Ik had het idee dat ie dat nu al niet was.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat de volgende keer het stemhokje gewoon niet breed genoeg is voor het biljet.
Daar heb ik in de ochtend ook vaak last van.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg hem niet meer opgevouwen zoals het hoorde
Gewoon om je middel binden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb ik in de ochtend ook vaak last van.
Veel FOK!kers met mij, denk ik.
Het paste echt net op het tafeltje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ie dat nu al niet was.
De lengte paste sowieso niet hier. Die waren voor te kort daarvoor. De breedte weet ik niet, want ik hoefde niet zo ver uit te vouwen.quote:
Zeker is het te "vreten". Beste ijs uit Limburgquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Ik zou echt janken als het niet te vreten is voor deze prijs.
[ link | afbeelding ]
Ja ik zag ook bakken met ijs die wat beter te betalen zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zeker is het te "vreten". Beste ijs uit Limburg![]()
![]()
Wist niet dat ze die bij jou ook al hebben
Single discriminatiequote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Oké, kaartje reserveren voor bios. Er zijn op een bepaalde rij nog 4 plekken over. Ik ben in mijn eentje. Ik mag geen van deze plekken in m'n eentje reserveren.
Jammer. Daar gaat weer een kans om nieuwe vrienden te maken!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Oké, kaartje reserveren voor bios. Er zijn op een bepaalde rij nog 4 plekken over. Ik ben in mijn eentje. Ik mag geen van deze plekken in m'n eentje reserveren.
Misschien wil er iemand meequote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Stom.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Daar gaat weer een kans om nieuwe vrienden te maken!
Stelletje extraverten, shoo!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien wil er iemand mee
Als jij nou links van haar gaat zitten dan ga ik rechts zitten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Daar gaat weer een kans om nieuwe vrienden te maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |