te krijgen.
Het leger uiteraard.quote:Op zondag 2 november 2025 18:10 schreef OllieA het volgende:
[..]
Oh, je hebt het niet over rellen, maar over een staatsgreep. Wie zou die staatsgreep om het land weer op orde te krijgen moeten uitvoeren?
Ah! Je wil een militaire junta en deportaties. Om het land te redden en voor het Volk op te komen, vermoed ik. Er is genoeg thee gedronken, er moet gemarcheerd worden en mensen moeten uit hun huizen worden getrokken. Dan wordt het weer gezellig.quote:
Ik zie dat je blind bent voor de realiteit. veel plezier er verder mee kip zonder kop en spreek me niet meer aan aub.quote:Op zondag 2 november 2025 18:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ah! Je wil een militaire junta en deportaties. Om het land te redden en voor het Volk op te komen, vermoed ik. Er is genoeg thee gedronken, er moet gemarcheerd worden en mensen moeten uit hun huizen worden getrokken. Dan wordt het weer gezellig.
Wat bizar, hoe kunnen ze dat denken en nu zo laat pas achterkomen dat die er niets mee heeft te maken.quote:Op zondag 2 november 2025 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
De 35 jarige die was opgepakt blijkt er niets mee te maken te hebben en is vrijgelaten, alleen de 32-jarige zit nog vast.
Gewoon uit de link:quote:Op zondag 2 november 2025 19:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat bizar, hoe kunnen ze dat denken en nu zo laat pas achterkomen dat die er niets mee heeft te maken.
Iemand was verdacht, er werd onderzoek gedaan en daaruit bleek diegene toch niet verdacht. Niets bizars aan eigenlijk en zo lang duurde dat nou ook weer niet, want hoe lang is het nou geleden, uurtje of 24?quote:"It was reported in good faith to officers responding to the incident that he was involved in the attack, and following enquiries we can confirm that he was not involved."
nou vind ik wel, 24 uur het idee dat iemand medeplichtig was aan een aanslag. Waarom hij? Blijven meer vragen dan antwoorden.quote:Op zondag 2 november 2025 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon uit de link:
[..]
Iemand was verdacht, er werd onderzoek gedaan en daaruit bleek diegene toch niet verdacht. Niets bizars aan eigenlijk en zo lang duurde dat nou ook weer niet, want hoe lang is het nou geleden, uurtje of 24?
Ik heb liever dat ze iemand goed doorlichten en (met excuses en een vergoeding) laten gaan nadat alles opgehelderd is dan dat ze een veroordeelde verkrachter per ongeluk vrijlaten in plaats van uitzetten zoals laatst gebeurd is.quote:Op zondag 2 november 2025 20:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou vind ik wel, 24 uur het idee dat iemand medeplichtig was aan een aanslag. Waarom hij? Blijven meer vragen dan antwoorden.
Volgens mij hoort dat een beetje bij het Allan's snackbar ritueel; pas dan kun je goed scoren bovenquote:Op zondag 2 november 2025 19:39 schreef Qarrad het volgende:
Blijft er over: één idioot met een mes, kennelijk in verwarde toestand gezien het feit dat hij de ordediensten vroeg hem dood te maken...
Misschien allebei donkere huidskleur of zelfde outfit en hebben mensen zich vergist bij het aanwijzen.quote:Op zondag 2 november 2025 20:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou vind ik wel, 24 uur het idee dat iemand medeplichtig was aan een aanslag. Waarom hij? Blijven meer vragen dan antwoorden.
Das geen blikje cola wat hij daar vasthoudt.quote:Op zondag 2 november 2025 20:09 schreef Kim-Holland het volgende:
Nieuwe videobeelden.
https://www.dailymail.co.(...)-platform-blade.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk om die redenquote:Op zondag 2 november 2025 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien allebei donkere huidskleur of zelfde outfit en hebben mensen zich vergist bij het aanwijzen.
Blijf het raar vinden waarom bij 1 van de verdachten werd vermeld dat hij 'zwart' was en niks over de andere.
Lul niet zo oliedom. Je weet precies wat hij bedoelt en leg hem geen nazi ideologien in zijn mond. Die plaat hebben we al in den treure aangehoord 🤮quote:Op zondag 2 november 2025 18:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ah! Je wil een militaire junta en deportaties. Om het land te redden en voor het Volk op te komen, vermoed ik. Er is genoeg thee gedronken, er moet gemarcheerd worden en mensen moeten uit hun huizen worden getrokken. Dan wordt het weer gezellig.
Heerlijk toch die fijne integratie en verrijking van de samenleving. Daar willen we veel MEER van 👍quote:Op zondag 2 november 2025 20:09 schreef Kim-Holland het volgende:
Nieuwe videobeelden.
https://www.dailymail.co.(...)-platform-blade.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |