We verdienen geen democratie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd. Vorige keer werd er gedemonstreerd tegen de uitslag
Hedwig:quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dankjewel maar ik zag geen muis meer op de tuintafel of voor de deur dus ze is nu binnen zonder muis.
Mensen snappen niet wat het is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We verdienen geen democratie.
Ja koffie is lekkerder dan stinkparfumquote:
op het juiste uur, met een heel nieuw avontuurquote:
Nee ze ging meteen haar natvoer eten dus of die muis ligt nu ergens buiten of ze heeft hem snel opgegeten.quote:
Called it.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
Ik dacht dat mijn kat best braaf was. RIP muis.
Hebben ze dat tegenwoordig eigenlijk nog, of hebben ze dat ook afgeschaft net als de potloodjes?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:08 schreef Modus het volgende:
Alle IKEA catalogi 1950-2021 ingescand https://archive.org/detai(...)useum%20-%20sv-1950/
Best geinig om eens wat rond te klikken
@bitterbalquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:08 schreef Modus het volgende:
Alle IKEA catalogi 1950-2021 ingescand https://archive.org/detai(...)useum%20-%20sv-1950/
Best geinig om eens wat rond te klikken
@ieniminimuisquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
Ik dacht dat mijn kat best braaf was. RIP muis.
Afgeschaft.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze dat tegenwoordig eigenlijk nog, of hebben ze dat ook afgeschaft net als de potloodjes?
Matigjesquote:
Zou wel heel bruut zijn, een kat van 3.5 kilo die een volwassen vrouw weet te vermoorden.quote:
Jammer, was toch wel leuk om even doorheen te bladeren. Wat ik wel echt heel goed vind van Ikea, en dat heb ik eigenlijk nog nergens anders gezien, is dat ze hele ruimtes inrichten ter inspiratie.quote:
Volgens mij is minimuis ook niet zo grootquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel heel bruut zijn, een kat van 3.5 kilo die een volwassen vrouw weet te vermoorden.
Katten zijn ninja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel heel bruut zijn, een kat van 3.5 kilo die een volwassen vrouw weet te vermoorden.
Poeh schrik me regelmatig de tering door Hedwig.quote:
Die van de Intertoys was toch nog altijd de leukste zo vlak voor Sinterklaas.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jammer, was toch wel leuk om even doorheen te bladeren. Wat ik wel echt heel goed vind van Ikea, en dat heb ik eigenlijk nog nergens anders gezien, is dat ze hele ruimtes inrichten ter inspiratie.
Supquote:
Als kind jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van de Intertoys was toch nog altijd de leukste zo vlak voor Sinterklaas.
Jaaa en dan dingen omcirkelen die je wou hebben maar meeste toch nooit kreeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van de Intertoys was toch nog altijd de leukste zo vlak voor Sinterklaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |