Ik ben zeer gelukkig met mijn Ambarquote:
Er zijn weken dat ik minder krijg.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben gemiddeld 4 dagen per week thuis dat ik compleet achtervolgd wordt. Dat is 2 ton per week. Lekker.
en spinnenquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk niet dat er slakken zijn met moord plannen. Dat is meer iets voor muizen
Vooral die ienimini'squote:Op zaterdag 1 november 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk niet dat er slakken zijn met moord plannen. Dat is meer iets voor muizen
Ja, hier ook. Heerlijkquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:09 schreef Nattekat het volgende:
De zon is terug
Maar nu schijnt ie niet meer naar binnen...
je kunt hem ook met een hendeltje opladen trouwensquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is zo lullig als het einde van de wereld samenvalt met een regenachtige winterdag dan.
Scherpquote:
oeh!! zelf opgehangen of laten doen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
ik kan mn nieuwe plissegordijnen testen met die zon
hoeveelheid nog steeds gelijk?quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
M'n vaatwastabletten zijn een euro goedkoper geworden en ze zien er anders uit. Ben benieuwd.
dat is een welkome verandering in de tegenwoordige boodschappencultuurquote:
En werken ze?quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
ik kan mn nieuwe plissegordijnen testen met die zon
zelf opgehangen, deze:quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh!! zelf opgehangen of laten doen?
ja, misschien wel iets te goed..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |