Ik ben nooit ziek en ik wil geen kinderen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:08 schreef Isane het volgende:
Ja maar vrouwen zijn vaker ziek, zwanger etc... altijd gezeur mee
Neequote:Op zaterdag 29 november 2025 22:15 schreef NailQueen het volgende:
Zat Cornald gewoon bij toeval in het publiek?
Alleen wordt dat te pas en te onpas genoemd door allerlei duiders terwijl het niet klopt. Volgens Tina Nijkamp kost een seizoen kassa 3 miljoen en een seizoen First Dates 7 miljoen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:49 schreef svann het volgende:
Een programma dat relatief nauwelijks iets kost wegbezuinigen?
Hoeveel dan wel, dat orkest programma?quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Alleen wordt dat te pas en te onpas genoemd door allerlei duiders terwijl het niet klopt. Volgens Tina Nijkamp kost een seizoen kassa 3 miljoen en een seizoen First Dates 7 miljoen.
Dat orkestprogrogamma kost ook echt veeeel meer dan die paar duizend euro die ze noemden.
Doe een wob verzoek.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeveel dan wel, dat orkest programma?
Waarom zou ik?quote:
Geen idee, ik zie nu net dat het een radioprogramma is dat had ik even gemist dat maakt het wel wat anders(dacht tv) en wellicht klopt het wel. Maar er wordt vaak wel gigantisch onderschat hoeveel werk en geld er in het simpelste programma zit.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeveel dan wel, dat orkest programma?
Uiteraard. Puur toevallig. Net zo toevallig als het zingen van Joke die Willeke speelt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:15 schreef NailQueen het volgende:
Zat Cornald gewoon bij toeval in het publiek?
Wiskunde C gevolgd zeker.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
Je geeft les op een middelbare school en weet niet wat een diameter is…
Echter is zoals vermeld dat concert er sowieso al. Enige kosten betreffen dus de techniek en dergelijken.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie nu net dat het een radioprogramma is dat had ik even gemist dat maakt het wel wat anders(dacht tv) en wellicht klopt het wel. Maar er wordt vaak wel gigantisch onderschat hoeveel werk er in het simpelste programma zit.
Ja weet ik veel dat Cornald nog een programma heeftquote:Op zaterdag 29 november 2025 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard. Puur toevallig. Net zo toevallig als het zingen van Joke die Willeke speelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |