Op basis waarvan zou dat ondemocratisch zijn?quote:
Ik heb inmiddels al 7 km gelopen en gesport.quote:Op zondag 2 november 2025 10:40 schreef Ama het volgende:
Ik heb best wel lang geslapen en dat was wel lekker maar nu heb ik een beetje moeite met wakker worden.
Ik werd wel om vijf uur wakker om te piesen en toen zag ik dat de lampen in de woonkamer nog aan warenquote:Op zondag 2 november 2025 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof je lichaam nog half in slaapstand zit.
quote:
True truequote:Op zondag 2 november 2025 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet slechter dan hoe rechts het doet.
Klinkt als ziek zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook liggen zweten zeg. Vieze smaak in m'n mond ook.
Handigquote:Op zondag 2 november 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd wel om vijf uur wakker om te piesen en toen zag ik dat de lampen in de woonkamer nog aan waren
Laten we eerlijk zijn: of het nu rechts of links is, het blijft een puinhoop.quote:Op zondag 2 november 2025 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet slechter dan hoe rechts het doet.
Bikkel 💪quote:Op zondag 2 november 2025 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al 7 km gelopen en gesport.
Komt nog, speciaal voor jouquote:Op zondag 2 november 2025 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Het is verdacht licht buiten. Weinig grijze smurrie.
Ik stuur het gewoon door naar jou, de groetenquote:Op zondag 2 november 2025 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt nog, speciaal voor jou
Blaas het wel terugquote:Op zondag 2 november 2025 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stuur het gewoon door naar jou, de groeten
Jij kan niet tegen de wind in blazenquote:Op zondag 2 november 2025 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blaas het wel terug
Het is hier ook mooi blauw
Some say...quote:Op zondag 2 november 2025 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan niet tegen de wind in blazen
Ik ga straks naar mijn zus om haar nog te feliciterenquote:Op zondag 2 november 2025 11:14 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie iets leuks te vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |