Ik snap ook niet waarom mensen dat niet zien. Zelfs als je pvv gestemd hebt moet je bedenkingen hebben bij dit soort gevaarlijke praat. Zie als voorbeelden Washington en Brasilia.quote:Op zaterdag 1 november 2025 00:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
Suggereren dat eerlijk verlopen verkiezingen niet eerlijk zijn verlopen is verkiezingen ondermijnen.
Domrechts heb je helaas ook in Nederland.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen dat niet zien. Zelfs als je pvv gestemd hebt moet je bedenkingen hebben bij dit soort gevaarlijke praat. Zie als voorbeelden Washington en Brasilia.
Dit kan namelijk ook tegen je gebruikt worden.
Haha dit is ook wel vermakelijkquote:Op zaterdag 1 november 2025 02:28 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Nee hoor, er komt zelden meer uit dan één of twee zinnen bij jou.
Maar beter ook.
Misschien kan je af en toe nog even "free palestine" roepen.
Dat draagt tenslotte ook niks bij.
Het heb ook op Feesboek gestaan. Gerda heeft het van de vrouw van de bakker die een heel overtuigende fotosjop heeft ontvangen van Harry de viaductstrijder.quote:Op zaterdag 1 november 2025 07:53 schreef Durmada het volgende:
Op X gaan stevige geruchten dat er wellicht sprake is van verkiezingsfraude...
Op Xquote:Op zaterdag 1 november 2025 07:53 schreef Durmada het volgende:
Op X gaan stevige geruchten dat er wellicht sprake is van verkiezingsfraude...
Mag hopen dat dit sarcastisch is, anders ben je wel een stereotype domrechts stemmer die niet snapt dat je in een bubbel zit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:32 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n Rob Jetten.. die geeft toch helemaal niks om het volk van Nederland.. hoe kan het dat hij dan premier wordt.. geloof er niks van, ik ken niemand die op hem gestemd heeft, ongeveer iedereen stemt op Wilders, er moet wel gesjoemeld zijn.
Welke genocide?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er is geen één partij pro-Hamas in Nederland. Ga toch weg met je onzin man. Er is alleen een meerderheid tegen de genocide van Netanyahu. Niet allen in Nederland, maar zowat over de hele wereld is men daar wel klaar mee.
Door geen schadelijke of ongezonde producten te produceren voegen de linkse partijen juist heel veel toe aan de maatschappij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:48 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Als ze zichzelf opheffen, kunnen ze helemaal geen fouten meer maken. Die niets producerende linkse partijen.
Want veel voegen ze niet toe, als ik je goed begrijp.
Noem eens een rechtse partij die schadelijke of ongezonde producten produceert.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Door geen schadelijke of ongezonde producten te produceren voegen de linkse partijen juist heel veel toe aan de maatschappij.
Begrijp jij mij nu wel goed?
Ik begrijp niet welke richting jij uit wil met die vraag?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Noem eens een rechtse partij die schadelijke of ongezonde producten produceert.
Bijvoorbeeld van welke producten is de PVV de producent?
Waarom voel jij toch de noodzaak constant in de bres te springen voor de Islam en moslims? Ik vraag mij oprecht af waar die Islamofilische houding vandaan komt ...quote:Op zaterdag 1 november 2025 00:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ren maar weg bangerik
Ik zie een terugkerend patroon bij mensen die de ene shitpost na de andere maken over mosims. Ze zien overal jodenhaters. Nooit met een quote erbij waaruit die haat blijkt. Projectie dat iedereen zo'n trieste kneus is.
In de echte wereld is antisemitisme voornamelijk een groot probleem binnen de Islamitische contreien, dit is al door vele onderzoeken aangetoond. En dit zijn nu nota bene de religieuze kringen die jij constant aan het verdedigen bent.quote:Op zaterdag 1 november 2025 00:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ondertussen in de echte wereld was de enige openlijke antisemitische demonstratie van deze verkiezingen Elsfest. Lekker HH roepen met de gemaskerde helden.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik begrijp niet welke richting jij uit wil met die vraag?
Hiermee suggereer je dat rechtse partijen dat wel doen.quote:Door geen schadelijke of ongezonde producten te produceren voegen de linkse partijen juist heel veel toe aan de maatschappij.
Dat doet hij niet.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom voel jij toch de noodzaak constant in de bres te springen voor de Islam en moslims?
Dat is kennelijk een hersenspinsel van je.quote:Ik vraag mij oprecht af waar die Islamofilische houding vandaan komt ...
[..]
En dat is dan de bron van dat hersenspinsel.quote:In de echte wereld is antisemitisme voornamelijk een groot probleem binnen de Islamitische contreien, dit is al door vele onderzoeken aangetoond. En dit zijn nu nota bene de religieuze kringen die jij constant aan het verdedigen bent.
Retorische vraag.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:53 schreef Fok-it het volgende:
Ah ik zie dat @:HowardRoark alle reacties op hem gister voor de zoveelste keer maar even stilzwijgend genegeerd heeft en vandaag weer vrolijk doorgaat
Waarom blijf jij selectief negeren Howard?
Wat zou ik negeren? Ik heb een half uur geleden nog gepost in dit topic.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:53 schreef Fok-it het volgende:
Ah ik zie dat @:HowardRoark alle reacties op hem gister voor de zoveelste keer maar even stilzwijgend genegeerd heeft en vandaag weer vrolijk doorgaat
Waarom blijf jij selectief negeren Howard?
Jawel, dat doet hij wel. En zo'n beetje overal waar het maar kan.quote:
Geen hersenspinsel, ik merk slechts het gedrag van iemand op wat iedereen hier ook kan constateren.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is kennelijk een hersenspinsel van je.
Maar, maar, Mona had toch gelijk?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat doet hij niet.
[..]
Dat is kennelijk een hersenspinsel van je.
[..]
En dat is dan de bron van dat hersenspinsel.
In dit topic wellicht ja. Alles over Nanninga gister ben je vakkundig uit de weg gegaan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat zou ik negeren? Ik heb een half uur geleden nog gepost in dit topic.
[..]
Jawel, dat doet hij wel. En zo'n beetje overal waar het maar kan.
[..]
Geen hersenspinsel, ik merk slechts het gedrag van iemand op wat iedereen hier ook kan constateren.
Waar dan? Want in dit topic is er sinds donderdag 4 keer de naam “Nanninga” gevallen, waarvan 2 keer in deze post en een keer in jouw post hierboven.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In dit topic wellicht ja. Alles over Nanninga gister ben je vakkundig uit de weg gegaan.
Haha je had zelf dus geen voorbeeld en moest jezelf weer verlagen tot een ja maar moslims!!! zonder enig bewijs. Obsessie much?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom voel jij toch de noodzaak constant in de bres te springen voor de Islam en moslims? Ik vraag mij oprecht af waar die Islamofilische houding vandaan komt ...
[..]
In de echte wereld is antisemitisme voornamelijk een groot probleem binnen de Islamitische contreien, dit is al door vele onderzoeken aangetoond. En dit zijn nu nota bene de religieuze kringen die jij constant aan het verdedigen bent.
No offense, maar wat verwacht je op een discussieforum?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zelfs dit topic laat de verdeeldheid zien in het land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |