Oh je was de enige die het kocht?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Nog een klaag: Fijne shampoo ontdekt eerder dit jaar, wil nieuwe fles halen, 'uit assortiment'. Dit gebeurt te vaak.
\nattekat-uurtje voorbij
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Nog een klaag: Fijne shampoo ontdekt eerder dit jaar, wil nieuwe fles halen, 'uit assortiment'. Dit gebeurt te vaak.
\nattekat-uurtje voorbij
quote:
Ohquote:
Doen we dan onze bioscoopbroeken aan?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als jij nou links van haar gaat zitten dan ga ik rechts zitten.
Ik koop het altijd in Duitsland nu.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik weer op zoek naar een nieuwe shampoo, of toch maar weer eens naar de DM rijden. Speciaal voor shampoo.
Nee daarom. Neem er dan wel 4 mee ofzo, maar als ik zelf de benzine moet dokken schiet het niet op.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor die ene fles shampoo in die 3 a 4 maanden ga ik niet naar Duitsland hoor
Ik ga gewoon met mijn helm op.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doen we dan onze bioscoopbroeken aan?
Neequote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Betaal je dan ook mee met de benzine?
Ja dan is het makkelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Neemaar ze gaat ook ongeveer wekelijks zonder mij en mijn huis ligt toch op de route naar Duitsland.
Oh ik vind het ook altijd wel even chill om daar in de supermarkt te kijken, vooral rond de kerstperiode.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vriend die maandelijks voor boodschappen naar Duitsland gaat. Ik ging 1x mee, maar ik vond de winst voor mij minimaal
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:
Ja snap ik ook wel weer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggenMaar ik ga niet voor shampoo en wat boodschappen speciaal heen en weer, want ik moet die benzine een beetje terugverdienen.
Hahahahahahahahahahababaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman, mensen zonder IT kennis mogen geen beslissingen nemen over IT dingen. Zo klaar.
Ik kan en wil niet zo ver vooruit plannen met eten. En op koek en chocolade na, eet ik weinig bewaarbaar goedquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook altijd wel even chill om daar in de supermarkt te kijken, vooral rond de kerstperiode.
We maken er dan misschien een dagje van want je kunt er ook leuk winkelen, parkeren is er ook goedkoper en bij Centro is het gratis. Ook wat vreten enzo. Maar dat doe je niet elke maand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |