Je vergeet met op 1 de asielzoekers.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:10 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom wordt zij eigenlijk zo gehaat? Haat van mensen met een andere politieke mening is vaak normaal, maar bij Halsema is het toch wel haat van Donald Trump tot de macht 12.
Men denkt dat ze de burgemeester van Nederland is. Altijd "HALSEMA" met zo'n boos toontje, ook als er wat in Tilburg of Rotterdam is gebeurd
Alle problemen die de mensheid ooit in de geschiedenis heeft gekend, hebben 2 oorzaken lijkt het: De Rabobank en Femke Halsema.
Dat er zoveel asielzoekers zijn is blijkbaar de schuld van Halsema las ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je vergeet met op 1 de asielzoekers.
Niet dat ik haar nou echt wil verdedigen.. Maar je snapt zelf toch wel het verschil tussen die 2?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:23 schreef halfway het volgende:
Coronatijd. Demonstratie verbod.
BLM demonstratie stond ze gewoon tussen "dit is te belangrijk" zei ze.
Trut!
Misschien ook wel naar ballonnen en rubberquote:
Nee. Maar dat ga jij mij natuurlijk uitleggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet dat ik haar nou echt wil verdedigen.. Maar je snapt zelf toch wel het verschil tussen die 2?
Corona is besmettelijk. Grote groepen bij elkaar niet handig. Donker kleurtje hebben niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:39 schreef halfway het volgende:
[..]
Nee. Maar dat ga jij mij natuurlijk uitleggen.
Klopt. Juist 1 van de betere Groenlinksers.quote:
Ik vind ze beiden niet vervelend. Jetten heeft alleen vervelende economische plannenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:29 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Haten op FemkeWeet je wie pas vervelend is Rob Jetten
Geweldig antwoord, die moet ik echt onthouden om die zelf te gaan gebruiken. Goeie UI ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik denk omdat ze een hypocriete trut is, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
Femke is een mooie lieve vrouw❤quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:29 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Haten op FemkeWeet je wie pas vervelend is Rob Jetten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |