Wat is dat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:57 schreef halfway het volgende:
Bij normale ledlamp helpt het ompolen nog weleens
Fabrikant zegt t al. Geen led lamp gebruiken maar gloeilamp.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik heb een plafondventilator met afstandsbediening en verlichting met kleine fitting. Als ik er een ledbol in doe en het licht uitschakelen via de afstandsbediening blijft de bol gedimd branden.
Niet als ik de schakelaar aan de muur uitzet. Maar als ik dus zomers de ventilator laat draaien moet ik dus ook met de lamp gedeeltelijk aan zitten.
Volgens de fabrikant is de ventilator niet bedoeld voor LED lampen maar voor gloeilampen, wel een beetje belachelijk anno 2025 maar goed, hoe los ik dit op?
Klopt, maar die zijn nergens meer te krijgen. Ik heb daarom een partij ovenlampjes besteld, die kunnen er wel in.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:47 schreef Chinless het volgende:
[..]
Fabrikant zegt t al. Geen led lamp gebruiken maar gloeilamp.
Draden omdraaien...quote:
Kan je niet zoeken ofzo?quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Klopt, maar die zijn nergens meer te krijgen. Ik heb daarom een partij ovenlampjes besteld, die kunnen er wel in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |