Ok, in dat geval laat ik em wel staan!quote:Op zondag 2 november 2025 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ondanks die enorme dijenkletser halverwege toen Martha tegen Truus zei dat ze een kapsel als een Venezolaanse speedboot had, omdat Truus wat te dicht bij de kaarsen zat en haar zwaar gelakte haar nogal explosief vlam vatte?![]()
Lachen joh.
Ja, gewoon erbij om erbij te zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 00:11 schreef NailQueen het volgende:
Mooi dat Dita van Teese totaal niets toevoegde
op het witte of het grijze shirt?quote:Op zondag 2 november 2025 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
Twee keer Ierland achter elkaar. Twee keer fijn om te horen. Deze is ook echt mooi. Ik was een beetje verliefd op het liedje. En op een van de twee dansers.
Dat weet ik niet eens meerquote:Op zondag 2 november 2025 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
op het witte of het grijze shirt?
Ik kan ze ook allebei goed aanzien, maar heb wel meer een zwak voor die in het witte shirt.quote:Op zondag 2 november 2025 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens meerIk zou denk ik tegen allebei wel ja zeggen.
Of neem jij dan de ander? Eerlijk delen is wel netjes.
We kunnen ze gewoon allebei delen, dan hoeft het grijze shirt zich ook niet buitengesloten te voelen.quote:Op zondag 2 november 2025 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb even teruggekeken en voor mij ook graag die in het witte shirt.
Slim. Je bent een goed mensquote:Op zondag 2 november 2025 00:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We kunnen ze gewoon allebei delen, dan hoeft het grijze shirt zich ook niet buitengesloten te voelen.
Volgens mij stabiel. Ik kijk nu toevallig op zijn insta en hij maakt vooral video's over zijn liefdes voor auto'squote:
Dank je, jij ook wel.quote:
Ik heb misschien iets gemist?quote:
De zanger van Voyager, Danny, heeft kanker.quote:Op zondag 2 november 2025 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb misschien iets gemist?
Oh ja, dat had ik gehoord.quote:Op zondag 2 november 2025 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De zanger van Voyager, Danny, heeft kanker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |