50+ : fuck de jongeren. Lekker genieten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:10 schreef Hexagon het volgende:
Maarre je lijkt wel tamelijk vervreemd van jongeren die nu moeite hebben een betaalbare woning te krijgen.
Ik moet aan die ene Sire-campagne denken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:53 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
De naam van deze partij moet toch gewoon 67+ zijn? Alsof iemand van 51 precies dezelfde behoeftes heeft als iemand van 82...
En ik maar denken dat alle brood-volksvertegenwoordigers bij JA21 terecht kwamen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:38 schreef Hexagon het volgende:
Overigens is Liane den Haan weer lid van D66, die zag ik woensdag nog bij de uitslageavond rondlopen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:29 schreef Hanca het volgende:
Ja, jammer. NSC inruilen voor 50plus lijkt me een verslechtering. Maar goed, hopen dat ze nu wat meer van de lijn 'let op de ouderen, dat die mee kunnen komen ook als ze bijvoorbeeld niet digitaal vaardig zijn' worden ipv van 'wij zijn de ouderen, met hypotheekvrije huizen, maar eisen dat wij er altijd het meeste op vooruit gaan van iedereen, wij ouderen moeten rijk zijn over de rug van jongere generaties heen'. Dat laatste was de vorige keer echt de houding.
Daarom zo snel mogelijk een kiesdrempel. Alles wat minder heeft dan 5 zetels opzouten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:26 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja 50+. Beetje partij voor de dieren, maar dan anders. Net zo’n nutteloze toevoeging als alle linkse, rechtse en religieuze splinters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |