Klaas kwam recent nog als een vrouw om te klagen over hoe oneerlijk alles hier isquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaas stelde zich over het algemeen nooit zo aan.
Ik vind het ook nog steeds niet denderend. Het is beter dan de twee voorgaande jaren, maar toch steeds te weinig voor een topclub.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
Overigens is mijn stelling over Ueda sinds begin dit seizoen ongewijzigd en blijkt die toch wel aardig te kloppen.
Klaas koos altijd de aanval.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klaas kwam recent nog als een vrouw om te klagen over hoe oneerlijk alles hier is
En om zijn kutOP hier te posten
Ik kan mij de laatste pingel thuis niet herinnerenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:41 schreef Haringkop2 het volgende:
De mythe dat Feyenoord thuis altijd pingels krijgt mag ook de ijskast in.
Is al een tijd veranderd in een meme.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Is dat een ding? Wij krijgen juist haast nooit penalties.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Van vroegah.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is dat een ding? Wij krijgen juist haast nooit penalties.
Niet jinxen!quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een glaasje rum ingeschonken, ik proost alvast op de winst
Een beetje goede rum, of meer een" we winnen met 2-1 van Volendam-rum? "quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ok piraat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Een beetje goede rum, of meer een" we winnen met 2-1 van Volendam-rum? "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |