wtf is LW?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:49 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.gelderlander.(...)r-nadenken~addaf981/
Ik zou dan serieus overwegen over te stappen naar GL-PvdA
Lisa Westerveld?quote:
Ja, wie is dat? Nooit van gehoord dus dat zal wel niks zijn.quote:
Een soort Kaag maar dan andersquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 02:45 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Ja, wie is dat? Nooit van gehoord dus dat zal wel niks zijn.
Inderdaad, daar ben ik ook bang voor, een intelligente sterke vrouw met veel idealen, daar kan dat extreem rechtse volk niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
Zij is top. Ik hoop alleen niet dat ze het wordt, want dan wordt ze ook gedemoniseerd door extreem rechts en dat gun ik haar niet.
Dat kennen we wel van links: de weg naar de hel is geplaveid met idealen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 03:34 schreef Farenji het volgende:
[..]
Inderdaad, daar ben ik ook bang voor, een intelligente sterke vrouw met veel idealen, daar kan dat extreem rechtse volk niet mee omgaan.
Jou kennen we inmiddels ook wel, met je cynisme.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 03:43 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Dat kennen we wel van links: de weg naar de hel is geplaveid met idealen.
Hoe ouder, hoe wijzer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 04:18 schreef Farenji het volgende:
[..]
Jou kennen we inmiddels ook wel, met je cynisme.
Is dat niet veel te rechts voor jou?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:49 schreef Mikeytt het volgende:
"Nijmeegs kamerlid Lisa Westerveld sluit opvolgen van Frans Timmermans niet uit: ‘Ik moet erover nadenken’"quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:49 schreef Mikeytt het volgende:
Dit is wel hoe politici praten natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
"Nijmeegs kamerlid Lisa Westerveld sluit opvolgen van Frans Timmermans niet uit: ‘Ik moet erover nadenken’"
en dan een topictitel: "Lisa Westerveld wil nieuwe lijsttrekker GL-PvdA worden"
Begrijpend lezen....
Gewoon politiek jargon, vaag blijven om geen verlies te nemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
"Nijmeegs kamerlid Lisa Westerveld sluit opvolgen van Frans Timmermans niet uit: ‘Ik moet erover nadenken’"
en dan een topictitel: "Lisa Westerveld wil nieuwe lijsttrekker GL-PvdA worden"
Begrijpend lezen....
Tussendoor nog efkes snel alles rechts van Groen links demoniseren als "extreem rechts".quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
Zij is top. Ik hoop alleen niet dat ze het wordt, want dan wordt ze ook gedemoniseerd door extreem rechts en dat gun ik haar niet.
Verbeterd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 04:29 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Hoe ouder, hoe wijzer egoïstischer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |