Dan identificeer ik mezelf als 45-jarige vader die jou helemaal de tering-tyf-pokken kapot gaat rammen om mezelf daarna ontoerekeningsvatbaar te laten verklaren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:27 schreef HSG het volgende:
D66 heeft gewonnen.Nu mag ik mijzelf identificeren als een 15 jarig meisje en naakt in een meisjeskleedkamer staan.
Transfoob!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:32 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dan identificeer ik mezelf als 45-jarige vader die jou helemaal de tering-tyf-pokken kapot gaat rammen om mezelf daarna ontoerekeningsvatbaar te laten verklaren.
Helaas. Hier is het bewijs van je plan. Poging tot moord wordt het dan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:32 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dan identificeer ik mezelf als 45-jarige vader die jou helemaal de tering-tyf-pokken kapot gaat rammen om mezelf daarna ontoerekeningsvatbaar te laten verklaren.
Mja, stel je voor dat je een land gaat regeren ipv de hooligan uithangen om je eigen clubje groter te maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dat is hun goed recht. Even lekker rekken tot de gemeenteraadsverkiezingen zodat ze daar nog goedkoop kunnen scoren en dan wat water bij de wijn en regeren.
Gek genoeg is het feit dat jij daar meteen aan denkt iets waardoor ik me vooral zorgen maak over jouw brein.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:27 schreef HSG het volgende:
D66 heeft gewonnen.Nu mag ik mijzelf identificeren als een 15 jarig meisje en naakt in een meisjeskleedkamer staan.
Ja21 is helemaal niet nodig als Jetten voet bij stuk houdt en de VVD stopt met flauwe en zielige politieke spelletjes.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel D66 als het electoraat van D66 zit eigenlijk helemaal niet zo te wachten op de optie via JA21 vermoed ik. Een nog grotere PVV was in dat kader eigenlijk wel heel gunstig geweest.
Besef je wel niet dat jij ervoor zorgt dat misdadigers misdadigers zijn geworden. Zij zijn het slachtoffer van de maatschappij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gek genoeg is het feit dat jij daar meteen aan denkt iets waardoor ik me vooral zorgen maak over jouw brein.
We kunnen natuurlijk de wet wel gewoon afschaffen dan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Besef je wel niet dat jij ervoor zorgt dat misdadigers misdadigers zijn geworden. Zij zijn het slachtoffer van de maatschappij.
Wat is er zou flauw en zielig dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja21 is helemaal niet nodig als Jetten voet bij stuk houdt en de VVD stopt met flauwe en zielige politieke spelletjes.
De VVD al de hele campagne?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:57 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat is er zou flauw en zielig dan?
Waarom?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk de wet wel gewoon afschaffen dan.
Prima. Laat Jetten het maar op een andere manier proberen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De VVD al de hele campagne?
Ja. Dat je account op nummers eindigt maakt je niet meteen een bot. Maar veel bots hebben het wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mijn account eindigt ook op wat cijfers . Dat heeft YouTube vorig jaar of zo gedaan.
Deze verkiezingsuitslag ligt je kennelijk nogal zwaar op de maagquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Besef je wel niet dat jij ervoor zorgt dat misdadigers misdadigers zijn geworden. Zij zijn het slachtoffer van de maatschappij.
Ik heb even in mijn geschiedenis gekeken, en zeker de helft van de reacties betreft users met een getal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Dat je account op nummers eindigt maakt je niet meteen een bot. Maar veel bots hebben het wel.
Niet elke vogel is een mus, maar elke mus is een vogel idee.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb even in mijn geschiedenis gekeken, en zeker de helft van de reacties betreft users met een getal.
Het zal best kunnen dat alle bots een getal achter hun accountnaam hebben, maar het is zeker niet de enige hint waarmee je ze kunt onderscheiden.
Zijn ook makkelijk te herkennen aan die namen die eindigen op wat cijfers.quote:
Gelukkig gaat die zowel 10 steden bouwen als het stikstofprobleem aanpakken. Ben heel benieuwd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:08 schreef ACT-F het volgende:
Benzine wordt ¤6 per liter.
Gasprijs wordt ¤6 per kuub.
Per vierkante kilometer 6 windmolens.
D666
Grote denkers lossen alles op:quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:20 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Gelukkig gaat die zowel 10 steden bouwen als het stikstofprobleem aanpakken. Ben heel benieuwd.
Ja we zijn het gewoon met elkaar eens hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zijn ook makkelijk te herkennen aan die namen die eindigen op wat cijfers.
Daar ben ik het niet mee eens.
Mijn account heeft plotseling een aantal willekeurige cijfers op het einde.
Ik heb dat niet gedaan, er niet om gevraagd. En met mij zijn er volgens mij vele anderen.
Dat maakt bots niet gemakkelijk te herkennen aan de username.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |