Ja, dat zou me ook niets verbazen. Wat raar dat het op een doordeweekse avond is!quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zou mij ook niets verbazen als dit een van de laatste edities wordt. De kosten van Eurovision in Concert zijn al flink omhoog gegaan. Dus dat gaat met het grote songfestivalfeest ook wel gebeuren. En de kaartjes kosten nu al bijna 80,- om goed zicht te hebben.
Jeej! goed bezigquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oeh, dat ging makkelijk.
En niks gebroken naar het lijkt.
Ja dat ook. Maar wij moeten ook nog een hotel en de reis ernaar toe boeken. Als de kaarten nog duurder worden is het voor ons niet meer te doen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat zou me ook niets verbazen. Wat raar dat het op een doordeweekse avond is!
Misschien wel het enige nummer wat ik nog regelmatig luister ook.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:53 schreef NailQueen het volgende:
Deze jongens mis ik. Ik vond ze een van de smaakmakers van dit jaar
Ik ben het niet gewend dat websites zo makkelijk werken.quote:
Volgens mij heb ik dat ook niet, ik heb gewoon een naam ingevuld toen ik binnenkwam.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan zeker niks toevoegen, omdat ik geen account heb.
Ligt er een beetje aan wat je wil toevoegen. Als het leuk is, dan kan dat wel.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan zeker niks toevoegen, omdat ik geen account heb.
Ik zie geen optie om iets toe te voegen. Maar ik zag dat wat ik wilde toevoegen al voorbij was gekomen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je wil toevoegen. Als het leuk is, dan kan dat wel.
Wat wilde je erin gooien dan?quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie geen optie om iets toe te voegen. Maar ik zag dat wat ik wilde toevoegen al voorbij was gekomen.
Zag ik eerst ook niet, boven het scherm zit een soort zoekbalk. Daarin een youtubelink gooien (vond ik het makkelijkst) of een nummer zoeken en dan met +playlist toevoegen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie geen optie om iets toe te voegen. Maar ik zag dat wat ik wilde toevoegen al voorbij was gekomen.
Eentje die er dus al in staat.quote:Op zondag 2 november 2025 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat wilde je erin gooien dan?
Ben wel benieuwd nu.
Luctor kennende was het Kaarijaquote:Op zondag 2 november 2025 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat wilde je erin gooien dan?
Ben wel benieuwd nu.
Nee, de treinreis.quote:Op zondag 2 november 2025 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Luctor kennende was het Kaarija
Oh, dus de drie uur durende videoregistratie van de vergadering over het toewijzen van buurtkasgeld voor het plaatsen van een extra bankje bij het speelterreintje bij het Groene Gras plantsoen zou niet werken?quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je wil toevoegen. Als het leuk is, dan kan dat wel.
Nee, want dan druk ik op het kruisje naast het liedjequote:Op zondag 2 november 2025 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dus de drie uur durende videoregistratie van de vergadering over het toewijzen van buurtkasgeld voor het plaatsen van een extra bankje bij het speelterreintje bij het Groene Gras plantsoen zou niet werken?
Oh, streept die suggestie weer door.quote:Op zondag 2 november 2025 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dus de drie uur durende videoregistratie van de vergadering over het toewijzen van buurtkasgeld voor het plaatsen van een extra bankje bij het speelterreintje bij het Groene Gras plantsoen zou niet werken?
Ondanks die enorme dijenkletser halverwege toen Martha tegen Truus zei dat ze een kapsel als een Venezolaanse speedboot had, omdat Truus wat te dicht bij de kaarsen zat en haar zwaar gelakte haar nogal explosief vlam vatte?quote:Op zondag 2 november 2025 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, want dan druk ik op het kruisje naast het liedje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |