Een beetje Down-Underquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:20 schreef KvanG het volgende:
[..]
Jij woont in Australië? Of ergens anders Down-Under?
nee ik zeg meestal ta-too-aa-geeequote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ah, dus daarom spreek jij het ook als ta-toe uit?
Thans de enige juiste versiequote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:41 schreef Mikeytt het volgende:
Taa-Too is de juiste uitspraak. Mensen die tattoe zeggen
Zoveel inkt is er niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
ik ga een tattoo van frans timmermans op mijn rug laten zetten
wel van toen die nog dik was
[ afbeelding ]
Het is toch geen amerika dat je oo uitspreekt als uoequote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Thans de enige juiste versie
Taa-too
Zegt mr-ikverengelsbijnaallesquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het is toch geen amerika dat je oo uitspreekt als uoe
taa-toow-aaaa-geeequote:
mensen welke geen seriemoordenaar zijnquote:
Ik heb hier in de dagelijkse praktijk geen last van maar kan me voorstellen dat mensen het onjuist uitspreken ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat is dat voor raar iets?
Het is in het Nederlands tatoeage, met een oe-klank. Als je dan kiest voor het Engelse tattoo, dan zeg je toch ook weer ta-toe in plaats van ta-tow?
Is dit Amsterdams accent? Of Haags? Of imbeciel?
Klacht: Rare uitspraak van tattoo
Anti-klacht: Ze zeggen gelukkig niet ta-tu zoals de ambulance
Ja dat is wel mooier.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
ik ga een tattoo van frans timmermans op mijn rug laten zetten
wel van toen die nog dik was
[ afbeelding ]
Tu-taquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb hier in de dagelijkse praktijk geen last van maar kan me voorstellen dat mensen het onjuist uitspreken ja.
Wat betreft de ambulance moet het niet gekker worden als men dat ta-tu gaat noemen
Dat is de Belgische variant. Al weet ik niet hoe die klinkt. Ik heb wat video's op YouTube gezocht maar daar klinkt het elke keer weer anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is de Belgische variant. Al weet ik niet hoe die klinkt. Ik heb wat video's op YouTube gezocht maar daar klinkt het elke keer weer anders.Nee die vind ik niet leuk... Zeker niet na 5 miljoen miljard herhalingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel onschuldig vermaeck, dat wel.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
In Limburg is dat toch tuuuuuuuu-taaaaaaa?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In Limburg is dat toch tuuuuuuuu-taaaaaaa?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |