Ze zijn niet verplicht, maar praat dan ook niet over verantwoordelijkheid en landsbelang enzo. Dan ben je het gewoon niet waard.quote:Op zondag 9 november 2025 00:10 schreef Homdeck het volgende:
Dan zoeken ze toch lekker een andere coalitie? Alsof de VVD verplicht is om te gaan regeren met een partij die ze uitgesloten hebbenLandsbelang bla bla bla.
Die hebben ze wel genoemd en zat geloof ik rond de 56%. Weliswaar het laagst als je naar de combi’s kijkt in die coalitie, maar dus absoluut niet ‘niet bestaand’ zoals ons nerveuze vrouwtje ons wil doen geloven.quote:Op zondag 9 november 2025 13:23 schreef Dagoduck het volgende:
Wat ik gemist heb bij het item over de stemwijzeroveenkomsten (tussen D66 en JA21) is de overlap tussen VVD en GL/PvdA.
Verder vond ik de opmerkingen rondom de Belgische minister ook niet zo sterk. Paniek is niet hetzelfde als weg moeten bij een tv-studio omdat je een land moet besturen.
Niet het aantal scheidende onderwerpen bij de kieswijzer, dat was wel jammer.quote:Op zondag 9 november 2025 14:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die hebben ze wel genoemd en zat geloof ik rond de 56%. Weliswaar het laagst als je naar de combi’s kijkt in die coalitie, maar dus absoluut niet ‘niet bestaand’ zoals ons nerveuze vrouwtje ons wil doen geloven.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 9 november 2025 19:28 schreef NailQueen het volgende:
Wat is dat 24 rozen liedje dat Niels zong?
Generatiekloofje met de oudere jongeren zoals ik. (en @AnneX)quote:Op zondag 9 november 2025 19:28 schreef NailQueen het volgende:
Wat is dat 24 rozen liedje dat Niels zong?
@Mexicanobakker en ik zijn begin dertig en kennen dit nummer wel gewoon.quote:Op zondag 9 november 2025 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Generatiekloofje met de oudere jongeren zoals ik. (en @:AnneX)
Ook duidelijk gisteren dat een groot deel van het publiek dit lied van Toon ook niet kenden en daarom niet reageerden op de grap van v.d. Laan en Woe (die ook van de generatie van het publiek zijn).
Waarschijnlijk waren dat er ook heel veel, anders hadden ze het ongetwijfeld laten zien.quote:Op zondag 9 november 2025 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet het aantal scheidende onderwerpen bij de kieswijzer, dat was wel jammer.
Timmermans heeft zich zelf terug getrokken als lijsttrekker/partijleider. Hij blijft lid van de partij en zodoende lid van de tweede kamerquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:03 schreef kalinhos het volgende:
Ik bedenk mw trouwens: nu Timmermans is opgestapt komt die Jimme er toch sowieso gewoon in?
Ook de nummer 19 op de kandidatenlijst, Geert Gabriëls, is daardoor zijn plek kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
En je hebt te maken met voorkeurs stemmen. Dat was ook de hoofdzakelijk reden dat die Jimme plaats moest maken voor een vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |