Ik verwacht van de VVD dat er woord gehouden wordt en ze niet met PvdA-GL in een regering stappen. Daarmee is meteen de mogelijkheid van een centrum-links kabinet van tafel. En terecht, aangezien uit de verkiezingsuitslag blijkt dat Nederland niet zit te wachten op een kabinet dat naar links neigt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Als "fatsoenlijke" partijen nu nog niet wakker worden dat ze hun eigen egotjes even opzij moeten zetten en zich moeten verenigen tegen deze stroming dan zijn ze geen knip voor de neus waard. Hoofdrol voor de VVD hierin die voor de verkiezingen al de PvdA uitsloot nadat ze in de vorige termijn de PVV hebben gesteund. Schandalig.
Je kan ook knikkers gebruiken. Je drukt een rode knikker in het gat van jouw stem en onder het stemhokje komt de knikker in het bakje van de desbetreffende kandidaat. Je weet het gewicht van een knikker dus met het totaalgewicht weet je het aantal stemmen. En als je twijfelt kun je altijd knikkers tellenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:04 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het handmatig tellen van papieren stembiljetten maakt het wel transparant. Iedereen die wil kan komen kijken hoe het er aan toe gaat
Waar komt toch ook de polarisatie vandaan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:34 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een absurde beredenering. En dat soort radicaal (links of rechts) geframe is precies het probleem in dit land en wat tijdens de verkiezingen kei en keihard is afgestraft.
Vandaar dat ik @:glazenmaker vriendelijk wijs op een rekenfoutje.
Kan iedereen overkomen.
Sinds wanneer verdenk jij de VVD er van enige ruggengraat te hebbenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:32 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ik verwacht van de VVD dat er woord gehouden wordt en ze niet met PvdA-GL in een regering stappen. Daarmee is meteen de mogelijkheid van een centrum-links kabinet van tafel. En terecht, aangezien uit de verkiezingsuitslag blijkt dat Nederland niet zit te wachten op een kabinet dat naar links neigt.
In ieder geval niet van links, want die doen niet mee met het produceren van voor mensen schadelijke of ongezonde producten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar komt toch ook de polarisatie vandaan?
Die laten hun partij en stemmers gewoon stikken inderdaad. En lopen bij een paar zeteltjes verlies gewoon weg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:40 schreef torentje het volgende:
[..]
In ieder geval niet van links, want die doen niet mee met het produceren van voor mensen schadelijke of ongezonde producten.
Tijd voor een nieuwe pilletjes ronde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:40 schreef torentje het volgende:
[..]
In ieder geval niet van links, want die doen niet mee met het produceren van voor mensen schadelijke of ongezonde producten.
Boeien, we hebben Jetten nu tochquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:43 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Doet het je veel pijn dat je straks niet meer kan kankeren op Timmermans?
Kut voor jequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:45 schreef Hathor het volgende:
D66 onder Kaag volledig afgefakkelt, onder Jetten ineens de grootste?
Ik geloof hier geen reet van.
Haha! Toen die het de vorige keer niet werd, is ie maanden afwezig geweest.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:43 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Doet het je veel pijn dat je straks niet meer kan kankeren op Timmermans?
Je gelooft er niks van dat de kiezer de laatste decennia nogal wispelturig isquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:45 schreef Hathor het volgende:
Ze kunnen in iedergeval weg omdat de partij niet gestoeld is op een persoonquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:41 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Die laten hun partij en stemmers gewoon stikken inderdaad. En lopen bij een paar zeteltjes verlies gewoon weg.
Briefstemmen gaat ook al jaren prima op een a4-tje. Eerst kruis je de partij aan, en daarna het nr van jouw kandidaat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:36 schreef Caland het volgende:
Nu alleen nog wat kleinere stembiljetten waar over een paar maanden weer veel gemeenten met die pilot meedoen
Gelul.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:45 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Haha! Toen die het de vorige keer niet werd, is ie maanden afwezig geweest.
En nu loopt ie gewoon weg.
Zo rolt links.
Het is allemaal 1 grote leugen en een complot.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:45 schreef Hathor het volgende:
En voor dit soort stemmers moeten we dan respect hebben en op hetzelfde niveau behandelenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:45 schreef Hathor het volgende:
Ik vrees dat we dat toch gaan krijgen. Die linksen zijn namelijk nog al hard leers qua hun mening blijven opdringen aan een ander.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:32 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ik verwacht van de VVD dat er woord gehouden wordt en ze niet met PvdA-GL in een regering stappen. Daarmee is meteen de mogelijkheid van een centrum-links kabinet van tafel. En terecht, aangezien uit de verkiezingsuitslag blijkt dat Nederland niet zit te wachten op een kabinet dat naar links neigt.
Nee hoor, iets niet geloven doet geen pijn.quote:
Niet zo wispelturig als dit, deze verkiezingen zijn gewoon gestolen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gelooft er niks van dat de kiezer de laatste decennia nogal wispelturig is
Onder een steen gelegen?
En waarom zou dat niet zo kunnen zijn?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is allemaal 1 grote leugen en een complot.
Bite me bitch!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En voor dit soort stemmers moeten we dan respect hebben en op hetzelfde niveau behandelen
Yeno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |