We maken het allemaal wel eens mee: iemand maakt een fout, en jij bent daar toevallig het "slachtoffer" of de "gelukkige".
Misschien omdat:
1. kreeg je te veel wisselgeld in een winkel

2. werd er iets dubbel aangerekend op de rekening
3. leverde je iets terug en kreeg je per ongeluk het volledige bedrag én het product terug
4. werd er per ongeluk een pakket bij jou geleverd dat eigenlijk voor iemand anders was (niet de buren maar echt dat je iets besteld hebt en dat er iets anders in zat)
5. kreeg je meer salaris of terugbetaling dan je zou moeten krijgen
6. of net omgekeerd: je kreeg te weinig of iets verkeerds en moest er zelf achteraan
Ben je eerlijk geweest en heb je het rechtgezet, of dacht je: "Tja, hun fout, niet de mijne"?
En hoe reageerde de ander toen je het meldde (of niet meldde)?
Vertel je verhaal!
Kortom ik heb altijd het gevoel dat 90% van de vergissingen die bij mij gebeurd in mijn nadeel is. een fout die ik meestal zie die ik nog kan rechtzetten. Soms zie ik het te laat.
POLL
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo