Is allemaal deel van het plan!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh schrik me regelmatig de tering door Hedwig.Die kat is soms echt zo knettergek.
Ik las easytoysquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van de Intertoys was toch nog altijd de leukste zo vlak voor Sinterklaas.
Pohquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal is ook zo saai.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is allemaal deel van het plan!
ftfyquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
En een paar jaar later die boeken van Otto en Wehkamp, en dan samen met mijn moeder doorbladeren op zoek naar leuke kleding de vrouwen in bh's
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ftfy
Neckermann was ook altijd goed.
Dat was een soort bijbel vroegerquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je nou weer naar die BH's kijkenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar keken wij ook naar, maar dan naar de BH's zelf
En Neckermann idd
Bestaat Neckermann kleding nog?
Leukquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bestaat nog steeds. Mijn broer doet dat nog steeds met zijn kinderen zo rond Sinterklaas.
Ben benieuwd of die kinders dat nog zo beleven als dat wij 'vroeger' haddenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bestaat nog steeds. Mijn broer doet dat nog steeds met zijn kinderen zo rond Sinterklaas.
Is wel grappig dat mannen naar de vrouwen in bh's keken, maar vrouwen volgens mij niet naar de mannen in onderbroek. Is in ieder geval nooit in me opgekomenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je nou weer naar die BH's kijken
Volgens mij wel alleen moet je wel zelf dat boek gratis bestellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die kinders dat nog zo beleven als dat wij 'vroeger' hadden
Omdat ik tetten hebquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je nou weer naar die BH's kijken
Kun je heel de dag naar die van jezelf kijkenquote:
"Oh de mannenafdeling...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is wel grappig dat mannen naar de vrouwen in bh's keken, maar vrouwen volgens mij niet naar de mannen in onderbroek. Is in ieder geval nooit in me opgekomen
Die zijn nog wel helemaal hyped rondom Sinterklaas in ieder geval.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die kinders dat nog zo beleven als dat wij 'vroeger' hadden
En vastpakkenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je heel de dag naar die van jezelf kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |