Bij het bashen van Timmermans, van Borsato of van mensen die geen FUCK meer geven om Oekraïnequote:
Ja.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij het bashen van Timmermans, van Borsato of van mensen die geen FUCK meer geven om Oekraïne
Of voor dat kleine stukje waar ze Wilders die de uitslag in twijfel trekte belachelijk maakten?
En dan nu nog een linkje naar de ambulances-site van de accordionspeler.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
Goed initiatief, ambulances zijn niet goedkoop.
Je kan ook Tommy Wieringa helpen, protectukraine, die stuurt o.a. terreinwagens, https://protectukraine.nl(...)%20aan%20het%20front.
Of Franky en Coen, die bakken patat en helpen mensen, https://www.frankyandcoen.nl/
Of united24 of Zelenskyy zelf https://u24.gov.ua/
Hij had het over guldens, dan vind ik dat die voor 20+ jaar in Nederland niet heel goed Nederlands spreekt. Desondanks natuurlijk een goed doel om aandacht aan te besteden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:08 schreef Isane het volgende:
Praat prima Nederlands, in tegenstelling tot Turken die hier al tig jaar wonen
Dat wat die zei over guldens was toch puur anekdotischquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:39 schreef Remco het volgende:
[..]
Hij had het over guldens, dan vind ik dat die voor 20+ jaar in Nederland niet heel goed Nederlands spreekt. Desondanks natuurlijk een goed doel om aandacht aan te besteden.
Ik vond hem verder niet echt sterk eigenlijk. Veel grappen waren tegen het flauwe aan.
Waarom dan toch achteraf nog bashen op de man? na zijn staat van dienst. Of op Marco B. die is al kapot. (Terecht).quote:Op zondag 2 november 2025 09:50 schreef Stepperoller het volgende:
Matige aflevering met geforceerd Timmermans gebash. Beetje alsof ze zich iets teveel aantrekken van het online gejank.
Een naar Nederlandse maatstaven afgeschreven een stuk minder.quote:Op zondag 2 november 2025 10:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Waarom dan toch achteraf nog bashen op de man? na zijn staat van dienst. Of op Marco B. die is al kapot. (Terecht).
Wél goed, dat zij / het programma Ambulances van Oleg hebben omarmd.
Wat denken jullie? Drie - vijf ingerichte!!! ambu’s?
Google: Een kale ambulance kost ongeveer ¤ 125.000; met alle apparatuur erin komt de prijs op ongeveer ¤ 200.000 per wagen.
Weet je wel wat het concept is van dit programma? Oprechte vraag.quote:Op zondag 2 november 2025 10:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Waarom dan toch achteraf nog bashen op de man? na zijn staat van dienst. Of op Marco B. die is al kapot. (Terecht).
Het zou verboden moeten worden (letterlijk) om mensen met AI dingen te laten doen of zeggenquote:Op zondag 2 november 2025 10:34 schreef Eightyone het volgende:
Veel AI in die uitzending, of lijkt dat maar zo?
Ja hoor, ik ken het concept….blijft staan dat Timmermans niet op die manier afgerekend hoeft te worden.quote:Op zondag 2 november 2025 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je wel wat het concept is van dit programma? Oprechte vraag.
Het concept is het nieuws van de week doornemen. Je kon je TV niet aanzetten of het ging over Marco B of de exit van Timmermans en hoe het nu moet met zijn partij.
Hoe kan je het daar dan niet over hebben in zo'n programma? Ik begrijp die gedachtegang niet.
Dan slaan we volgende keer het belangrijkste nieuwsfeit wel over in het programma waar we nieuwsfeiten doornemen omdat jij het zo zielig vindt voor die arme manquote:Op zondag 2 november 2025 19:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ken het concept….blijft staan dat Timmermans niet op die manier afgerekend hoeft te worden.
Dat was al genoeg gebeurd sinds woensdagavond 22 uur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |